Sorry voor de 3 berichten achter elkaar. Beetje chaotisch vandaag. Sweet: beterschap voor J. Hopelijk gaat hij er niet AL te veel last van krijgen. Naomi: fijn dat jullie weer een goede controle hadden. Wat gaat het alweer rap bij jou zeg. Voor je het weet lig je al weer te puffen Ben benieuwd hoe het met mimi gaat. Ze was altijd heel actief hier op het forum. Ik ga solliciteren voor een 'hogere' functie. Ben nu mijn portfolio in elkaar aan het draaien. Maar ik merk dat thuis werken en een kleintje niet goed samen gaan.
Marise is de portfolio gelukt? Sweet wat zielig dat hij daar nu al last van heeft Dat is echt niet fijn bah Leeuw ik duim voor je meid en ook voor Moosey komt kortbij die nod heh Toevallig had ik het met mijn moeder vandaag over iets wat S al 2 maanden doet en zij zegt dat het best vroeg is. Hij helpt namelijk al bij aankleden Laat ik zo zeggen hij strekt direct zijn armpjes door de mouwen nadat ik het truitje over zijn hoofd heb gedaan en ik de mouw voor hem opgerold houdt. Wel erg lief
@ow: nee helaas nog niet af. Maar het is ook nog best wel wat werk, ben iets te perfectionistisch wat dat betreft. @helpen aankleden: hier driftig draaien en tegenwerken. Meneer houdt niet van aankleden! haha
hihi hier nog 1 hoor marise het is echt een driftkikker aan het worden op het moment. vanavond met eten ging het haar niet snel genoeg en dan gaat ze lopen gillen niet normaal. dan stop ik ermee tot ze stil is want ik ga haar niet belonen voor dat gedrag... aankleden lukt vaak nog wel na een hoop gespartel maar verschonen pffffff ze draait zich in een seconde om en gaat lekker staan en dansen. heb er echt een hekel aan om haar te verschonen. van de week bij mn s.ouders hihi ze had een poepbroek, maar doekjes waren op in luiertas (dom). dus wij keukenpapier nat gemaakt om het toch wat schoon te krijgen. ligt ze daar op de eettafel begint ze te kronkelen niet normaal de hele tafel over, er was geen houden aan. tenslotte plast ze ook nog eens dus je kan wel raden hoe die tafel eruit zag.... helemaal besmeurd met plas en poep, isabel zelf ook helemaal smerig pffffff wat was dat erg!
Die van mij is ook zo'n driftkikker, aankleden houd ze niet van, boos doen huilen en gillen. Gelukkig kan ze nu niet draaien als haar iets niet snel genoeg gaat laat ze het ook weten. af en toe een klein krengetje
oww leeuw dat is dan wel weer een gelukje dat ze momenteel niet kan draaien. pfff vind dat zo een ramp. ze kruist haar beentjes en hup dan ligt ze weer op haar buik, dan pak ik haar weer op en leg op haar rug. en schoppen!! het is maar goed dat ik een speklaagje heb want anders zou de baby bont en blauw zijn...
Haha een en al herkenning hier! Ik heb nu nog een piep in mn oor omdat ze vanavond zo aan het gillen was. Als ook maar 1 ding niet naar madam dr zin gaat, berg je dan maar. Echt een dramaqueen af en toe hoor.
oeh je dat is wel oppassen met de baby in je buik! wat ik me afvraag, hoeveel slapen jullie kindjes? R heeft een tijdje gehad dat ze om 3, 4 of 5 uur wakker werd. nu is dat 5 uur en geven we haar de fles die ze normaal om 7 uur krijgt. ze lijkt dan echt wakker. na de fles slaapt ze nog wel even maar dacht dat ze misschien wel teveel slaapt overdag?
hihih toch wel fijn dat jullie het herkennen!! het zijn ook allemaal wel echte dametjes he hihi of hebben de jongens hier ook zo een last van meiden??
isabel slaapt meestal tot half 7 minimaal! maar overdag slaapt ze vaak niet veel. vandaag maar 1 dutje van een half uur gedaan en dan nu ligt al een uur in bed maar verder nog niet! nou heeft ze wel koorts dus het verschilt momenteel een beetje omdat ze ook weleens snachts gillend wakker wordt van de pijn.
jeetje dat is wel heel weinig slaap zeg! R heeft van de week smiddags niet geslapen en sliep toen wel tot 7 uur door. maar om haar nou de hele middag op te laten... ik ben benieuwd naar hoeveel de andere kindjes slapen. Waar heeft ze koorts van? tandjes of is ze ziek?
ja maar het wilt weleens wisselen hoor van de week deed ze opeens een middagslaapje van ruim 3 uur hihi. het scheelt misschien ook wel dat ze heel de dag niets anders doet als optrekken, staan en stappen! ze heeft koorts van tanden/kiezen. 1 hoektandje is door maar ze heeft overal nog flinke witte bobbels dus er zullen er nog meer volgen denk ik.
je zou toch denken dat dat juist veel energie kost. vervelend hoor die tanden. zitten ze niet in een sprong zijn het wel tanden waar ze last van hebben
ja dat zou ik ook verwachten maar niet dus hihi. hier nog een nieuwe buikfoto hij heeft echt een spurtje gemaakt vergeleken met vorige week lijkt wel.
Lekker buikie weer! Mooi rond is ie al! Tess slaapt van 19.30 tot 7/7.30 dus ik ben er blij mee. Overdag wisselt heel erg. Gisteren had ze alleen in de middag geslapen ongeveer 1.45 uur. Maar soms heeft ze ook twee slaapjes van 2 uur per stuk.
O enne.... Sem kon ook zo heerlijk gillen toen hij die leeftijd had (nog steeds wel want hij vind het leuk om met zn zus mee te doen haha)