De focus op overgewicht is hier behoorlijk doorgeslagen vind ik. Mensen mogen niet meer naar hun kindje luisteren.
Ze heeft het echt nodig, vannacht weer lekker doorgeslapen! ze heeft dus dikke 2 weken snachts liggen huilen omdat ze honger had..arm kind. kon ze maar praten, lijkt me een stuk handiger
sorry heb die niet meer op mn pc staan. dit is in ieder geval met 26 weken bij isabel en vind hem hier wel op lijken eigenlijk
kwa grootte komt hij toch wel aardig overeen of niet? valt nog mee, soms als ik lig of buk maar ja bukken mag ik toch niet meer dus ja vind het wel weer makkelijk zo een tafeltje hihi.
Ik denk dat er maar weinig mensen overgewicht hebben omdat ze teveel boterhammen of aardappelen gegeten hebben. Daar komt mijn overgewicht ook niet van . Daarom maak ik me ook niet druk over zoveel melk. Hij woog 2 maanden geleden ook al 11 kilo, dus ik denk dat hij ook wel veel voedsel nodig heeft en het avondeten gaat nog niet geweldig. Wel let ik op dat ik eerder iets teveel water dan teveel melkpoeder doe en ik vind het wel belangrijk om mijn kinderen te leren om met mate te snoepen/ vette dingen te eten. Dat gaat nu alleen over de oudste want de taart op zijn verjaardag zal de eerste keer snoepen zijn. Hij krijgt ook nog geen biscuitjes ofzo. Alleen heel soms roosvicee of diksap door de yoghurt. En echt snoep kreeg mijn dochter vanaf 2 jaar. Ben benieuwd of dat nu weer lukt.. Het is toch lastiger als er een ouder kindje is. Emme, dat is goed om te horen dat dat niet overal zo strikt is. Hebben jullie daar ook een soort cb? Of op een andere manier controle? Waarom wonen jullie eigenlijk daar? Naomi, mooi hoor! Wordt al flink je buik idd!
Lauwie ik ben het met je eens. Natuurlijk moet je letten op wat je eet en hoeveel je eet, maar een baby honger laten leiden vind ik echt van de zotte. Zo dat wordt al een hele buik! Ben zo benieuwd hoe het zal zijn als ik ooit weer zwanger mag zijn *kriebels onderdrukken*
@Naomi: Mooi hoor! En alweer ruim 17 weken! Wat gaat het snel! @OW: Zag net S. toevallig bij baby van de maand staan. Heb uiteraard meteen gestemd . Lijkt erop dat hij gaat winnen of niet?! Ik heb opeens weer melk uit mijn tepel ! Alleen de rechter, links niks. Ik had heel soms nog weleens een beetje vocht als ik er in kneep, maar nu heb ik echt weer melk! Diede leert nu opeens zoveel. Heel veel dingen die ik voordoe, doet hij meteen na. Je ziet ook dat hij niet meer gefrustreerd is omdat hij zich soms niet goed kan uiten. Hij is weer lekker vrolijk, eet goed, valt meteen in slaap en slaapt de hele nacht door. Heerlijk!
Moosey S is 3e of 4e jammer genoeg Hij komt niet hoger als 3e Mmmmm zou je goed nieuws hebben deze week
Natuurlijk gaat het ook wel door mijn hoofd dat ik misschien zwanger ben. Maar dan heb ik wel heel vroeg symptomen want de bevruchting vindt vandaag of morgen ongeveer plaats! Nog een weekje, dan kan ik testen. Want ik wacht natuurlijk niet af totdat ik ongesteld word. Dat duurt mij te lang . Kruidvattest kost gelukkig maar 2,50
ik hoop mee voor je moosey: meiden wat zouden jullie doen. Kleine man past nog in de maxicosi, met winterjas aan, zit hij wel precies pas. Hoofdje komt er nog niet bovenuit, voetjes zitten wel behoorlijk tegen de achterbank. Daarnaast wordt hij sinds 2 weken enorm driftig als hij in de cosi moet. Hij wil er niet in. Qua ontwikkeling zit hij nog niet enorm stevig. Hij staat wel super goed zelf en kruipt ook. Ik heb hem het liefst zo lang mogelijk in de maxicosi, maar hij is het daar volgens mij niet mee eens.?! Wie van jullie heeft al een groter stoeltje in de auto staan?
spannend moosey marise, als ik het zo hoor lijkt me het handigst om naar een grotere autostoel te gaan kijken, zoals ik het hoor duurt het niet lang meer en je hebt bij elke autorit een huilend kind op de achterbank.
marise, wij hebben sinds 2 weken een nieuwe auto en hebben de mc vervangen door de opvolgstoel. jort is heel groot dus heel lang zou het niet meer gaan. de mc is het veiligst omdat het tegen de rijrichting in is. bij een botsing worden de dus in hun stoel gedrukt ipv dat ze voorover klappen. ze zitten in beide stoeltjes vast in de gordels (goed strak aantrekken!), dus volgens mij gaat het niet over hoe goed ze kunnen zitten. moosey, spannend! haha, de bevruchting vindt vandaag of morgen plaats