Naja ik weet dat wanneer je te lang intensief sport, meer zuurstof naar je spieren gaat dan naar je baarmoeder. Maar goed nog even 2 weken volhouden. Als het dan goed is met de echo, meld ik het denk ik maar meteen het team. Denk dat ik dan of rustig aan ga doen of me meteen weer aanmeld bij de sportschool
@marise: fijn dat je je goed voelt! ja moeilijk om dan nog je mond te moeten houden maar inderdaad na de echo vertellen kan heel goed. @muppet: bij mij op de opleiding zeiden ze dat 10 minuten voldoende is om de juiste werking te hebben. zelfs na uren komt er nog wit van de zetpil mee uit vaak. hopelijk zakt het snel en is ze weer snel de oude, vind het altijd zo zielig om die kleintjes ziek te zien!
Leeuw: wij zijn nu van de laatste fles af maar wij deden gewoon rijstebloem erdoor en nooit geen problemen. Ze mogen 240 als ze een jaar zijn of 10 kilo +. Naomi ik heb heel wat anders geleerd bij EHBO en ook nog eens bij de hap nagevraagd. (dat was wel toen mijn zoontje 6 maanden was dus 2.5 jaar geleden)
Pfff wat schrijven jullie veel. OW spannend!!! Succes. Ik hoop zoooooo dat het jullie gaat lukken. Muppet, Tess ziek? Beterschap. Hoe gaat het nu? Koorts gezakt? We kwamen met zijn alle nog door Zenderpark gefietst. Echt een kippenstukje vanuit Fokkesteeg eigenlijk zo op de fiets. Fietsen met Jayden is geweldig! Nu nog andere buggydrager erop en dan kan de buggy ook lekker mee. Die er nu op zit die drager houdt buggys tot 5 kilo. Die buggy van ons weegt 6,1kilo. Ik hoop dat de fiets niet meer omvalt als de buggy op de nieuwe drager wordt gezet.
Sweet als je zin hebt kom je maar een keer langs hoor. buggydragers heb ik alleen maar slechte ervaringen mee. Ik heb de beste van de beste en een dubbel standaard maar nog lazert m'n fiets om en is het gammel. Dus ik heb dat opgegeven. Tess is wederom met koorts naar bed gegaan. Ik hoop dat ze zich morgen wat beter voelt.
Muppet het was dat ik geen tel bij mij had anders had ik je gebeld/gesmst ofzo. Wanneer heb jij niks te doen dan? Arme Tess! Hoge koorts of valt het mee? Hoe deden jullie dat met Sem dan? Ging de buggy nooit mee? Zit met morgen, moet naar de tandarts. Wil graag op de fiets. Maar dat kan dus niet want die buggy kan niet mee. Zucht
Waarvoor heb je een buggy nodig dan bij de tandarts? Als je voor controle bent dan willen de assistentes hem maar wat graag beethouden waarschijnlijk Tess had net 39,1. Arme mop is zo bleekjes maar blijven lachen hoor! Ik ben op de maandag en woensdag meestal thuis.
Gelukkig blijft Tess er wel vrolijk onder. Snap dat nooit. Ook met Jayden laatst, hij bleef vrolijk en zo nu en dan druk. Enigste was dat hij minder at. Volgende week maandag dan meeten?
Ik vind het ook zo apart. Idd ze eet bijna niet maar ze is wel vrolijk en ze speelt. Ze heeft weleens een flinke inzinking maar dat is niet gek natuurlijk. Als ik zelf eens koorts heb dan lig ik echt als een zieke kip op bed. Gek dat verschil. Gelukkig heeft ze vanacht met haar ziek zijn wel doorgeslapen. Beide kindjes slapen nog. Mama is wakker geworden omdat papa ging douchen. Volgende week maandag is goed hoor. Staat in m'n agenda. Gezellig!
Whaha kan je eindelijk uitslapen wordt je wakker gemaakt door M. Ja inderdaad, gek verschil he met ons. 'S morgens of 's middags en waar? Zeker gezellig
Ïk reageer later even persoonlijk (of niet.. heb wel alles gelezen hoor), Zit er aan te denken de middagfles te laten vallen, dat vind ik wat minder spannend dan de avondfles aangezien ik vannacht weer een voeding om 4 uur had (en 2 boterhammen bij het ontbijt dus ) @ Sweet: nee S krijgt geen sap.
ja dan zou ik de avondfles ook nog niet weghalen. vervelend hoor snachts nog een fles willen. hier gaat het net zo
Ja hier krijgt hij snachts de borst dat scheelt. Vanavond toch een schepje minder geprobeerd, we zullen wel zien of hij eerder komt vanavond (denk het niet).
moeilijk soms he waar je goed aan doet met die flessen... hier morgen gesprek op mn werk, zal te horen krijgen of mn contract verlengd wordt of niet, ik verwacht het niet eigenlijk omdat ik nu in de ziektewet zit. werd vandaag met vergadering ook erg buiten gesloten en had niet hoeven komen bla bla bla. voelde me alles behalve op mn gemak.....
Sweet zou het bij mij thuis kunnen? Ik heb er natuurlijk 2 en zou niet weten wat we anders zouden moeten doen. Plus ik heb geen auto tot mijn beschikking. Wat zijn j z'n slaaptijden? Naomi: dat is echt balen. Ik hoop voor je dat het niet zo is! Juju: als s de avondfles nog nodig heeft zou ik er zeker vanaf blijven. Niet elk kindje is hetzelfde he!
Tess nog steeds verhoging/ koorts. Morgen eigenlijk naar het kdv en ik heb een sollicitatie. Dus ik hoop dat ze koortsvrij is. Maar we zullen zien anders blijft ze maar lekker kroelen bij mama en gaat ze tussendoor even 2 uurtjes naar m'n tante.