@juju fijn dat hij vannacht goed heeft geslapen. Ik neem F ook wel eens bij mij in bed. Vooral de laatste tijd als hij rond 5 wakker word en ik hem echt niet meer in slaap krijg. Mijn vriend moet er om 6.15 uit dus dan kan hij nog even lekker slapen. Vaak gaan wij dan ook rond die tijd uit bed want daarna word het keten. Ben wel eens bang dat ik het hem nu aan leer van als ik maar ga huilen dan mag ik bij mama in bed. @ow S is helemaal niet langzaam hoor. Je kunt kinderen nou eenmaal niet vergelijken. Heeft mijn sm ook zo'n handje van. Ik krijg vooral te horen dat F niet dikker mag worden, want in vergelijking met de kleinkinderen van haar zus ( die een jaar ouder meisjes en een tweeling zijn) weegt hij wel meer. pfffff gewoon laten gaan. @naomi, Wij zijn zaterdag naar de intocht hier geweest maar was nogal een tegen valler. Sinterklaas had haast en stormde de kindjes voorbij, en de pieten hadden weinig aandacht voor de kindjes. F krijgt van ons een nieuw paar schoenen, een boekje en een speelgoedje (denk ook de blokkenkar sweet) En voor zijn verjaardag krijgt hij de toet toet garage @lauwi hoe is het nu met jort? Vind die kleintjes altijd zo sneu als ze ziek zijn @moosey wat fijn dat het weekend je weg zo goed is bevallen. Ik heb gisteren de hele dag op de vlooienmarkt gestaan met mijn vriend, en mijn moeder heeft F de hele dag gehad. Nou slaapt F tegen woordig over dag bij mij maar 45min of een half uur maar bij mijn moeder 1.5 tot 2 uur s ochtends en smiddags. TJa wat doe ik dan verkeerd? Hoop dat ie zo iedereen gehad heb zo niet sorry
Sweet wat een leuk filmpje en wat kan hij dat goed zeg!!! Petje af Uhm verwijderen moet je aan de modjes vragen
http://www.youtube.com/watch?v=qlgOfGxdC_I Als jullie willen lachen Was gekkigheid met hem aan het uithalen
Nee hoor Moosey; als jullie het voorheen niet deden en Diede snapt het niet wat voor meerwaarde heeft het dan?
Wij doen ook niet aa sinterklaas. Bij mijn schoonouders moeten we wel meedoen, omdat het anders raar is voor de andere kleinkinderen die wel geloven. Dus we gaan daar wel heen.
@Sweet: Vroeger vierden wij het uiteraard wel en mijn vriend en ik zetten voor elkaar nog wel elk jaar een schoen D), maar we zouden het dan met z'n drietjes vieren en dan moeten we alle cadeautjes die we zelf hebben ingepakt weer uitpakken haha! Ik zou trouwens niet eens weten wat we zouden moeten kopen. We hebben al zoveel! Maar het is wel gezellig, ik kijk er echt naar uit om het te gaan vieren! @Marise: Als mijn broer het gaat vieren dit jaar met hun kindje van 2 en ze nodigen ons uit, dan doen we wel mee.
Wij houden het goedkoop voor elkaar, maar ook erg leuk. M heeft 2 prijzen gewonnen: handcreme bij douglass gratis op te halen met couppon en gratis fotoalbum bij Albelli. Handcreme voor mij, fotoalbum voor M. Voor M doe ik nog zo'n keukenschort met Duitse kleding (lederhosen). That's it, lekker goedkoop maar net zo leuk.
Ik ga volgend jaar wel aan sinterklaas doen hoor! Want vroeger vond ik het zelf ook helemaal geweldig. Maar nu begrijpt hij er niets van en is de maand er na natuurlijk ook jarig. Dus volgend jaar maar voor het echie!
Naomi veel plezier morgen trouwens. Moeten eigenlijk even de poll naar voren halen (maar ik ben lui, wat doe je er aan..)
Sweet, wat knap! Ziet er al soepel uit! Ow, wat een geweldig filmpje! Wij vieren sinterklaas sowieso voor zijn grote zus. Vind cadeautjes voor jort wel moeilijker bedenken omdat we al heel veel hebben voor zijn leeftijd. Hebben al blokken, treinbaan, keukentje, little people, duplo. Ga denk ik maar voor uitbreiding van de laatste 2. Kies nog stééds niet door hier
Lauwie arme jort zeg Hier ook 2 dingetjes van Litlle people. Naomi heel veel plezier vandaag! Zijn benieuwd
Naomi veel plezier vandaag! Hier: Jayden heeft een zeer benauwde en hoestende avond en nacht achter de rug. Hoestdrank werkt niet, neusspray niet. Babyluuf durf ik niet op te doen. Gelukkig hebben wij nog salbutamol in huis. Na dat gepuft te hebben gaat het weer goed. En is Jayden vrolijk. Als hij zo'n hoestaanval heeft en ik hoor daarna niks ben ik bang dat hij is gestikt. Het lijkt ook dat hij in die hoest stikt. Gisteravond op zijn zij gelegd maar draait steeds op zijn buik, wat ik nu echt eng vind. Pfff vandaag als hij slaapt, ga ik ook slapen. Ben kapot. Wat een k nacht. Slaapt hij eindelijk, hoest hij niet, ben ik bang dat hij is gestikt
Update: Jayden koorts, 38.3. Hij kan nu zelfs rustig bij ons in bed liggen. Nou dan moet hij echt ziek zijn hoor. Anders is het klooien in bed