Januari 2011 mama's deel 2!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tese, 30 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    hihih hij wordt inderdaad rond ;) heb vandaag ook weer eens een blote buik foto gemaakt en dan kan ik dat toch wel mooi zien, nog niet helemaal maar het scheelt niet veel meer. gelukkig vult positiekleding die ruimte vaak op hihi.

2. Tese

Tese Niet meer actief

Ik was bij beide zwangerschappen zo blij als ik eenmaal 1 buik had ipv 2. Op de een of andere manier liep ik er dan een stuk trotser mee te pronken.

3. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    ja klopt dat is hier ook ;) als ik sta is het meestal wel 1 buik maar met zitten soms nog 2:p dan moet ik echt dat stukkie stof eroverheen trekken en dan is hij rond hihi.

4. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    naomi, mooi!! idd een groeispurt gehad. zie er nu echt rond uit:D

muppet, zoveel slaapt R ook ongeveer. ik ben zoekende wat het nou is. hopelijk nog meer reactie's om te vergelijken

5. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    bedankt leeuw :D doet me goed om dat te horen hihi
    is goed voor mn zelfvertrouwen ;)

6. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    ik wil ook zon mooie buikk!!! en wel nu!! kan niet wachten om er lekker mee te pronken:D

7. EyesOnly

EyesOnly Actief lid

25 mrt 2009
    423
    0
    0
    thuiszorg medewerkster
    Ergens in het noorden v/h land
    @naomi mooi buikie hoor!

@sweet beterschap voor je kleine vent

@slapen, sliep ie maar eens goed. Gaat tegen 18.30/19 uur naar bed en word dan vaak nog telkens wakker. Word nu iedere ochtend om 3/4 uur wakker en dan om 5 uur ligt dan te jengelen tot 6 uur dan gaan we eruit. Dan slaapt ie op het moment s morgens 45min en s middags ook. Ik weet het ook niet meer, kan niet bedenken waarom. Maar word er wel knettergek van, en hij is gewoon giga moe.

8. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Eyes, is het dan niet handiger om F later naar bed te doen? Hier was het de oplossing.

Jayden slaapt totaal 3.5 uur overdag. Soms minder. 'S avonds gaat hij om 19:30 naar bed (vanavond later want meneer was hyper). Hij slaapt tot 6:30-7uur.

Jemig ik kreeg toch een lelijk dreigement van mijn leidinggevende. "Ik zou maar oppassen als ik jou was". Van dit dreigement ben ik niet gedient en ben naar de filiaalhouder gestapt.

Nou ik heb echt een vent maar kan enorm gillen als hij zijn zin niet krijgt hoor. Pffff. Vermoeiend, maar het heeft wel wat.

9. Tese

Tese Niet meer actief

Leeuw: dat is toch een mooi slaappatroon? Ze slapen zoveel ze nodig hebben hoor. Als ze tekenen vertonen van moeheid dan lekker op bed leggen. En jouw mooie ronde buikje komt wel! Dan kun je hem ook showen ;)

Sweet: waar ging die dreigement dan over? Goed dat je naar iemand ermee bent gegaan.

Eyes: kan het zijn dat hij honger heeft? Anders moet je hem misschien om 22.00 nog eens uit bed plukken voor een fles. Mijn gevoel zegt dat hij dan wel door gaat. Of heb je dat al geprobeerd?

10. EyesOnly

EyesOnly Actief lid

25 mrt 2009
    423
    0
    0
    thuiszorg medewerkster
    @sweet ik probeer het nog een keer later naar bed brengen maar tot nu toe hielp dat nooit

@muppet hij krijgt om 23.00 nog een fles en toch word ie nog wakker.

11. Tese

Tese Niet meer actief

Hmmm dat is balen. En zodra hij wakker word een fles in bed geven? Dus echt fles afgeven aan hem en dan zelf weer naar bed gaan? Bij sommige kindjes schijnt dat te helpen. Dan moet je hem natuurlijk niet klaarwakker laten worden.

12. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Eyes hier precies hetzelfde met S.
    Gisteren lag hij er uiteindelijk pas om 20 uur in en om 22:30 de fles maar meneer was om 5 uur klaarwakker pffffff.
    Uiteindelijk na 1,5 later zijn we weer ff gaan slapen.
    Ik weet niet waarom hij ineens weer zo slecht slaapt.

13. Tese

Tese Niet meer actief

De 11 maandensprong komt eraan he. Misschien al een voorbode ervan?

14. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    ooh getver, ik begin echt een hekel te krijgen aan die sprongen bleeeh!

15. Tese

Tese Niet meer actief

Haha nou krijg er niet een TE grote hekel aan want als de sprongen 'op' zijn dan begint de peuterpuberteit en dat is nog even wat erger.

16. EyesOnly

EyesOnly Actief lid

25 mrt 2009
    423
    0
    0
    thuiszorg medewerkster
    @muppet, tja een sprong of last van de wintertijd ik weet het niet want het is zo sinds zondag nacht. Normaal ook wel slecht inslapen enz. maar dan was ie altijd tussen 6.30 en 7 (soms wat later) wakker maar nu pfffff. Ik had gehoopt dat nu die wat meer kon (zitten op trekken en langs dingen lopen) dat ie meer tevreden zou worden maar nu wil meneer los lopen je mag hem niet vast houden.

@ow kunnen elkaar de hand schudden dus (misschien spreken ze het wel stiekum af ;) )

@leeuw Ja ik vind de sprongen ook altijd zwaar.

17. EyesOnly

EyesOnly Actief lid

25 mrt 2009
    423
    0
    0
    thuiszorg medewerkster
  18. Tese

Tese Niet meer actief

Ja op die lekkere moppies kun je moeilijk boos worden. Ze pakken je zo weer in.

19. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Wat een schatje!!!!!!!!

20. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0