hihih hij wordt inderdaad rond heb vandaag ook weer eens een blote buik foto gemaakt en dan kan ik dat toch wel mooi zien, nog niet helemaal maar het scheelt niet veel meer. gelukkig vult positiekleding die ruimte vaak op hihi.
Ik was bij beide zwangerschappen zo blij als ik eenmaal 1 buik had ipv 2. Op de een of andere manier liep ik er dan een stuk trotser mee te pronken.
ja klopt dat is hier ook als ik sta is het meestal wel 1 buik maar met zitten soms nog 2 dan moet ik echt dat stukkie stof eroverheen trekken en dan is hij rond hihi.
naomi, mooi!! idd een groeispurt gehad. zie er nu echt rond uit muppet, zoveel slaapt R ook ongeveer. ik ben zoekende wat het nou is. hopelijk nog meer reactie's om te vergelijken
@naomi mooi buikie hoor! @sweet beterschap voor je kleine vent @slapen, sliep ie maar eens goed. Gaat tegen 18.30/19 uur naar bed en word dan vaak nog telkens wakker. Word nu iedere ochtend om 3/4 uur wakker en dan om 5 uur ligt dan te jengelen tot 6 uur dan gaan we eruit. Dan slaapt ie op het moment s morgens 45min en s middags ook. Ik weet het ook niet meer, kan niet bedenken waarom. Maar word er wel knettergek van, en hij is gewoon giga moe.
Eyes, is het dan niet handiger om F later naar bed te doen? Hier was het de oplossing. Jayden slaapt totaal 3.5 uur overdag. Soms minder. 'S avonds gaat hij om 19:30 naar bed (vanavond later want meneer was hyper). Hij slaapt tot 6:30-7uur. Jemig ik kreeg toch een lelijk dreigement van mijn leidinggevende. "Ik zou maar oppassen als ik jou was". Van dit dreigement ben ik niet gedient en ben naar de filiaalhouder gestapt. Nou ik heb echt een vent maar kan enorm gillen als hij zijn zin niet krijgt hoor. Pffff. Vermoeiend, maar het heeft wel wat.
Leeuw: dat is toch een mooi slaappatroon? Ze slapen zoveel ze nodig hebben hoor. Als ze tekenen vertonen van moeheid dan lekker op bed leggen. En jouw mooie ronde buikje komt wel! Dan kun je hem ook showen Sweet: waar ging die dreigement dan over? Goed dat je naar iemand ermee bent gegaan. Eyes: kan het zijn dat hij honger heeft? Anders moet je hem misschien om 22.00 nog eens uit bed plukken voor een fles. Mijn gevoel zegt dat hij dan wel door gaat. Of heb je dat al geprobeerd?
@sweet ik probeer het nog een keer later naar bed brengen maar tot nu toe hielp dat nooit @muppet hij krijgt om 23.00 nog een fles en toch word ie nog wakker.
Hmmm dat is balen. En zodra hij wakker word een fles in bed geven? Dus echt fles afgeven aan hem en dan zelf weer naar bed gaan? Bij sommige kindjes schijnt dat te helpen. Dan moet je hem natuurlijk niet klaarwakker laten worden.
Eyes hier precies hetzelfde met S. Gisteren lag hij er uiteindelijk pas om 20 uur in en om 22:30 de fles maar meneer was om 5 uur klaarwakker pffffff. Uiteindelijk na 1,5 later zijn we weer ff gaan slapen. Ik weet niet waarom hij ineens weer zo slecht slaapt.
Haha nou krijg er niet een TE grote hekel aan want als de sprongen 'op' zijn dan begint de peuterpuberteit en dat is nog even wat erger.
@muppet, tja een sprong of last van de wintertijd ik weet het niet want het is zo sinds zondag nacht. Normaal ook wel slecht inslapen enz. maar dan was ie altijd tussen 6.30 en 7 (soms wat later) wakker maar nu pfffff. Ik had gehoopt dat nu die wat meer kon (zitten op trekken en langs dingen lopen) dat ie meer tevreden zou worden maar nu wil meneer los lopen je mag hem niet vast houden. @ow kunnen elkaar de hand schudden dus (misschien spreken ze het wel stiekum af ) @leeuw Ja ik vind de sprongen ook altijd zwaar.