Januari 2011 mama's deel 2!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tese, 30 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @muppet: jeetje meid..... ik hoop dat ze toch iets kunnen doen voor haar, al zou ik zo ook niet weten wat...
    ongelooflijk zielig zeg! ja blote billen is het beste maar als het zo erg is is er inderdaad niet tegen op te wassen. suc6 met je meisje!

2. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Ach gossie arm meissie. Kunnen ze er bij de HAP wat aan doen? Sterkte met haar. En dat geloof ik graag dat zoiets door merg en been gaat.

3. Tese

Tese Niet meer actief

Manlief belde net en het is toch een schimmel. Grrrr dacht ik al maar als je zo'n achterlijke assistente aan de tel hebt dan wuiven ze je weg. Hij gaat nu naar een apotheek in Utrecht om medicijnen te halen en echte taaie zinkzalf want Sudocreme gaat ervanaf zelfs als je het er 2 cm dik op doet. Pfffff ik hoop maar dat de gaat slapen straks. Slaap geneest zeggen ze altijd.

4. sweetchocolate

Heeft dat met zesde ziekte te maken of staat dat er los van? Utrecht helemaal? Apotheek Antonius niet meer open? Pfff.

5. Tese

Tese Niet meer actief

Nee heeft niets meter zesde ziekte e maken. Komt gewoon omdat haar weerstand omlaag is gegaan daardoor en door de diarree.
    Ze ligt nu op bed. Eindelijk. Ik drink m'n drinken op en ga ook slapen. Om 5 uur loopt m'n wekker weer af. Ik hoop maar dat ze wil slapen.

6. sweetchocolate

Slaap lekker. Ik doe ook mijn oogluiken dicht in een koud bed. M is uit eten met zijn werk en komt heel laat thuis.

7. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    Ah muppet, wat zielig :(, sterkte!

Jort is ook ziek, 39gr vanmiddag. Denk van zijn kiezen.

Marise, een ledikant bij ikea is volgens mij 90€. Ik had me voorgenomen 1 extra te kopen die daarna weer op MP kon, maar mijn dochter wilde wel graag een peuterbed (2 jr 7 mnd toen). Daar is ze aan het begin ondanks het plankje best vaak uitgevallen, dus toen had ik wel even spijt!
    Duowagen: hier schelen ze 2 jr en 4 mnd en heb ik nog steeds spijt dat ik niet meteen een goeie duowagen gekocht heb (na een tijdje koop je m niet alsnog..). Mijn oudste kon prima lopen, maar het tempo (alles onderweg was interessant om op te klimmen etc) hield mij tegen om met ze op stap te gaan. Had wel een wagen van mijn zusje geleend maar dat was zonder luchtbanden en jort stuiterde alle kanten op. Dat deed ik dus ook niet meer. De buren hebben een phil&teds en dat lijkt me ideaal! Ben je niet breder dan een gewone kinderwagen en kun je ook gewoon bij de supermarkt langs de kassa. Daarvoor miste ik zo'n wagen het meest. Met kar deed ik boodschappen in 30 min, zonder in 90 min!

8. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    @Muppet: Aaaah, wat ontzettend zielig.
    Hoe is het vannacht gegaan?

@Lauwie: Beterschap voor Jort!

9. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Wat zielig hier :(
    Gisteravond hadden wij drama. Druif werd huilend wakker en wilde niet meer gaan slapen. Uiteindelijk heb ik hem om half 11 uit zijn bed gehaald. Heb mijn tanden gepoetst (kind op wasbak voor me met zijn eigen tandenborstel vast). Pyama aan. Hij een schone luier. En toen in bed gaan liggen, Druif bovenop me. En toen viel hij in slaap en kon ik hem wegleggen. Pff.
    het is hier trouwens nog steeds half 6 ipv half 7 's ochtends. Hij slaapt daarna wel lekker verder gelukkig maar dat wintertijduurtje hebben we nog niet terug ;)

10. Tese

Tese Niet meer actief

Het is nog geen steek beter. Die dozen bij de apotheek gisteravond hebben zinkzalf meegegeven terwijl ze zinkpasta hadden moeten meegeven. Dus zodra de luier eromheen gaat is het er weer af. Dus net even zinkpasta gehaald en dat krijg je niet van je handen af haha dus hopelijk blijft dat goed zitten.

11. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Muppet wat zielig zeg pfff:(
    Arme meid.

