Januari 2011 mama's deel 2!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tese, 30 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Knuffel voor Jayden!

2. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Ik heb een superlieve foto van mij en Jayden. Ben nu thuis om te gaan slapen, M slaapt daar nu bij hem.

Vanavond weer goed gegeten, andijvie, aardappelen en kip. Als toetje het restant aan fruit van vanmorgen. Maar drinken, uit tuitbeker wil hij niet meer. Dus limonade uit de fles op advies van verpleeging en heeft vanavond 50cc gedronken. Koorts gezakt naar 38,4. Hij leeft op van de Salbutamol en paracetamol 240mcg. Krijgt hij dat niet herkennen we hem niet. Suf, lijkwit, hoge koorts, zielig vogeltje. Hij moet terug naar iedere 3 uur 6(!!!) pufjes. Ook in de nacht zoals het er om 19:00 naar uit zag.

Ik mis hem. Ik mis ZELF ZIJN voeding klaar te maken en niet zo dom schuddend uit zo'n stom 200ml kant en klare zooi Nutrilon (sorry zit er helemaal doorheen). Ik mis dat hij kattenkwaad uit haalt hier thuis, ik mis dat hij de hond pest en dat de hond dan een lik over Jaydens gezicht haalt, ik mis dat Jayden niet gevangen zit in dat lelijke ziekenhuisbed met metale tralies, ik wil niet dat Jayden vast zit aan een snoer, ik wil niet dat er iedere dag 3 verschillende verpleegkundige per dag om hem bekommeren. Ik mis dat hij hier thuis in ZIJN bedje ligt. In zijn badje gaat of met ons doucht (in ziekenhuis ga ik niet met hem douchen. Watertemp schommelt van koud naar kokend heet daar neem ik Jayden niet onder mee) Mijn hart verscheurt van heel veel verdriet.

3. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ook een knuffel voor Jaydens mama :(

4. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @sweet: hele dikke knuffel voor jullie!!! ik hoop echt dat Jayden weer snel beter is. dit is echt niet fijn!

5. Tese

Tese Niet meer actief

Ach meisie toch, wat kan je moederhart zich alleen voelen zo zeg. Sterkte en je weet me te vinden als je me nodig hebt he!

6. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    sweet, het is ook heel ingrijpend als je kindje in het ziekenhuis ligt! daar kunnen hier wel een paar mama's over meepraten. ik heb zelfs als ik het lees over jayden dat er heel veel weer terugkomt van 10 maanden geleden :(. die hartdips en alarmen en hoe ze dan binnen kwamen rennen om hem extra zuurstof te geven. hoe hij daar met een snorretje en zelfs nog even een c-pap lag. het is naar om je ventje zo ziek te zien en het is niet leuk om daar zo geleefd te worden en je mannetje minder makkelijk te kunnen knuffelen. ik hoop dat het heel snel beter gaat! dikke knuffel voor jou!

7. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    Ik leef zo met je mee. Als ik dan die foto van hem op FB zie in dat bedje... Ik voel mij al rot als Diede ziekjes is, laat staan hoe jij je voelt. Dikke knuffel.

8. sweetchocolate

Lauwie ik stuur je een PB zo.

Ja enigsinds gelukkig dat hier al mensen zijn die ook ziekenhuiservaring hebben, al blijft het echt niet leuk. Ik wist niet dat ik zo'n emomuts ging worden. Had ik echt niet verwacht.

Ik ben bijgetankt; van half 10 tot 8 geslapen. Vannacht weer bij Jayden. Zo een lekkere douche nemen, ontbijten, hondje aandacht geven, hondje uitlaten. Spullen pakken, op de tram stappen en naar ziekenhuis. Bedje ligt lekker warm, maar vanaf 10 uur kan de arts komen.

9. EyesOnly

EyesOnly Actief lid

25 mrt 2009
    423
    0
    0
    thuiszorg medewerkster
    Ergens in het noorden v/h land
    @sweet fijn dat je even hebt bij kunnen tanken. Tja als je kindje in het zh ligt word je gewoon geleeft. Hoop dat het vandaag weer een stukje beter met J gaat. *dikke knuffel*

10. sweetchocolate

Koortsvrij!!!! al vanaf 7 uur is hoogste temp 37.6! Hebben benevelt wat geen. verschil maakt ten opzichte van het normale maskerpuffen. Dus puffen is gestopt. Als het zo door gaat mogen we morgen naar huis:).

11. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @sweet: super!!!!!! hopelijk is het nu echt afgelopen en gaat het alleen nog maar beter!

12. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Wat een goed nieuws sweet.
    Ik zal ervoor duimen!

13. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ik duim!

14. sweetchocolate

Euhm lees nu dat ik schreef dat het puffen is gestopt maar dat moet zijn het benevelen. Het benevelen is gestopt. Nu thuis drinken en de hond aandacht geven. Jayden slaapt toch veel.

15. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    Wat een goed nieuws sweet

16. sweetchocolate

Nog altijd koortsvrij.

Zwarte pieten zijn hier geweest. Maar wat hij daar nou van vond? Volgende week zaterdag hebben we sinterklaas van mijn werk. Hoop niet dat hij aan de baart van sinterklaas trekt;) Opa (schoonvader) heeft ook een baart en daar trekt hij wel aan. Denk dat Jayden echt veel te jong is. Maar zwarte pieten zijn eng;) Bij sinterklaas moest ik huilen zodra ik daar ging zitten. Hahahaha

17. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    Ik hoop dat J. morgen weer lekker in zijn eigen bedje ligt!

18. sweetchocolate

Whaaaah voorwaarde van de kinderarts dat hij naar huis mag is als hij voldoende heeft aan 4-6 pufsessies per 24 uur (hij krijgt 5-6 pufjes per dag), als hij niet 39+ heeft, niet moet spugen en geen diarree heeft. Dus.... EINDELIJK MAG HIJ MORGEN NAAR HUIS!!!!!!!!!!!!!!!!

19. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @sweet: super dat hij eindelijk naar huis mag!!!!!!!!

20. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Jippie! Eindelijk!

Deel Deze Pagina