@OW: is geen gezeur!!!!!!!! je wilt iets graag en dan liever vandaag dan morgen nog vooral in jullie situatie.... *knuffel* hopelijk mag het toch raak zijn!! @marise: ja klopt ik herken het, je kunt niet makkelijk toegeven aan je moeheid en inderdaad je maakt me meer zorgen. bij isabel was ik helemaal niet zenuwachtig voor de 20 weken echo nu heb ik bijna de hele nacht wakker gelegen ervoor.... volgens de vk was dat normaal omdat je nu weet wat je verliest als het fout is/gaat en het wordt alleen maar erger zei ze hoe meer kinderen je krijgt. ze zei: volgende keer denk je: 3x achter elkaar goed dat kan gewoon niet.
Ow: dank je wel! Ik hoop het ook enorm. Wat vervelend he dat wachten. Ik kan wel zeggen probeer er niet te veel bij na te denken, maar ik weet dat dat toch niet werkt. Blijft een spannende tijd. Wel vervelend dat je er geen goed gevoel hebt. Hoop het nog steeds voor je!! Sh*t dat je nog een week moet wachten.
Nou dat is geen positief nieuws van jouw vk ik dacht aan 3kindjes als het mag lukken, haha. Maar er zit natuurlijk wel een kern van waarheid in. Mijn moeder had voor mij een mk/bbzw, geopereerd. Daarna kreeg ze mij en daarna mijn zusje. Toen uiteindelijk wilde ze nog graag een 3e. Dat ging weer mis, toen hadden ze maar besloten: we hebben 2 gezonde kinderen. We laten het er bij. Lezen jullie ook die nare berichten in de krant? Dat er een moeilijke tijd voor Ned. aan zit te komen. Gezinnen zijn de klos, weinig geld, hoge kosten. Houden jullie er rekening mee, door meer te sparen/minder uit te geven of andere dingen?
de vk zei dat ik dat volgende keer waarschijnlijk zal denken tuurlijk kan het gewoon zo vaak gelijk goed gaan!!! wij zijn met 4 kinderen thuis en het is bij alle 4 vlug gebeurt en altijd goed gegaan (oke mn laatste broertje kwam met 32 weken maar dat is goed afgelopen)
heb de berichten niet gelezen dus ik maak me er ook niet druk om hihi. we zien het wel! we hebben het best ruim (als ik werk heb dan) maar op 1 salaris redden wij het ook prima ook straks met 2 kindjes wel. dan missen we alleen wat luxe
ja wij mogen ook niet klagen hoor. Maar toch, ben wel benieuwd wat er dan allemaal aan zit te komen. Heb me nog niet zo goed verdiept in de nieuwe kdv kosten voor 2012. Weet iemand dit? Ik werkte fulltime, in mijn verlof fulltime betaald gekregen daarna ouderschapsverlof. Deze loopt tot mei. Waarschijnlijk ga ik dan weer met zwangerschapsverlof. Krijg ik dan weer fulltime doorbetaald?
OW meis luister, DIT IS GEEN GEZEUR!!!!!!! Jij moet ook je verhaal kwijt kunnen. Waarom zou dat gezeur zijn? Meis, stop met denken dat je zeurt, want dat doe je niet. Ik hoop dat het wel raak is. Naomi wat een supermooie geweldige echofoto zeg. Achgossie. Zo'n foto hebben wij van Jayden in 3d gemaakt. Zo schattig.
Marise, ben je al die tijd wel in loondienst? Volgens mij heb je wel recht op 100% zwangerschapsverlofgeld. Het is wat anders als je werkloos bent. Naomi zal naar alle waarschijnlijkheid dit niet krijgen, of ze moet nieuwe baan vinden. Neem anders contact op met uwv webcareteam hier op de website. Die weten het vast wel 100% zeker. Pfff ben moe. jayden slaapt maar krijg straks nog controle dus ga nog niet in pyama zitten.
ik krijg nu gewoon 100% door betaald door, kom in de ziektewet door zwangerschap en krijg straks gewoon verlof 100%. mn schoonzus zit al 2 jaar in deze situatie dus vandaar dat ik het weet
Ja ik heb een vastcontract. Ik was benieuwd of ik terug zou vallen naar het salaris fulltime of naar het salaris fulltime - ouderschapsverlof
Sweet wat heftig zeg Fijn dat je bij Jayden mag blijven, succes vannacht! OW dikke knuffel meis.. ik blijf duimen! Zwangerpraat.. klinkt nog als een ver van mijn bed show
Zo, iedereen de deur uit. kind slaapt, vriend en ik op kamer gedronken. Jayden hoeft vannacht niet gewekt te worden Zwangerschapspraat is hier ook ver van mijn bedshow (al vind ik het wel leuk om te horen). Hiernaast ligt een minibaby, hoor ik aan het huilen. Ouders hebben het alleen gelaten. Weet niet of ik dat durf. Al was ik net wel met M half uur van de afdeling af. Maar dat was om te zorgen dat Jayden ging slapen. Kan hij niet als wij erbij zijn. Met zoveel goede mensen die op hem letten durf ik hem alleen te laten. Dat zegt een hoop want laat niet snel iemand toe bij Jayden hoe moe ik ook ben, ik durf mijn kind niet een hele nacht in het ziekenhuis te laten. Hij is nog zo klein, wat als hij bang wordt, nachtmerrie krijgt. Zijn ze hier dan net zo als ik om hem te troosten? Ik doe dat liever zelf!
Sweet, wat heb je dat goed aangevoeld! Balen zeg RS! Ligt hij aan de monitor? Jort kreeg het toen hij 2 weken was, heeft 10 dagen aan de monitor gelegen . Op jayden zijn leeftijd gaat dat vast veel sneller! Sterkte daar! Naomi, gefeliciteerd met je goede echo! En met dat het een meisje is! Leuk hoor, zusjes! Al zijn jongetjes ook heel leuk . Ow, welk symptoom heb je als je zwanger bent? Zou wel balen zijn, je had vast goeie hoop met de dubbele kans.. Jort had de 6e ziekte. Zag gister de vlekken. Fijn om toch nog te weten waar de koorts vandaan kwam!
Lauwie, ja ligt aan monitor voor zuurstofgehalte en hartslag. Klopt, hoorde wij ook ja dat het erger is als ze onder de 3 maanden zijn. las in folder wanneer een kind het RS virus heeft en het heeft al luchtwegklachten nemen ze hem op. Jayden heeft al 7 maanden luchtwegklachten dus denk dat die nog even blijft hier... Jayden slaapt sinds kwartier, 2 uur na laatste pufjes. Om 7:30 worden gewekt. Mama hoopt iets later, mama is kapot. Ik ga mijn oogluiken dichtdoen. Ach gossie, arme Jort!! Verklaart wel een hoop.
Sweet wat goed! Gelukkig hoor lauwie, beetje raar symptoom, mijn vagina is helemaal vernauwd als ik zwanger ben. Had ik bij de mk en bij S. De keren dat het mislukt was , had ik dat niet, net zoals nu. Ja je hebt idd wel wat meer hoop door 2 eitjes.
OW ow ne he!!! Toch blijf ik duimen voor jullie. Te vroeg gejuigt; 38.0 met zetpil. Hmm appart. Jayden heeft ook schimmel- of exceem plekken. 3 in totaal. Gezicht, schouder en knie. Waar komt dat vandaan?!