Januari 2011 mama's deel 2!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tese, 30 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EyesOnly

EyesOnly Actief lid

25 mrt 2009
    423
    0
    0
    thuiszorg medewerkster
    Ergens in het noorden v/h land
    @sweet, zou ook broodje extra geven. F wil trouwens ook geen pap.

@ow ik heb hier echt een papa's kindje, papa is hem alles.

@ego, F is ziek, dikke snotneus verhoging en niet slapen en eten of drinken word vannacht weer een lange nacht ben ik bang

2. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    Even abonneren, lees nog bij :)

3. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Eyes grappig nee S is echt een mama's kindje.
    Hij zegt nog geen mama maar als ik de kamer uitga en hij ziet me niet roept hij: Nana!:D

4. Tese

Tese Niet meer actief

Haha dat lijkt Tess wel Ow!

Eyesonly sterkte vannacht ! Kun je geen zetpil geven?

5. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Back in Holland. Met bij mij erg veel pijn in mijn buik waardoor ik nauwelijks kan staan en lopen. Liggen met opgekropte knieen en zitten gaat goed. Kan mijn kind niet eens verschonen! Hoop dat het morgen over is.

Jayden vindt het geweldig in de normale autostoel. Zat gister continu naar buiten te kijken en kijken wat er voor gebeurd. Gisteravond laat terug gegaan. Eerst bij schoonouders wezen eten die op de camping waren. Hond hadden we namelijk daar gedropt om met hun hond te spelen. Jayden heeft heerlijk geslapen toen we daar op de camping waren. Om 21:30 hem wakker gemaakt en terug gereden. Waar hij bij straatverlichting de ogen uit zijn lijf keek. Gelukkig is hij wel in slaap gevallen want hij heeft heel weinig geslapen gister overdag.

Tand nummer 7 is al door!!!

6. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Sweet is het nu beter met je buikpijn?
    Anders echt eens naar de HA gaan hoor.

Eyes hoe heeft F geslapen vannacht?

Hier gisteren de haren van S geknipt pfff:(
    Ik wilde het niet echt maar ze hingen zo in zijn ogen dat ik er toch maar een stukje vanaf heb gedaan.

7. sweetchocolate

Ow lig nog in bed; zondag morgen is het papa's dag om eruit te gaan voor Jayden. Nu pijnvrij maar net wist ik niet waar ik het moest zoeken. Zo'n pijn. Moest trouwens nog aan je denken toen wij in Oberhausen waren. Jij woont toch vlakbij Duitsland? Bij de Kik! hebben ze zulke leuke kleding! En spotgoedkoop ook nog! Weet niet of de kik in de buurt van jou zit?
    Heb je hem zelf geknipt? Hoe vond S het?

Net het kindje van het Poolse gezin horen huilen. Kindje is geloof ik, via de verhuurdster gehoord, nu 7 weken. Echt dat babyhuilen. Zo mooi.

8. Tese

Tese Niet meer actief

O jee, Sweet krijgt babykriebels!! ;)

9. sweetchocolate

:p zegt verder niks;) (maar klopt stiekem wel) sssst:)

Net terug van paar uurtjes strand. Jayden vond het water en zand geweldig. Zelfs de golven. Wel extra uitkijken met een kind die kruipt. Hij ligt uitgetelt te slapen. Snel gedoucht ( zat echt helemaal onder het zand).

Ik vond vroeggguuhhh zand en water 6 keer niks toen ik ongeveer net zo oud als Jayden was... Nou Jayden houdt van het strand!

10. Ink1313

Ink1313 Actief lid

20 apr 2010
    300
    0
    16
    NULL
    Nederland
    @sweet, heb je geen galstenen? Ik heb dat een paar jaar geleden gehad en lag dan bij een aanval krom van de pijn. Bijna erger dan de weeen :(

11. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Mmmmm Ink dat is idd wel iets wat ze zou kunnen hebben.

Sweet woon een half uur van Duitsland af maar we gaan idd ook wel eens vaker kijken bij KIK:)
    Toevallig dat je aan mij dacht daar ahha.

12. sweetchocolate

Daar ben ik ook wel bang voor. Vanaf vanmiddag gaat het goed. Alleen mag Jayden niet te lomp doen op mijn buik. Kan het met galstenen ook zo zijn dat ik ook momenten zonder pijn rond loop? I keep my fingers crossed.

Kik is een leuke winkel he?:)

13. Tese

Tese Niet meer actief

Galstenen krijg je toch alleen maar als je extreem veel extreem snel afvalt?

14. Tese

Tese Niet meer actief

Grrr ik baal zo! Ik zie nu op tv een stukje van wicked en ik wil daar zo graag naar toe!! Maar er is niemand die met me mee wil want ik heb geen muzicalliefhebbers om me heen! Mensen weten niet wat ze missen... :(

15. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    Ow, wat heftig, meis! Hoe gaat t nu?

Ink, lastig als ze niet uit de fles drinken he? Gelukkig drinkt ze bij iemand anders wel Mijn dochter dronk helemaal niet uit flesjes! Die ging ik voeden op het kdv. Hier ook nog 3 a 4 voedingen, waarvan minstens 1 en meestal 2of 3 (gedeeltelijk) kv. Ben iets voor 8 mnd gestopt met kolven, was t zat om met die spullen te slepen en hij kreeg toch al kv.

Bah, heb ook buikpijn! Maar ben ook misselijk. Last van maag/darmen. Hoe gaat t met jou nu sweet?

16. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    O lees t al, sweet! Hoop niet dat t galstenen is!

17. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    Muppet, ik ben begonnen met afvallen. Wil wel graag meekletsen, maar kan de link/ het topic niet vinden. Wil je m nog een keer posten.

18. Tese

Tese Niet meer actief

Ben niet zo goed met links enz. Maar onder algemene clubs moet je wezen en dan: samen staan we sterk, veel afvallen.

19. sweetchocolate

@ muppet las op internet dat er over de oorzaak niet veel bekend is. Maar kan wel bij extreem veel overgewicht in combi met extreem veel afvallen. Daarnaast kan er teveel cholestorol in de galstenen zitten en zwangerschap. Alle drie niet van toepassing. Althans daar ga ik vanuit.
    Ik vind musicals leuk, al weet ik niet of ik Wicked leuk ga vinden...

Lauwie hoe gaat het met jou? Hier redelijk, wel pijn maar kan nog mijn ding doen.

20. sweetchocolate

Zijn hier overigens al kindjes die mee stappen aan 2 handen? Jayden stapt niet langs de tafel maar heeft zich nog maar 2 keer echt opgetrokken. Aan de handen stapt hij al flink. Snel, of zie ik dat verkeerd?

Deel Deze Pagina