Januari 2011 mama's deel 2!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tese, 30 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Kleine correctie: als hij vannacht geen pufjes nodig heeft mag hij morgen naar huis. Gaan hem niet wakker maken als dat niet nodig is.

2. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    Hoe is het vannacht gegaan, sweet?

3. sweetchocolate

Redelijk: om 1 en 5 uur moest hij wel gepuft worden maar zijn nu bezig om langer tussen de pufjes te laten en dat gaat tot nu toe goed. Weten nog niet of hij mee mag:(

Jayden heeft gisteravond zijn slof gezet. Die heeft van Sinterklaas een hele mooie beer gekregen die rinkelt als je schud en knispert als je door zijn haren wrijft. Leuk want hij sleept het overal mee naar toe.

Mama heeft ook haar schoen gezet voor de grap. ik kreeg mandarijn en heel grappig briefje getypt van de nachtdienst. Met als grapje dat het niet de bedoeling is dat ik mijn schoen zetten en dat de schoen dan in de zak mee naar Spanje gaat. Leuk. Haha geweldig hou daar wel van.

Hoor net dat puffen nog wordt uitgestelt. Druk op afdeling en hij redt het nog wel.

4. sweetchocolate

Feestje!!!! Jayden mag naar huis!!!!!!!!! Ik wacht nu lekker op M en Jayden ligt nog even te slapen. Spullen bijna gepakt en dan gaan we naar huis. YES!!!!

5. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    Fijn sweet! Lekker thuis genieten vandaag!

6. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Hoera!

7. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    wat fijn dat Jayden weer lekker thuis is!

grapjas, je eigen schoen erbij gezet:D hihi

8. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    Wij zijn een weekje heerlijk weg!
    Omdat we vrij veel in het huisje zijn vanwege R haar slaapjes, toch maar gaan internetten (verslaafden:p)

Haar gips is er nu 4 dagen af, elke dag gaat het wat beter.
    Gister is ze even in het zwembad geweest, ze vond het heerlijk, lekker spetteren. ik heb er ook echt van genoten. mijn mooie kleine meisje, je ziet de mensen kijken en denken ooh wat een lief klein babytje. ikke trots:D

emotioneel heeft de tijd in het gips me veel gedaan. (spreidbroek is natuurlijk ook niet leuk, maar dat is niks vergeleken met het gips)
    Nu het er af was ook ff lekker gejankt. want wat had ik het knuffelen, normaal vasthouden enz gemist!
    2 uur per dag mag de spreidbroek af, dat is helemaal genieten.

9. Emme

Emme Niet meer actief

Leeuw, wat fijn dat het gips af is. Lekker genieten! En Jayden ook thuis, allemaal goed nieuws vandaag :).

10. sweetchocolate

Leeuw eindelijk is dan ook het gips eraf! Ik geloof inderdaad graag ja dat je dat hebt gemist:)

Hmmm ik denk dat wij te voorbarig waren. 38.5! En weer benauwd na 3 uur. Ligt het aan ons huis? Is hij allergisch voor de hond? Pfff. Jayden is wel een boef hoor. Is hier al flink kattenkwaad aan het uithalen geweest.

Vanavond spaghettie. Hij ligt nu lekker te slapen.

11. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    @Sweet: Wat fijn dat J. weer thuis is!!!
    Maar misschien is het inderdaad iets in huis waar hij benauwd van wordt.
    Zou het kunnen dat hij allergisch is of zou hij daar geen koorts van krijgen?!

@Leeuw: Ik kan mij heel goed indenken dat dat gips veel met je heeft gedaan.
    Heerlijk dat ze nu kan spetteren!!
    Geniet maar lekker!

12. sweetchocolate

Hij heeft zich te druk gemaakt. Ging net puffen maar toen hij sliep ademde hij heel rustig. Puffen was eigenlijk nog niet nodig.

13. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    leeuw, wat fijn dat het gips er eindelijk af is en wat heerlijk dat jullie meteen een weekendje/weekje? in een huisje zitten! wat zul je extra genoten hebben van je dochter zien genieten! knuffel ze en geniet van jullie vakantie!

14. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    Pffff zit beneden met jort. Was de hele tijd aan het jammeren op zijn kamer, ook als ik m wieg of op schoot heb. Hier is ie stil, maar ik wil eigenlijk wel slapen! Was al moe na 2 slechte nachten..

15. sweetchocolate

Pfff om half 1 beneden zitten wordt je ook niet vrolijk van. Kan goed geloven dat je na 2 slechte toch wel wilt slapen.

37.1! Denk wel dat hij in een sprong begint te komen. Wil niet alleen gelaten worden, slaat brood uit je handen zonder het eerst geproefd te hebben. Als hij het eennmaal geproeft heeft gaat hij eten. Slaapt wel goed, maar men zegt 1 dag ziek, 2 dagen bijkomen. Hij begint het woordje nee te begrijpen. Gister zat hij aan iets dat niet mag en M zei nee. Jayden bleef er vanaf. Deed het 5 min later wel weer maar ok. Kan niet van hem verwachten dat hij er van af blijft.

16. Tese

Tese Niet meer actief

Fijn dat Jayden weer thuis is en dat het zo goed gaat.

Leeuw: fijne vakantie en geniet ervan! Wij doen dat ook vaak hoor lekker internetten op vakantie.

17. sweetchocolate

OOps, sorry Leeuw. Ben je vergeten:) Fijne vakantie! Geniet ervan. Zijn jullie wel in NL? Wij internetten ook in de vakantie hoor. Het Internetten is een gewoonte geworden:) (al ben ik niet op internet te vinden als we in het buitenland op vakantie zijn)

18. sweetchocolate

Ziekenhuis gebeld. ik vertrouw de boel niet. Eet niks, drinkt niks, 2 plasluiers over 24 uur. Word teruggebelt door kinderarts. Dit is geen sprong!

19. Juudje81

Juudje81 Fanatiek lid

14 mei 2010
    1.216
    0
    36
    NULL
    NULL
    och sweet, houdt het dan niet op..... ben je al terug gebeld? Weet je al meer? Heel veel sterkte en hoop echt dat het snel weer beter gaat met J!

Heerlijk idd die zwangerschapspraatjes! Maar ook hier nog een ver-van-mijn-bed-show ;) Maar geniet wel mee van de verhalen van de andere dames.

@ lauwie: hoe is het nu met Jort? Een beetje de nacht doorgekomen?

Hier gisteren wezen zwemmen. Uk vindt het echt héérlijk! Lekker zittend in het kinderbadje om zich heen spetteren. Snel maar weer eens gaan (ik ben ook een waterrat dus vind dat he-le-maal niet erg!).

Slapen jullie kindjes ook nog zo veel? Hier momenteel vaak 's ochtends een uur en 's middags 2 uur.....

20. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    Dank jullie wel, we zijn een weekje op een park in nl.
    er is hier genoeg te doen voor ons en de kleine dus hoeven niet steeds met de auto weg, dat is heerlijk. kwamen net terug van de ballenbak , mevrouw was zo moe dat ze zat te slapen in de kinderwagen, die op zitstand stond hihi.
    als ze straks wakker is ff zwemmen.

Lauwie, ben je de nacht nu wel goed doorgekomen?

Sweet, heeft de ka al teruggebeld?

Juud, R slaapt smorgens ook nog ongeveer een uur en smiddags 2 uurtjes.

Deel Deze Pagina