Januari 2011 mama's deel 2!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tese, 30 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ik zou hem nog even in het stoeltje 0 houden.. zo lang mogelijk want is het veiligst. Hier ook nog.
    Moosey ik duim! Schijnt nog een jaar nadat je gestopt ben met bv voor te kunnen komen: melk lekken!

2. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    @Marise: Ze mogen sowieso nog in de mc totdat de bovenkant van de oren boven de rand uitsteekt.
    Wij houden hem ook het liefst zo lang mogelijk in de mc.
    Maar stribbelt hij ook nog tegen als jullie eenmaal gaan rijden?
    Want Diede wil vaak ook niet in de mc, maar als hij er inzit en we gaan hem dragen dan is het goed.
    We hebben nu trouwens de mc standaard in de auto staan, dus als we hem naar de auto toedragen en hem dan er in zetten huilt hij niet omdat hij weet dat we met de auto weggaan!

Nog een paar dagen en dan kan ik testen :)!

3. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Spannend!
    Hier heeft hij geen dikke jas aan in het autostoeltje maar heb een wikkeldeken erin, dat scheelt opgeproptheid.

4. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    Ik deed zijn jasje ook niet dicht hoor. Maar dat is misschien nog een idee. Maar hij is in het begin enorm driftig, gillen enzo. Later zakt het wel af... Ik ga het nog even proberen vol te houden.
    Maar hoe zitten jullie kindjes dan met de voetjes/beentjes? Want onze maxicisi staat (logisch) tegen de achterstoel aan. En hij zit nu met zijn voetjes helemaal krom, in een o 'tje zeg maar. Met zijn hoofd komt hij weer niet boven de rand uit.

Vandaag bij het cb geweest. Alles erg positief meneer weegt nu 10.5 kg. Precies op de gemiddelde lijn. Zijn lengte zit er iets boven.
    Ze hoorde alleen wel een hartruisje. Ik maak me er echter nog niet echt zorgen over. Ze hebben het bij mij vroeger ook wel eens gehoord. Kan de volgende keer gewoon weg zijn. Het is ook een heel druk mannetje en het schijnt volgens de arts dat dat er ook mee te maken kan hebben. Nou ja we zien wel.
    Ben trouwens nog steeds niet ongesteld :) wil me er niet te veel mee bezig houden, want straks komt het daar door. We zullen zien

5. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    @Marise: Hij kan inderdaad zijn beentjes niet helemaal strekken.
    10,5 kilo is een mooi gewicht!
    Dan valt Diede dus best mee met zijn 10,9 kilo!
    Alleen is hij dan wat langer, maar hij is niet meer zwaarder dan andere kindjes van zijn leeftijd.
    Hebben je het al wel gedaan dan zonder condoom (klinkt zo brutaal :D, maar ik vind klussen zo'n raar woord haha)?!
    Spannend!!
    Kunnen we samen een topic juli mama's starten ;)

6. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    O ja, mijn schoonzusje had vroeger ook een hartruis, maar die was inderdaad de keer daarop weg.

7. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    ja daarom, ga niet direct paniekerig daarover doen. vorige keer dacht ze dat hij een liesbreuk had, was ook niet zo..
    Nee nog niet voor het echie, maar een paar weken geleden was het condoom gescheurd.

8. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    ik plak even wat ik in een ander topic had getypt!

Oh oh....ik heb die test net gedaan. En die test is hardstikke positief. De streepjes zijn niet licht, nee hardstikke donker! Hmm.... hoe ga ik dit mijn vriend vertellen. Hij weet niet eens dat ik overtijd ben. Er is zelfs een pakketje condooms op de deurmat gevallen zojuist, omdat we nog een maandje zouden wachten.

Haha...ben hardstikke blij hoor meiden, daar niet van! Maar sta er toch wel even van te kijken :D
    foto van die test wil niet helemaal lukken, moet hem weer verkleinen enz..

9. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    WAAAAAAAT?!
    Wat leuk!!
    Gefeliciteerd!!! Echt helemaal geweldig!!

10. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    Nu ik nog en dan starten we een topic ;)

11. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    haha lijkt me een gezellig plan moosey! Schattige foto trouwens op facebook van d.

12. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    Dank je wel!
    Hoe laat is je vriend thuis?

13. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    nou ik heb hem net gesmst. Beetje flauw, maar hij moet tot laat vanavond werken en wist niet of hij alleen was om hem even te bellen, dus vandaar sms. Hij zei dat hij het al wist/ een voorgevoel had. Vond ik maar vreemd, omdat hij niet eens wist dat ikovertijd was, tenzij hij het ook bijhoudt ;)

Maar hij vond het erg leuk!

14. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    Grappig dat hij al een voorgevoel had!
    Nou, geniet maar lekker van het goede nieuws :)!

15. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @marise: GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! super gaaf :D:D

jullie zijn net zo lekker vruchtbaar als ons lees ik wel ;) geniet van dit wondertje meid :D

16. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Whaaaaa Marise leuk!!! Gefeliciteerd

17. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    En ik:(?

18. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Marise van harte gefeliciteerd!!!
    Geniet er heerlijk van!

Hier ook besloten deze maand maar alleen naar het zh te gaan;)

19. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    THanks meiden. Jaaa OW jij moet ook bij ons cluppie gaan horen! Ooh ik hoop het zo. Dat zou super toevallig zijn!

Ik moet nog wel behooooorlijk wennen aan het idee hoor. Dit voelt heel anders als dat we er bij D. ECHT voor gingen. Raar toch? Ben natuurlijk wel heel blij.... toch is het raar.

Ik kan niet snowboarden in febr. Ik ben dan als alles goed gaat 23 weken zwanger. Dat moest ik dan maar niet meer doen. Mijn vriend, mag dan met zijn vriend snowboarden en wij (vriendin) blijven zwanger op het chalet passen, met de kids.
    Net ouderavonden gehad van mijn mentorleerlingen. Gelukkig allemaaal leuk ouders.

20. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    let niet op de spelfouten. excuses!

Deel Deze Pagina