ik vind die peuterpubertijd reuze meevallen (of het moet nog komen?) af en toe wel driftbuien en oren die er voor de sier op zitten verschonen vind ze niet meer leuk.. das wel iets minder. ik heb haar aangemeld voor 2 dagdelen psz, 1 dagdeel is best weinig vind ik, ze vind het er zo leuk, en ik merk dat ze er veel leert. ze heeft er ook al een vriendinnetje, zo lief.
hier gaat het ook wel, ja ze heeft haar driftbuien en ook haar oren zijn soms kapot maar over het algemeen is ze momenteel makkelijker dan Jasmijn ze begint nu steeds beter goed te kletsen en kan hele zinnen maken, nog niet alles is verstaanbaar maar het begint. 19 augustus gaat ze voor de 1e keer naar de psz ben heel benieuwd hoe ze het gaat vinden!
Praten gaat hier ook opeens snel vooruit! D. maakt zinnen van 4 woorden. Wel simpel zoals; "mama douchen, D. ook?' Maar goed, hij kan zich verstaanbaar maken! En elke dag leert hij best veel woorden bij. D. gaat al bijna een half jaar naar de psz en hij leert er echt veel! Hij zingt al best veel liedjes mee. Nog niet helemaal natuurlijk, maar hij kent ze. Sindskort vindt hij Sesamstraat ook echt leuk, vooral "Mimmie" (Ienieminie haha). En voor mama ook leuk om al die bekenden van vroeger weer te zien :-D
leeuw fijn dat je nog niet echt wat merkt van de peuterpubertijd dan hahahha. Juju alweer volop aan het werk. Moosey hoe is het met J? En babbelen leuk heh hihihih. De 31e was best positief maar nog ff afwachten. Ging eerst ff op vakantie. Maar vorige week vrijdag positief advies gehad! Dus ik mag starten in oktober voor een brusje
OOk. spannend zeg! De peuterpubertijd is hier duidelijk aanwezig nu. maar ik vind D een stuk pittiger, hij huilt zoveel. dat doet hij al vanaf dat hij 6 maand is maar ik ben er nu echt wel klaar mee!! die combinatie R en D vind ik zo pittig, hij heeft verlatingsangst, als hij niet bij mij zit is het huilen, maar ik kanniet de hele dag met hem op de arm lopen.. ik zie gewoon weer tegen de dag op ook is hij snachts weer wakker. s'avonds ben ik helemaal gesloopt!! deze periode mag van mij heel snel over zijn, ik kan geen gehuil meer horen
Wat spannend OoK! Hopelijk is het snel raak. Hoe is het verder met jullie? Leeuw dat klinkt erg heftig. Is op je rug dragen geen oplossing? Dat doe ik hier altijd als er weer zo'n fase is. Dan heb ik gewoon mijn handen vrij zonder dat zenuwslopende gehuil Druif: Heeft ontdekt dat hij kan tuffen, beetje jammer. Hopelijk gaat ook dat weer over. Verder vrolijk ventje alleen de zindelijkheid gaat op en af. Best irritant.. kan het zo een hele tijd goed gaan (en neem ik geen reservekleding mee), en dan opeens een paar dagen achter elkaar de hele handel weer in de broek? Waar dat nu aan ligt. Praten gaat ook steeds beter. Hij houdt hele verhalen en liedjes meezingen herken ik ook. Heel grappig. Nog steeds is niet alles te verstaan maar ach het communiceren gaat veel makkelijker en dat is wel prettig. De driftbuien vallen nog erg mee. *klopt af* Met Kersje gaat alles ook goed. Volgende week alweer 6 maanden dus we gaan binnenkort starten met eerste hapjes. Verder tevreden dame, ze groeit goed en is een vrolijke tante. Behalve in de auto.. dan is het één grote huilpartij
juju, hoe kom je er toch op druifje en kersje wat bedoel je met tuffen?? vreemd dat het met zindelijkheid op en af gaat, ik kan je er geen advies over geven. hier nog steeds luiertjes. en idd afkloppen met die driftbuien.. 2 weken geleden zei ik ook dat het nog wel mee viel gister moest ik met D naar het cb, en zei raadde idd op de rug dragen aan, ik heb de beco in huis maar veel word hij niet gebruikt, vanmorgen dus op de rug gedragen, maar ik moet blijven lopen anders is het nog huilen, vanmiddag maar weer eens proberen. hoe doe jij dat met je haar? ik had het in een staart gedaan maar die haren blijven favoriet.