@sweet: welke manier van van beveiligen heb je genomen? Want als je de groep wel kunt zoeken, dan heb je de middelste manier aangevinkt of niet? Dan iedereen de groep en de mensen in de groep zien. De onderste is iig het beste. Dan ziet niemand de groep en kan ook niemand de leden zien, wat mij namelijk wel aan staat
Heb het even nagezocht en je hebt er inderdaad een beslotengroep van gemaakt. Als je er een geheime groep van maakt, wil ik me ook toevoegen. Als anderen dat ook ok vinden natuurlijk. Hoor wel of je het gaat aanpassen of niet. iig leuk dat je er mee aan de slag bent
sweet, gelukkig gaat het de goede kant op. ik stuur je zo een pb met mijn naam voor facebook. hmm lees nu dat het een besloten groep is, zou je er een geheime groep van willen maken? Naomi. leuk hoor al die kleine kleertjes uitzoeken.
Marise, thanks, dacht dat ik de goede aangevinkt had, maar dat bleek dus niet zo te zijn. Inmiddels is het verandert. Leeuw, ik ga je opzoeken
sweet ik heb ook gekeken, maar ik zie je ook niet in de lijst. Uhm zal ik maar even fb naar je pb'en?
Marise, appart. Ik voeg je morgen toe. Kan je op mobiele facebook niet vinden. Hey grappig, een Jayden bij Derek Ogilvie op RTL4. Mijn Jayden hoestaanval. In zijn slaap. Grappig, net, ik zat naar hem te kijken. Ligt lief te dromen, beentjes druk bewegen, smakgeluiden maken.
Je voornaam weet ik nog maar achternaam niet meer. zoek je morgen op Ben maar in de ouderkamer gaan zitten. Misschien dat hij dan snel gaat slapen omdat hij mij niet ziet?
Wat een rust hier... Zitten nog altijd in het ziekenhuis; Jayden heeft er diarree bij gekregen en wilt nu ook niks meer drinken Als hij geen diarree heeft gekregen mocht hij naar huis. Nu wordt het eind van de middag bekeken hoe en wat. Hij is heel duidelijk niet lekker en laat dit goed merken. Zal dit het welbekende hoogtepunt van dag 4 zijn? Hij zit nu wel op dag 4 van het virus, maar kan dan ineens diarree erbij komen of is er weer wat anders aan de hand? Het stonk zo enorm, dat ik met me stomme kop alles heb weggegooit. Het was niet om in te leven zeg maar. Bah, bah, bah.
@sweet: jeetje ook nog diarree erbij!!! er heerst buikgriep misschien heeft hij die erbij gekregen? heeft nu toch een verlaagde weerstand!
Ja, hij heeft eht er inderdaad bijgekregen, op dag 3 van de ziekenhuisopname. Ik was net zo kwaad he. Er heerst hier een strikt protocol omdat Jayden het RS virus heeft. Als je binnenkomt bij Jayden moet je je handen schoonmaken met alcohol en als je weg gaat ook. Nu zijn net mijn schoonouders geweest, BUITEN BEZOEKUREN TIJDENS ETENSTIJD (waar ik al niet tegen kan) (excuus van hun: "Ja, anders slaapt hij. Verdomme hey, het bezoekuur is van 14:00 - 19:00 Aangezien Jayden erbij was er maar niks van gezegd, maar ik vond dit niet zo heel leuk). Ten tweede: Zitten ze AAN JAYDEN zonder het protocol na te leven. Ik zeg hallo, willen jullie dat even lekker niet gaan doen? Jayden heeft al een zwakke weerstand! En jullie nemen allemaal van die lekkere ziektes mee van buiten die wij niet kunnen zien. Staan ze me aan te kijken van mens wat zeik je? En zeggen daarbij doodleuk: "Wij hebben 2 uur geleden onze handen nog gewassen". Sjemig hey, nadenken is moeizaam voor ze!
Wat heftig Sweet En hij wil ook niet drinken nu Hoop toch dat hij gaat drinken anders heb je ook nog kans dat hij straks vocht toegediend gaat krijgen
pffff wat een schoonouders!!!!! daar zou ik ook heeeeel boos om worden, die protocollen zijn er niets voor niets he. hopelijk wilt hij snel weer wat gaan drinken!!
He gatver wat een fijne mensen zeg. Je hebt je nog netjes gehouden voor jayden idd. Hoe gaat het nu met hem? Geef hem maar een knuffel van me.