Januari 2011 mama's deel 2!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tese, 30 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Jeetje, dat duurt nog lang zeg. Maar je hebt wat om er naar toe te leven:)

FF spammen... Smeren hoort bij het groter groeien;) (En hondje eten geven ook)

2. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    juju, wat knap!

sweet, heerlijke foto's!

ow, ik duim voor deze poging!

muppet, hoe gaat het? balen dat je geen werk kunt vinden? ook een knuffel van mij!

3. Tese

Tese Niet meer actief

Wat eten betreft klote Lauwie, ik vreet me het ongans!

4. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Sweet wat goed van J zeg!
    En hele leuke foto's , hij word ook groot:D

Lauwie dank je wel:D

Muppet ik hoop dat je snel werk vind hoor:(

5. sweetchocolate

Ego: bij Jayden vanmorgen waterpokken geconstateert. Geen koorts wel enorm jengelen. Zielig.

6. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @sweet: aaaah wat zielig!!! hopelijk heeft hij er niet zoveel last van en is het snel over! 1 geluk hij is er als het goed is gelijk vanaf en krijgt het nooit meer (meestal dan)

7. Tese

Tese Niet meer actief

Dat is balen Sweet dat dat nu gebeurd! Als een kind voor het eerste levensjaar waterpokken krijgt dan krijgen ze het nog een keer. Sem had het ook met 10 maanden dus we kunnen ze nog eens verwachten helaas.

Ow dank je meis

8. Tese

Tese Niet meer actief

O en je mag paracetamol geven want waarschijnlijk voelt hij zich grieperig en daarom niet lekker. Van vsm hebben ze iets wat goed werkt tegen de jeuk. Kan zijn dat hij dat nu nog niet heeft maar dat gaat komen! En een bad met havermout schijnt ook wonderen te doen voor de jeuk.

Tot zover dokter muppet ;)

9. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @muppet: echt waar?? ik dacht dat wanneer een kindje het eenmaal gehad heeft het niet nogmaals kon krijgen die afweerstoffen bouwt hij nu toch gewoon op? zou wel erg balen zijn want leuk is het niet!

hier vanmorgen controle gehad en alles was goed :D het hartje maar 2 seconde kunnen horen want hij/zij zwom elke keer weg en ging met de rug naar mijn rug liggen hihi. wel een hoop geschop gehoord en gevoeld :p zelfs de vk kon het voelen zo was hij/zij bezig hihi.

10. Tese

Tese Niet meer actief

Ja dat is echt waar helaas. Gelukkig heeft Sem er toen niet veel last van gehad maar toch. Wij dachten ook van daar zijn we mooi vast vanaf maar nee.

Eigenwijs kind hebben jullie haha!

11. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    haha leuk Naomi!

Balen van de waterpokken Sweet, idd net iets te vroeg. Die jeuk is ook naar :(

12. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    ja nog eigenwijzer als zijn/haar zusje want daar konden we het hartje wel altijd goed horen hihi. ach ja zolang ik leven voel is het ook goed he, zonder goed hartje zou het ook niet zo kunnen stampen.

ik denk zomaar dat het weer een meisje gaat worden ;) en dan weer zo een drukke hihi.

13. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ik vind het tijd voor een polletje! Weet alleen niet of ik mensen oversla maar even voor de snel alvast:

Naomi *april 2012*
    Jongetje: Sweet
    Meisje: JuJu81
    Denkt zelf: Meisje

Marise *2012*
    Jongetje:
    Meisje: JuJu81
    Denkt zelf:

Ik ben in een roze bui :D

14. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    haha leuk juju!!! ben 31 maart uitgerekend alleen ;)

nog 13 dagen dan weten we het :) hier in de omgeving denken veel mensen een jongen dus we zullen zien!

ik denk dat het bij marise nu een meisje is!

15. Tese

Tese Niet meer actief

Marise heb ik nog geen gevoel bij en ik denk bij Naomi ook weer een meid

16. sweetchocolate

naomi wat een eigenwijs kind hebben jullie. Van wie heeft hij of zij dat?;)

Wat Marise betreft, ik weet niet wat ze krijgt.

Muppet, echt? Ow nee he! Niks aan te doen. Bedankt voor de tips. Dat havermout moet ik dan in washandje doen, dichtknopen en dan in water leggen. Dan met washandje waar dat havermout in zit hem wassen toch? Hebben nu vsm voor waterpokken. Zag wel krapplekken in zijn nek. Begint nu ook op zijn arm en buik.

Hoeveel zetpillen mogen ze? Op doosje staat max 3, collega zei 6 als ze echt hoge koorts krijgen. Haar dochter heeft het nu ook en zij heeft 40 graden koorts. Eet niet meer, maar drinkt wel.

Ik snap nu waarom Jayden gister 2uur lang huilde 's avonds. Als er echt wat is huilt hij, anders slaapt hij 's avonds altijd. Gister niet.

Jayden heeft 37.9 verhoging. Zetpil voor de nacht, lauw badje en daarna ingesmeert met vsm. Hoor dat hij slaapt. Huilde net wel iets maar is al snel gestopt. Arm mannetje, maar ook dat moet hij doorstaan. Gister dacht ik nog dat hij in een sprong zat. Maar nu weet ik beter. Hij eet goed en wilt het liefst water. Terwijl hij dat normaal alleen bij avondeten drinkt. Nu bij fruit, koek, brood. Drinkt wel goed melk.

17. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @sweet: uhmmm ik denk van mij hihihih ik ben ook heeeeeel eigenwijs:p

fijn dat hij nu in slaap is gevallen!! hier ook een huilend kind maar dat komt door tanden/kiezen grrr wordt er echt niet goed van. 1 hoektandje is door maar overal zitten nu nog witte bobbels dus er komen er vast snel nog weer. isabel had 37,8 is voor haar ook erg hoog dus pcm gegeven en dentinox gesmeerd en nu is ze eindelijk stil.

zorg er maar goed voor dat hij in ieder geval drinkt dat is het belangrijkste!

18. sweetchocolate

Collega zei het ja. Als ze ziek zijn is eten niet belangrijk. Vocht is veel belangrijker.

Wel lief hoor dat hij ziek is, hij wilt lekker bij mama zitten:) 15 min later is hij te druk aan het doen en dan zet ik hem maar op de grond en gaat dan op de grond druk doen. Lachen en kletsen doet hin nu alleen niet.

19. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    sweet, zielig! mijn dochter is 1 dag ziek geweest, 1 dag erge jeuk en daarna ging het eigenlijk wel weer. hoop dat j ook snel opknapt!

naomi en marise, ik ga even nadenken :). willen jullie het al voor de geboorte weten?

muppet, wat balen! kan ik iets zeggen om je op te peppen/ te helpen?

20. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    @poll: haha wat leuk. Ik had bij de vorige zwangerschap sterk het gevoel dat het een jongetje zou worden. De kleertjes die ik had gekocht, waren ook best stoer. Toen bleek ik achteraf gelijkt te hebben. Nu op dit moment heb ik nog geen idee. Wie weet komt het straks wel. Het is natuurlijk nog erg vroeg.
    Ben nu vooral benieuwd of alles gezond is etc. Echo is ook pas 21 nov. En leeuw: wij willen van te voren niet weten wat het wordt. Dus als alles goed gaat, ga ik jullie nog langer in spanning houden, haha.
    Bij naomi; ga ik op het gevoel van de mama af. Dus dan zeg ik ook een meisje.

Ik ga nu even terug lezen

Deel Deze Pagina