Ja wij dus ook, maar goed hij belandt dan dus weer bij ons in bed omdat dat de enige plek is waar hij niet huilt. Nou goed, ik moet ook relativeren, over 16 jaar lijken dit waarschijnlijk minieproblemen (en eigenlijk zijn het ook minieproblemen, 's nachts zie ik alleen maar hoe erg het is, de volgende ochtend gaat dat al een stuk beter!
@sweet: zo vatte ik het ook niet op hoor bedoelde meer dat ik het niet echt ken omdat isabel thuis eigenlijk hetzelfde is als ergens anders. @lauwie:jeetje wat balen dat die kies niet door wilt komen! @OW: wauw wat goed van S.!!! mooie foto hier vanmiddag naar sinterklaas intocht geweest en daarna met sint en piet op de foto en cadeautje uitzoeken! ze vond het helemaal geweldig! die zwarte pieten vond ze hilarisch en de baard van sinterklaas was ook erg in trek hihi. als cadeautje heeft ze muziekinstrumentjes gekregen ze vind ze echt helemaal geweldig
Lauwie hoop dat het snel beter is met Jort ocharme Naomi wat leuk naar de intocht geweest Juju is idd niet veel slaap dan hahahahah Dank je wel voor de lieve reacties. Hij is soms wat later maar we zijn toch heel trots op hem
Jeeeej goed van S zeg!!! Zo laat is hij niet volgens mij. Juju, als S goed bij jullie slaapt, wat is het probleem? Bij Jayden moet ik dat niet doen. Dan is het spelen, spelen en nog eens spelen. Ook leuk, maar niet de bedoeling
Haha lekker actief terwijl ze 'moeten' slapen. Zo, Jayden is de schade van afgelopen nacht aan het inhalen. Heb weer zijn winterslaapzak met lange mouw aan gedaan, nu zijn verhogingsperiode is verdwenen. Ik denk dat Jayden het gewoon vorige nacht koud had, terwijl er een dekentje extra over hem heen lag. Slaapt nu al 12 uur. Hoop ook vandaag zijn ritme weer terug te krijgen, die was afgelopen 5 dagen door kdv, oppas opa en oma, sinterklaasintocht en gister op visite, heel ver weg. Er zat qua slaaptijden geen ritme en en heeft soms maar 1.5-2 uur geslapen per dag. Afgelopen donderdag zelfs op kdv maar 1 uur. Tja van weinig slaap ben ik ook huneurig dus hij heeft het niet van een vreemde. Muppet, hoe gaat het? Heeft het niet lekker zijn doorgezet?
Zo, we zijn weer terug van ons weekendje weg! We hebben het heerlijk gehad en het viel mij mee hoe erg ik Diede miste. Natuurlijk miste ik het knuffelen, maar het is ook wel lekker om weer eens met z'n tweetjes te zijn. En het logeren was super gegaan. Diede heeft veel met zijn nichtje gespeeld en sliep 's-nachts van 19:00 tot 8:15. Terwijl hij thuis maar tot 6:45 slaapt!! @OW: Wat goed van S.! Nou, ik vind hem helemaal niet zo laat! Diede is pas sinds vorige week begonnen met tijgeren haha!
Moosey wat heerlijk ff lekker weggeweest over laat tja ik krijg heel vaak te hore, goh kan hij dat nog niet. Daarom dat ik het idd schreef. Tijgeren S vind het nog steeds niks hahaha
@OW: Mijn schoonmoeder kan af en toe tegen Diede echt zoiets zeggen als: "Kun jij dat nog niet?!" Dan denk ik echt: Ja?! Nou en?! Ik snap echt niet waarom anderen daar iets van moeten zeggen. Mijn vriend liep met 17 maanden dus ik ga er maar vanuit dat dat bij Diede ook zo zal zijn. Dus voor het eerste jaar zal hij zich denk ik ook nog niet optrekken. En voor iedereen die nu denkt dat dat lekker rustig is.... Nou nee, want hij rolt en tijgert heel snel !
@moosey: fijn dat jullie weekendje weg zo geslaagd was!! @OW: S. is echt niet langzaam hoor!!! mensen oordelen altijd lekker snel maar beseffen niet dat dat niet altijd even leuk is voor de ander. enne we hebben hier gewoon een paar ontzettend snelle kindjes dus dat kun je ook niet vergelijken. ik liep met 9 maanden en mn man ook voor het jaar dus wij hadden het wel verwacht maar voor hetzelfde geld had het bij isabel wel lang geduurd, ieder kind ontwikkeld zich lekker op zn eigen tempo! zo hier net 2 mega grote dozen binnen gekregen met speelgoed dat ik besteld heb voor verjaardag en sinterklaas voor isabel en nichtje. straks eens kijken of het het allemaal klopt, dozen zijn gelukkig niet zwaar, daar was ik wel bang voor. maar gelukkig kan ik ze gewoon verschuiven hihi. vanmiddag komt mn tante even lekker oppassen op isabel, kan ik 3 taarten gaan bakken voor de verjaardag van mn man morgen! hij wordt 30 (oud he hihi) morgen ook 20 weken echo!! ik kan niet wachten!! en dan vrijdag en zaterdag weer taarten maken en zaterdag en zondag verjaardagen pfff. mn moeder wordt 50! erg leuk maar wat een geregel zo een verassingsfeest...
