Januari 2011 mama's deel 2!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tese, 30 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emme

Emme Niet meer actief

Sweet, of gewoon door de lagere weerstand, dan krijgt mijn oudste ook altijd eczeem. Beterschap voor J! Goed dat ze hem in het ziekenhuis houden.

OW, blijf voor je duimen.

2. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Nope geen AB kuur. Hij had dinsdag en woensdag mango gegeten. Misschien daarop een reactie? Dinsdag best wat, woensdag 5stukjes.

3. sweetchocolate

Eindelijk een computer gevonden:D Werkt prettiger.

Even iets van me afschrijven (al is het wel postitief).

EINDELIJK, ik kan weer rustig nadenken. Ik voel me prettig nu Jayden zo in het ziekenhuis ligt. Ik durf hem zelfs los te laten, wat prettig is want meneer wilt niet slapen als wij erbij zijn.

Weet niet of ik het al gemeld heb, maar Jayden heeft gegeten! 5 kleine stukjes brood met smeerkaas, 1 stukje brood met boterhamworst en een groot stuk korst. HOERA! Daarbij ook nog 100cc water en 200cc melk op (geven normaal bij brood 165cc melk, maar nu hij slecht eet, maar wel drinkt vind ik het prettig om hem meer melk te geven en volgens de verpleging is dat prima dus dat doen we lekker:)). Om 10:00 uur heeft hij een potje fruit op (mogen ook vers fruit geven, maar kauwen kost nog veel energie voor hem en die energie heeft hij ergens anders voor nodig: OM AAN TE STERKEN!!) Dus het kauwen nemen we hem uit handen door potje 8 maanden (zitten mini stukjes in). Van de 200gram potje heeft hij 180gram (ongeveer) op. YES!!!

Verder heeft mijn werk gebeld en ben morgen vrij. Om zelf ook beetje bij te komen, want ook ik heb al 3 nachten nauwelijks kunnen slapen en ben op dit moment best emo. Mijn moeder had gister een smsje gestuurt en ik begon zelfs te huilen, al was het een heel lief smsje.

Leuk, hier komen elke dag 2 cliniclowns. Jayden lag toen te slapen toen ze kwamen, maar ze zijn echt heel leuk. Leuk hoe hier met de kindjes wordt omgegaan. Elke dag is er een pedagogisch medewerkster aanwezig die ook speelgoed aanbied. Jayden heeft wat DVD's om te kijken gekregen. Teletubbies vond hij vandaag super leuk om te zien. Alles kon hem gestolen worden om hem heen, hij keek voltijd naar de Teletubbies. Dat is nu echt de hit van vandaag.

Papa en mama kunnen overdag beetje tot rust komen door de zorg uit handen te geven aan de verpleging. Prettig, we hebben vaste aanspreekpunten voor de verpleging en pedagogisch medewerker. Fijn!

Blij dat hij hier is, hier is hij écht in hele goede handen.

Ik heb nooit geweten dat een ziekenhuisopname van je kind zo'n impact heeft! Ik ben echt heel emo.

4. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Sweet wat goed om te horen dat het zo de goede kant op gaat qua eten:)

5. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    naomi, leuk die echo foto

Ow, je zeurt niet hoor! echt niet.;)

Sweet sterkte meid:( weet wat het is in het ziekenhuis:( enneh over die pyama, over een paar nachten heb je er schijt aan en loop je zelfs in je hello kitty pyama over de gang om naar de wc te gaan:p (hopelijk zijn jullie dan weer lekker thuis)
    het is net als op de camping, je mist alleen je wc rol ;)

6. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    toen we nog niet lang zwanger waren hadden we een hyves en nog een andere site. kunnen we zoiets weer doen?
    ben soms bang dat als ik dingen hier neerzet dat mensen mij herkennen, en wil echt niet dat fam ofzo mij hier herkent. daar zien echt alleen wij het. helaas heb ik er geen verstand van hoe je zoiets maakt.

7. sweetchocolate

Whahaha, ja, het is net op vakantie gaan op een camping (ik heb wel wc en douche op EIGEN kamer:)).

We moeten vannacht nog blijven en toch moet Jayden nog een keer gepuft worden:( Hij slaapt nu, zodra hij wakker is, moeten we bellen. Dan gaat hij gepuft worden. Arts nog niet gezien, maar zit in MDO die tot nu ongeveer gaat duren. Haha, ik zag er vanmorgen bij de verpleging ook op mijn geweldigst uit; Lange flannellen broek met t-shirt zonder mouw (dat zonder mouw was wel koud), haren niet gedaan (dus stond alle kanten op) en echt fris uit me mond rook ik volgens mij niet:p Boeiend.

Ik ga naar me moppie

8. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @sweet: fijn dat er zo goed op hem gelet wordt!! enne lekker boeiend hoe je er sochtends uit ziet ;) er is niemand die helemaal pico bello in orde en lekker ruikend wakker wordt hoor hihih.

9. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    leeuw je kunt op facebook een geheime groep aanmaken. Dan kunnen alleen de mensen in de groep de foto's en teksten lezen

10. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    zou jij dat willen maken Marise? ik heb er echt geen verstand van.

11. sweetchocolate

Ja, een prive groep op facebook zie ik ook wel zitten, vandaar dat ik laatst die link van Youtube wou verwijderen. Wou het jullie graag laten zien, maar niet dat het openbaar is;)

Weet jij hoe je dat moet regelen Leeuw? Wil je mij dan ook uitnodigen voor dat account?

Bezoek geweest. Jayden wilt niet meer in bed spelen, in tegenstelling tot gister. Buiten bed kruipen, sjansen met voorbijgaande familieleden/bezoekers/artsen/verpleegkundigen/pedagogischmedewerkers is natuurlijk veel leuker. "Als ik maar aandacht krijg vind ik alles allang best" denkt Jayden:). Nu is hij weer moe dus hup slaapzakje weer aan, gordijntjes dicht, het mute knopje uit gedaan, Jayden in bed gedaan en verpleging gewaarschuwd dat we weg zijn. Nu dus weer internetcafe ingedoken.

12. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    het lijkt mij heel leuk, kan ik jullie mij en mijn dochter ook eens laten zien. maar weet zelf niet hoe je zoiets maakt.
    ik hoop dat niemand het hier wil en kan maken

13. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    Ik zal me er eens inverdiepen, heb ik zelf ook niet eerder aangemaakt.

14. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    Ok het is heel makkelijk. Wie van jullie heeft er al een heel aantal meiden als 'vriend' op facebook? Aan de linkerkant kun je namelijk klikken op

Groep aanmaken - Kies de naam van je groep - kies hoe je de groep wilt beveiligen - de aller onderste is het meest veilig: geheime groep, dan kan niemand de groep en de leden zien.

Die persoon kan dan al zijn 'vrienden' van zw pagina toevoegen.

15. sweetchocolate

Ik heb nu toch niks te doen. Zal ik het maken? Ik ga gewoon doen. En dan vogel ik het wel weer uit hoe en wat verder met uitnodigen van jullie. Stuur anders even een PB via zwangerschapspagina hoe ik je moet zoeken en uitnodigen enzo.

Ik garandeer niet dat ik jullie gelijk accepteer tot de groep, maar dat heeft zo z'n omstandigheden;)

16. sweetchocolate

Groep aangemaakt, degene die in mijn vriendenlijst staan heb ik toegevoegd. Marise, ik heb jou niet meer in mijn vriendenlijst. Heel vaag. Klopt dat? Leeuw, kan je mij je naam ff pb-en? Dan kan ik je als vriend maken en dan pas kan ik je ook automatisch lid maken op dat account. Iemand nog meer behoefte? PB me maar met je naam;)

17. sweetchocolate

Edith: Heb aangevinkt dat alleen beheerder toestemming kan geven tot de groep. Ik kan ook uitnodigen, maar jullie kunnen ook zoeken;) Januari 2011 mama's dan moet ie te vinden zijn:) Succes

18. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    leuk idee zo een gesloten FB!!

altijd leuk om gezichten en de kindjes te zien :)

vanmiddag een slee gekocht bij de kringloper voor maar 5,-!!
    die hebben we alvast hihih.

nu lekker even nietsen, ben niet helemaal lekker maar ja het heerst... ga ondertussen de kleertjes van isabel maar uitzoeken hihi. mn moeder vond het heerlijk om weer even te neuzen in al dat kleine spul:p

19. sweetchocolate

Wat leuk van die slee. Voor zo weinig geld joh.
    Kleine kleding uitzoeken is ook leuk;)

Zo, nachtpauze voor de Salbutamol! Yes!!!! mama blij. Als hij het nodig heeft krijgt hij wel. Maar voor nu is dat even niet nodig. Pufjes zijn omlaag van iedere 3 uur 6 pufjes naar iedere 4 uur 4 pufjes.

Jayden goed gegeten:) halve portie aardappels, wortelen en gehakt. Daarbij bakje 100gram appelmoes op(!!!) en 50cl yoghurt (schatting). Yes! Morgen bij ontbijt even aankijken. Voorwaarde van mij is dat hij daar ook van eet.

20. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    kijk dat gaat de goede kant uit sweet!!!

ja kleding uitzoeken is leuk!! is eigenlijk allemaal nog goed... dus ik denk dat ze alles gewoon zo ongeveer aan krijgt hihi. zal wel wat nieuwe dingen kopen maar het voordeel dat ze zo op elkaar zitten is dat deze kleding nog niet oud of uit de mode is!

Deel Deze Pagina