@sweet: hopelijk is hij snel geholpen en is hij snel weer zo gezond als een vis! iedereen bedankt!! hoef inderdaad niet heel veel nieuwe dingen te kopen, maar we hebben veel toch dubbel nodig nu hihih dus shoppen gebeurd toch wel ik had al een prachtig jurkje gezien bij de zeeman en heb gezegd dat ik die wilde kopen als het weer een meisje was hihih.
Jee Naomi gefeliciteerd dat alles goed is! En.. een meid. Had ik goed gegokt Leuk hoor. OW: Spannend.. twee eitjes en dus dubbele kansen! Ik duim duim duim! Sweet: En? Wol is niet alternatief, wol is heerlijk! (okay misschien ben ik zelf wel een beetje alternatief..) Stad en land afgezocht aar een wollen wikkeldeken toen ik zwanger was maar ik vond alleen onbetaalbare. Wel een wiegdekentje van wol gekocht toen. Ik zal eens kijken, ik vind wollen kleding vaak zo duur maar met een maatje 86 redt hij de winter wel denk ik. Ego: Druif klimt de trap op haha.
Juju ik las laatst dat een kinderkamer vanaf 6 weken ergens tussen de 15 en 18 graden hoort te zijn. Was in mini oei ik groei boek dus zal kloppen. Hier heeft aapje romer korte mouw, pyama lange mouw en winterslaapzak met mouw aan. Naomi: goed "excuus" dus om te shoppen. Voor meiden hebben ze leuke kleding bij Zeeman. Voor jongens minder. Maar ja. THUIS!!! Met heel veel salbutamol gebruik. Nu eerste 3 dagen 4 pufjes per sessie iedere 2 uur. Alleen vannacht ook iedere 2 uur. Morgennacht hoeven wij hem niet te wekken. Dan kijken hoe het gaat. Dan iedere 3 dagen afbouwen. Jayden slaapt. De pufjes lijken even te helpen, maar geen 3-4 uur zoals in de bijsluiter staat. Gelukkig mogen wij vaker puffen. Wat een strijd. Bah. Ik ga bankhangen morgen 3 dagen werken en dan heb ik vakantie!!! Zo kdv afbellen. Dat gaat het niet worden morgen.
@sweet: aah wat sneu voor J. @juju: hier een lange mouwen romper en een winterslaapzak zonder mouwen. Of romper korte mouw en slaapzak met mouwen. Meneer zat hier laats ook al op de 3e tree. Heb hem er toen maar afgehaald. Onze trap zit in de woonkamer, geen goed idee om het hem nu al aan te leren. @naomi: gefeliciteerd met de goede echo. en..... weer een meisje!! Leuk hoor. Ondanks dat je al waarschijnlijk veel kleertjes hebt, denk ik (als ik naar mezelf kijk) dat je evengoed wel wat bij gaat kopen. Ow: dus nog een weekje en dan kun je testen? Oei spannend. Ik hoop het zo voor je. Denk je er wel eens aan dat het er miss wel 2 kunnen zijn?? As maandag de 1e echo. Ben best zenuwachtig. Krijg nu wel exact dezelfde verschijnselen als vorige zwangerschap. Puistjes pff.... fijn! Zometeen weer gezellig alleen eten, kindje wassen en te bed doen. Daarna vergaderingen van mijn werk. Vriend heeft weer late dienst.
Morgen ga ik trouwens zitje voor op de fiets halen (ga eerst maar eens proberen met mijn huidige fiets, kan altijd nog moederfiets kopen). Heb ook al helpje besteld. Leuk hoor
@juju mijn vriend heeft ook gewoon een zitje op zijn eigen fiets. Maar die heeft wel een wat breder stuur. Deze maar dan in een mannenkleur zonder mand en voordrager http://www.transportfiets.net/foto3/transportfiets_120.jpg Daar past hij ook prima op. Zou best zo kunnen zijn dat het goed past op jouw fiets. Ik heb nu de batavus mambo spring. Die bevalt overigens heel goed als mamafiets met een Qibbel voorzitje
Juju leuk! Waar heb je helm vandaan? internet? Marise zo denk ik ook. ook als volgende weer jongen is, ik ga toch nieuwe kleding kopen. Wij willen het van te voren weten wat het is, makkelijker Jayden kruipt ook de trap op. Traphek beneden dus ook geplaatst jayden slaapt. Ideaal. Net om half 5 gepuft en leek beter te gaan na het puffen. Hij is zo sterk, biedt zo'n weerstand tegen die kinderinhaallatietoeter. Morgen komt schoonmoeder. Overmorgen mijn vader. Vrijdag werkt M thuis. What a day.
Ik 'krijg' een voorzitje van Bibike. En dan dit helmpje: Bekijk bijlage 199125 De zitjes van Qibbel zijn wel héél erg leuk maar las dat ze lastig zijn in gebruik?? Yepp schijnt weer het makkelijkste te zijn maar die zijn nogal ehh smaakgevoelig
Leuke helm!!!! Yepp is inderdaad smaakgevoelig Heb gewoon bibike geloof ik. Daar kun je die stoellappen nog bij vervangen.
Marise wat spannend bijna de eerste echo Heerlijk hihi Uhm of ik eraan denk dat het er 2 kunnen zijn hihih. Nou eerlijk gezegd denk ik dat het niks is. Ik voel nog niks maar we wachten af
O man wat heb ik een last van die blaasontsteking mijn hele rechter zijkant doet zeer en kan amper rechtop zitten/ lopen, hoop dat de antibiotica snel werken.
Thanks voor de tip Juju. Vind het een prettiger idee dat hij er een op heeft. Kan hij alvast wennen aan idee dat hij helm gaat dragen als hij zelf fietst. De benauwdheid wordt minder!! Duik me bed in. Nog 1.5 uur en dan mag ik er uit. Dan mag ik daarna 4 uur door slapen.