Januari 2011 mama's deel 2!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tese, 30 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @OW, leeuw en moosey ik hoop dat het voor jullie ook snel raak is!!!!!

@marise: ik hoop voor je dat je weer zo een zelfde zwangerschap mag hebben dan!! die van mij was bij isabel ook makkelijk helaas nu het tegenovergestelde.

2. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    ja dat hoor je vaker. Een vriendin van mij had bij haar 2e geen vervelende zwangerschap, maar wel wat last van kwaaltjes. Bij haar 1e totaal niet.
    Overigens zijn het 2 jongens geworden, dus een andere zwangerschap zegt dus niets over het geslacht. ;)

3. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Marise hoe voel je je vandaag:)
    Hahaha ik hoop dat je gelijk hebt ;)

4. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

2e zwangerschap last van meer kwaaltjes: dan laat ik er nu een knoop in leggen. Gadver, tot 16 weken kotsmisselijk geweest, met consumptie en ben hele zwangerschap heel moe geweest. Daarbij last van onderrug. Hoop dat ik de volgende zwangerschap niet zoveel last zal krijgen. Maar ja achteraf heb ik er iets moois voor terug gekregen. Voordeel was wel: met zwangerschap geen last van reuma gehad!

5. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Sweet elke zwangerschap kan anders zijn.
    Hoeft niet natuurlijk:)

6. sweetchocolate

#406 sweetchocolate, 30 okt 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 okt 2011
    Zei het ook met gekke bek;)

Wow Jayden heeft tot 7 uur oude tijd geslapen. Wel schrok hij om 3 uur oude tijd wakker en zette het gelijk op een schreeuwen (nachtmerrie waarschijnlijk). Aai over rug gegeven en is direct weer gaan slapen tot 7 uur.

@ all hoeveel flessen krijgen jullie uk's? En hoeveel per fles? Word gek van die flesvoeding en hoeveel ze nou moeten. Van Cb mogen we 400cc geven. De voedingsdeskundigen op ZP zeggen minimaal 500. Zwaar irritant. Jayden had gister 400cc gehad, maar daardoor heeft ie ook gewoon prima door geslapen.

Nu krijgt hij normaal
    6:30 brood met fles 150+5
    9:30 fruit met sap
    12:00 1.5-2 broodjes 150+5
    15:15 soepstengel/rijstewafel/babykoekje/broodkorst met sap
    17:45 Groentehap, yoghurt met water (i.v.m harde ontlasting)
    19:15 Fles 150+5 waar hij soms 60cc van laat staan. Soms meer, soms minder. En gister heeft hij niks van laatste fles op.

7. Tese

Tese Niet meer actief

Tess krijgt in de ochtend door haar pap 150 en dan in de middag 150 dat was het en dat mag ook zo.

8. sweetchocolate

Pfff gelukkig, Jayden zal als hij nu echt overgaat op 2 flessen dus niet de enigste zijn. Altijd fijn om te weten dit soort dingen:)

9. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    S zit ook al een paar weken op 2 flessen, maar hij heeft wel echt de late fles nodig.

10. sweetchocolate

Hoe bedoel je? Krijgt S dus 's ochtends melk en 's avonds nog? Hoelaat krijgt hij die? Maak je hem ervoor wakker? Niet aanvallend bedoelt hoor! Ben zoekende. Al denk ik dat ik de fles van 19:15 laat vervallen.

11. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    Haha, jort drinkt er nog 4. En dat heeft ie ook echt nog nodig. Anders hebben we een pieperig ongelukkig mannetje.

Ow, je rekent toch stiekem een beetje op dat het zwanger worden weer zo gaat als vorige keer. Hier was dat totaal niet. Eerste keer duurde het een jaar en ziekenhuisonderzoeken. 2e keer meteen zwanger!

12. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Lauwie klopt.
    Je denkt dat het weer zo loopt.
    Maar we weten dat het superzaad is nu.
    En als je direct de mmm weer in moet hoop je dat het idd niet weer een heeeeeeeeeele tijd mmm gaat worden nu.

13. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ja ik maak hem er idd voor wakker maar als ik ze hem niet geef word hij zelf wel om 22 uur wakker;).
    's ochtends krijgt hij ze tussen 6 en 7 maar de laatste dagen moet het met pap want meneer drinkt weer niet goed.
    Denk dat je ff moet kijken naar hoe J reageerd zelf:)

14. Tese

Tese Niet meer actief

Hier geven we ipv de laatste fles een kom yoghurt. Zo is ze ook verzadigd.

15. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    yoghurt krijgt hij na het eten ( 100ml):) maar dat is wel natuurlijk al rond 17 uur

16. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    R kreeg al vrij snel 3 flessen, ze was 5 maanden, toen kreeg ik te horen dat het veel te vroeg was, maar meer dronk ze gewoon niet.

nu krijgt ze nog 3 flessen, 2x 180 en 1x 210. tsjah dit zal dan wel weer teveel zijn;) jammer dan.

17. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    isabel krijgt al een paar weekjes 2 flessen, ze kreeg er nog 4 en wilde naar 3 gaan en toen besloot ze zelf dat 2 ook wel genoeg was hihi.
    sochtend krijgt ze 210 met bambix en savonds krijgt ze 210 met bambix, deze kreeg ze vaak om 22.00 uur maar we zijn hem aan het vervroegen naar 9 uur ongeveer zodat we haar niet meer wakker hoeven te maken.
    in de middag krijgt ze na haar boterham 150 ml gewone melk en dat vind ze me daar toch lekker hihi. als ze het vertikt goed brood te eten gooi ik er 1 schepje bambix bij zodat ze toch wat granen binnen krijgt.

18. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Naomi mogen ze nu al gewone melk?:)

19. sweetchocolate

Dan kan Jayden ook echt wel over naar de 2 flessen. Gewone melk had Jayden laatst 40-50cc van op. Wel verwarmd. Hij dronk het wel, maar geef liever nog niet. Hij had er overigens niet op gereageerd. Jayden krijgt al wel als toetje volle yoghurt.

20. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    S is verslaafd aan yoghurt:p
    Het liefst zou hij dat de hele dag eten.
    Niet dat mama dat geeft;)

Deel Deze Pagina