Naomi dank je wel! Klopt ook hoor. Kreeg vanuit Turkije ook de opmerking dat zijn neefje al kruipt en zich al omhoog trok. Nou ja S heeft ook een hele moeilijk start, arts was in het begin bang dat er iets met zijn hersentjes kon zijn door de hersenvliesontsteking, maar gelukkig niet Mensen oordelen idd snel. Ik was ook een late loper 18 maanden
Naomi, en, klopte het allemaal? Wat hebben jullie bestelt? Hier voor sinterklaas: Jip en Janneke boek (jeugdsensatie van papa en mama) en ik ga de houtenloopwagen met blokken halen die bij Kruidvat in de aanbieding staat. Voor verjaardag kopen we zo'n werkbank (geschikt voor 1.5 jaar, maar ja) en verder weten we nog niet. Hij zal wel goed verwent worden met sinterklaas met opa en oma en oom van papa's kant. En met kerst van opa en oma en tante van mama's kant. Vind het best lastig hoor, eerst sinterklaas, dan kerst en dan zijn verjaardag. Spannende dag morgen dus, wel een hele leuke dag Weet je man ook niet dat je een taart voor hem gaat bakken? Leuk joh. Met marsepein en al of? OW: Tja, de snelheid van ontwikkeling is ook erfelijk zei mijn CB toen ik met de 8.5 maanden check ging Joh, lekker laten lullen uit TR Ik liep aan de hand met 7,5 maand en liep los met 15 maand. M liep los met 13 maanden. FF spammen, zie het filmpje (als ie het doet) http://www.youtube.com/watch?v=SP9n6mgJlxE Jayden is terug op oude ritme, behalve dat hij niet meer om 8 uur wilt slapen, maar goed, maakt niet uit. M zei dat Jayden niet na het eten wou slapen. Hmm, heb hem in bed gelegd, maarr Jayden slaapt gewoon. Toeval? Mama die rust biedt? (M heeft ADHD en kan best druk zijn dus en dat zal Jayden wel merken denk ik)
@OW: ja daarom, die start moet je ook niet vergeten!! @sweet: dit zijn gewone taarten heb een chocoladetaart, appelkruimeltaart en een sinaasappelkwarktaart. voor mijn moeder haar verjaardag zondag maak ik een stapeltaart van fondant! wat een super gaaf filmpje!! ik heb zo een loopauto maar daar kan isabel nog niet achter, dat ding schiet vooruit en dan ligt zij languit op de grond hihi. fijn dat hij terug in zijn ritme zit! en ja het scheelt of jezelf rustig bent of druk wij hebben het volgende gekocht: - fluitje (hout) - waterfluit voor in bad - houten blokjes 51 delig (valt vies tegen is maar een doosje van 6x2x2 dus echt kleine blokjes...) - tandenborstelhouder met bekertje en tandenborstel, dalmatiër echt heel grappig - noppenpuzzeltje - mini regenratel - rieten wandelwagen (krijgt ze van opa en oma met verjaardag) - fisher price kassa (ook voor verjaardag van o&o) - pop (ook door o&o voor verjaardag) - dolfijn voor in badje (voor haar verjaardag van mn broertje) - een bal met een gezichtje volgens mij was dat het wel..... van mn zus krijgt ze voor haar verjaardag een woezel en pip muziek tv hihi echt een leuk ding! verder had ik bij de wibra nog van die stapelbekers, een telefoon (ouderwets) en nog iets gekocht maar weet even niet meer wat hihi. moet nog een schifting gaan maken wat ze krijgt met haar verjaardag en wat met sinterklaas. denk bijna alles voor sinterklaas want wilde haar nieuwe duurdere kleding geven voor haar verjaardag. dus een keer geen wibra of zeeman kleding hihi.
Leuk juist die verschillen in ontwikkeling! En iedere keer dat zeiets nieuws doen is gaaf, of het nou vroeg, laat of op tijd is! Hier is Druif begonnen met in zij handjes klappen te schattig. We gaan nu oefenen met zwaaien Enne vannacht 12 uur achtereen geslapen.. ik verdenk hem ervan dat hij hier meeleest Moosey fijn van je weekend! Heerlijk!
Trouwen mooie kadolijst.. hier krijgt hij noppenpuzzels, stapelbekers, een muziekoctopus, een speeltje voor in de kinderwagen en van mijn ouders veel auto's, blokken en een vormenstoof. Voor zijn verjaardag een zithoekje (wanneer er weeg budget is.. )
hier krijgt isabel van beide opas en omas ook nog best wat cadeaus maar ik weet niet precies wat hihi leuk he dat klappen, zwaaien vind ik nog schattiger staan. maar het liefste vind ik wanneer ze hiep hiep hoera doet dan kijkt ze zooooo lief
Ik weet verder ook niet wat hij verder van de opa's en oma's krijgt. Zie wel. Leuke cadeautjes Ben al zijn kleding die hij niet meer past sorteren op maat in dozen. Scheelt ruimen als we verhuizen Moet traantje wegpinken. Wat een mooie tijd. Hij begint een dreumes te worden. Snik wat gaat die tijd snel. Kan niet wachten tot we verhuisd zijn dan beginnen we, als moeder natuur het goed vindt, opnieuw met de babytijd maar dan van tweede uk.
@sweet: snap dat je dan niet kan wachten tot je verhuisd bent hihih. ja de tijd is heel snel gegaan! als we morgen te horen krijgen dat we weer een meisje verwachten dan kan ik isabel haar kleertjes uit de kast gaan halen en gaan kijken wat deze aan kan krijgen al die lieve kleine jurkjes en truitjes *zucht*