Juju hier ook afgelopen week een ramp!
    Om 2 a 3 uur wakker dan weer om half 5/ 5 uur.
    Echt vermoeiend hahaha

12. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @muppet: pfff zo worden er nog eens fouten gemaakt bij de apotheek.... hopelijk werkt de zinkpasta wel goed!!

hier net wat ingeslagen om taarten te maken :) 2 kleuren rolfondant (1kg) en 1x 260 gram bruine marsepein, die was met korting dus altijd fijn hihi.
    ook biscuit mix en mix voor botercreme want ik wist nou niet of ik genoeg had thuis... nou ja beter teveel als te weinig dan maar.

13. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    @ OW: Tja als ik eerlijk ben is Druif niet zo'n goede slaper gewoon. Hij is gewoon erg graag bij papa/mama, slaapt het beste bij ons in bed, is stil als we hem vasthouden, klampt zich aan ons vast. En ik krijg het niet voor elkaar om dat te negeren. En 's ochtends wakker worden met een klein lijfje dicht tegen je aan gekruld, en het eerste wat je ziet is een stralende glimlach van je kindje.. ja dat is ook wel erg fijn.

Gelukkig hier niet zoveel ziekte en pijn als de kindjes hier.. wat dat betreft mag ik niet klagen want ik kan nog troost bieden. Superzielig om te lezen :(

Ego: ik word helemaal zenuwachtig van de aflopende banners hier. Nog even en we zijn een jaar mama.. ik word daar helemaal emo van..

14. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hier gelukkig wel een goede slaper in eigen bed!
    vind het wel lekker als ze bij me in bed ligt, maar ze wordt elke keer als ik me omdraai wakker, en dat gebeurt nogal vaak hihi.
    ook ligt ze nooit recht in bed, ze wurmt eerst mij bijna uit bed en ligt dan dwars vaak met haar voeten schoppend in je gezicht dat is niet echt prettig zeg maar hihi. voordat ze in slaap valt pulkt ze ook eerst je ogen uit en trekt alle haren uit je hoofd dus neeee laat isabel maar lekker in haar eigen bedje liggen hihi.

@juju: ja nog heel even, de tijd is omgevlogen he!!

zo ik ga nu eerst even eten, heb na mn ontbijt nog niets op. heb nog lekker wat zuurkool in de koelkast staan van gisteren hmmmmmm.

15. Tese

Tese Niet meer actief

#695 Tese, 11 nov 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 nov 2011
    Dus de sprongen zijn al volop aanwezig lees ik!

Tess kan bellen. Dan pakt ze een telefoon, houd en aan haar oor en zegt heel hard: haaaaaai! Zo grappig!

Of ze steekt haar vingertje uit en zegt popop. Vertaling: pas op. Lekker bijdehandje.

Het afgelopen jaar is heel erg hard gegaan. Ik kan er ook emo van worden dat ze alweer bijna 1 is. Had ik bij sem ook. Zat ik de hele dag: m'n boefie is 1! Mijn boefie is 1!

16. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hihi leuk dat telefoneren ;)
    als isabel een telefoon ziet of hoort gilt ze heel hard: JAAA!!!

17. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Hier nog geen één woord :D Wel veel geluid en klanken hoor, maar er zit nog geen betekenis achter (of hij gebruikt dezelfde klank voor heel veel betekenissen ;) :D)

18. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @juju: ach komt vanzelf hoor ;) isabel kan ook al best veel zeggen voor haar leeftijd, ze kan veel meer zeggen dan haar neefje en die is al 1,5 jaar... die zegt alleen mama opzelfde manier als isabel trouwens nog niet echt geheel vloeiend hihi. en isabel kan: mama, papa, oma, opa, bah, woef en ja hihi.

19. Tese

Tese Niet meer actief

Precies, alles op zn tijd. Tess kan ook al veel zeggen: eten, happen, papa, mama, tess, haai, popop (pasop), nee.
    Maar Tess is met alles heel erg snel. Dat zeggen ze te ook? Meiden zijn sneller dan jongens. Hoewel Sem ook erg snel was op die leeftijd met alles. Ach alles op zn tijd. Geniet ervan dat ze nog wat meer baby zijn. Want bij Tess is er weinig baby meer aan en dat is soms wel eens jamer hoor.

20. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Oh ik maak me in het geheel geen zorgen. Mijn vriend werkt op een bedrijf waar ze kinderen testen en ook de ontwikkeling van baby's. Blijkt dat hij op motorisch gebied voor loopt, en op taalgebied achter (normaal is nu: ja/nee/papa/mama kunnen zeggen en gericht kunnen wijzen: "die!"). Als ik eerlijk ben lig ik er echt niet van wakker ;)

Deel Deze Pagina