ja als ze dan echt klaarwakker is is het wel heel wat anders.ik ben blij dat ik zon uitslapertje heb Ze is nu een broodje aan het eten, sinds kort haalt ze het broodje weer uit haar mond om het vervolgens lekker fijn te knijpen:S zo vervelend als ze het bij elk hapje doet
herkenbaar vind het echt niet fijn dat ze dat doet maar zal de leeftijd wel zijn. zijn haar ook al aan het afleren met haar vingers elke keer in haar mond te zitten tijdens het eten, gaat redelijk maar af en toe heeft ze die van buien hihi.
Wat een ramp, overschakeling zomer naar wintertijd zeg! Jayden wilt alles een uur eerder! Eten, slapen, drinken, naar bed gebracht worden, wordt eerder wakker. Hoe krijg ik daar weer regelmaat in? 6:30 vond ik normale tijd, 5:30 vind ik persoonlijk minder en vannacht was het weer 4:45! (goed, hij had wel slecht gegeten gisteravond dus denk dat daar de oorzaak wel ligt). Jayden slaapt normaal van 8:00 - 9:30 en van 13:15 tot 15:00 a 15:30. Dan gaat hij 's avonds om 19:30 weer naar bed tot 6:30 normaal gesproken. Maar nu verschuifd allles naar 1 uur vroeger (die wintertijd mogen ze van mij dus écht wel afschaffen hoor). Jullie hebben mazzel met die uitslapers; Jayden wordt kwaad als je hem na zijn ontbijt op bed legt (of hij moet moe zijn, dan lukt het wel)
Brood uit mond halen doet Jayden alleen als de hap te groot is. Wel als ik een stukje brood geef zo los knijpt hij het ook helemaal fijn. Koekje eet hij eerst 90% op, om het vervolgens daarna eerst in zijn mond te steken, dan eruit te halen en dan fijn te pletten in zijn handjes Dan pak ik het af, en gooi ik het weg. Wordt hij wel even boos, maar jammer dan. Jayden gooit ook wel koek op de grond (vind de hond erg fijn dat Jayden dat doet) en dan is het klaar.
hier verdwijnt ook veel naar de hond... op zich wel makkelijk alles wat ze weg gooit wordt direct opgegeten door de hond hihi. ze ligt nog steeds te slapen! dat gebeurt maar zelden dat ze zolang slaapt. moet me nog steeds aankleden maar wacht even tot ze wakker is want wil haar niet wakker maken.. vanmiddag wordt het eten van de hond gebracht en ik moet nog even naar de fysio!
Hier is thuis de regel dat de hond niet komt als wij eten. De hond roepen wij als het klaar is en wanneer Jayden uit de keuken is. Ideaal zo'n stofzuiger. Haha. Luxe dat eten wordt gebracht. Bestel je het via Internet dan? Succes bij fysio. Merk je al of het zich wel of niet verbeterd? Ik 'mis' er een aantal hier, die al heel lang al niks meer posten. Mimi, Wendy, Miracle, wie nog meer?
Wij hebben een Koelstra, dat is een 5 standenbuggy en kan helemaal plat. Uk ziet er erg schattig uit als hij er in zit, is ie nog echt minie (staat ook op kleinste stand afgesteld) haha. Hij bevalt erg goed. Spannend alle babyplannen! Moosey: Hier slaapt baby tot half 7 (nu half 6) en dan leg ik hem naast me om te drinken en slapen we nog een paar uur verder. Van zaterdag op zondag heeft hij zo doorgeslapen tot half 9 nieuwe tijd (half 10 oude tijd). Meestal slaapt hij dan nog tot half 8 ongeveer. Ik vind dat niet raar, ik vind dat heerlijk haha! daarna slaapt hij 's ochtends en 's middags nog een keer 1,5 tot 3 uur totaal en om 20 uur naar bed. Vingers in de mond tijdens het eten: wat is daar het probleem mee dan?
lanzo mag ook niet bij ons schooien, meestal ligt hij wel onder tafel maar hij blijft overal netjes vanaf. er was eens een stukje vlees gevallen precies voor zn neus en niet pakken he hihi hij heeft er een kwartier naar gekeken en toen mocht hij het toch wel hebben van me het eten gebeurd via kenissen/vrienden van ons. die slaan voor iedereen in en verkopen het door aan ons normaal nemen we het mee als we daar zijn maar zaterdag is er geen les dus hij brengt het zo gelijk langs als hij van de slager af komt. mag hij het gelijk de vriezer in doen want dat kan en mag ik nu niet hihi. miracle is nergens meer te bekennen vanwege dat mensen haar niet geloofde enz. lang verhaal was dat hihi. was overigens van verschillende topics
Ik ben er nog hoor! Zit alleen slecht in m'n vel omdat ik nog geen werk heb (ja schoonmaakhuisjes maar dat wil ik niet ) en omdat afvallen niet meer gaat doordat ik slecht in m'n vel zit en vreetbuien heb.
Tess slaapt meestal tot half 8 en heeft geen last van zomer- wintertijd. Sem heeft daar ook geen last van. Verder heeft ze 2 slaapjes op een dag. Ik denk van totaal tussen de anderhalf en drie uur. Ligt eraan of ze in een sprong zit of niet.
@ buggy, zit me ineens te bedenken dat mijn ouders ook een koelstra buggy hebben. die maar eens lenen, testen dan. jammer genoeg kan ik er nu nog geen 1 halen door het gips,want wil wel ff passen enzo, als het eraf gaat gaan we de volgende dag al weg dus dan geen tijd om er 1 te kopen. @muppet: je bent al wel bijna 22!!!kilo afgevallen, hartstikke goed joh! @vingers in de mond: dat vind ik niet erg, maar wel als ze het half gekauwde er weer uit gaat halen en gaat zitten kneden. word zo'n vieze bende. @naomi, handig geregeld die bezorgservice
@muppet: balen dat je zo slecht in je vel zit, hoe komt het? je bent al super veel kwijt! vind het echt heeeeeel knap van je hoor! @leeuw: hihi inderdaad die vieze bende als ze het al voorgeknauwd hebben en dan gaan lopen kneden bah bah. ik ga even lekker wat peer klaar maken heb daar echt even zin in!
Ik ben dr ook wel hoor maar ben van buikgriep naar gewone griep gegaan dus nog lang niet fit. Daarbij slaapt F ook nog eens beroerd door de winter tijd dus tel maar op. Lees telkens even bij en ga dan weer op de bank hangen. Vingers in de mond doet F ook vind het niet zo erg maak ik later wel weer schoon. F heeft trouwens ontdekt dat ie ook in bed kan staan. Vannacht was het half 4. Wat doen jullie dan? Hij staat er maar een btje te huilen ben er wel 10 keer geweest, niets hielp uit eindelijk is hij gaan slapen tot half 6
@muppet: zie dat het komt doordat je geen (leuk) werk hebt! balen is dat zeg... hopelijk vind je snel iets wat je wel leuk vind! *knuffel*
Thanks kan wel een knuffel gebruiken! Maar goed, eens komt de dag dat ik wat vind. Ondertussen geniet ik wel vreselijk veel van de kindjes. Wat een geluk is het toch met die moppies!
@muppet: dat dacht ik al wel ow ja zeker wel! maar ik ken het gevoel maar al te goed helaas. gelukkig heb je je kindjes dat is inderdaad genieten isabel was er bij mij toen nog niet dan voel je je pas een mislukking pfff. @eyes: tja isabel gaat snachts nooit staan, alleen sochtends als ze wakker is. hier heeft mevrouw ontdekt hoe ze de kastjes in de keuken en van de kasten in de woonkamer open kan krijgen! nog een kwartiertje dan komt mn pa even lekker oppassen op isabel en kan ik even naar de fysio.
Heeft de Fysio naar jou idee nog een beetje nut? Ik ken het gevoel van jezelf een mislukkeling te vinden. Dat heb ik nu. Ik baal dat parttime werk zo moeilijk te vinden is en te combineren is met opvang.