Januari 2011 mama's deel 2!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tese, 30 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Hier dezelfde slaaptijden.

Geniet van je vakantie! :D

Sweet heb je al meer nieuws?

Juudje hier zwem ik iedere week, heerlijk dat enthousiastme in het water.

En Lauwie hoe ging de nacht?

2. EyesOnly

EyesOnly Actief lid

25 mrt 2009
    423
    0
    0
    thuiszorg medewerkster
    Ergens in het noorden v/h land
    @leeuw fijn dat het gips eraf is. Kan ze idd lekker zwemmen. Veel plezier!

@lauwie dat vind ik altijd de moeilijk momenten. Je wilt ze graag helpen, maar zelf ben je ondertussen ook doodop. Echt niet leuk dus.

3. EyesOnly

EyesOnly Actief lid

25 mrt 2009
    423
    0
    0
    thuiszorg medewerkster
    @sweet hè bah, heb je al wat van de ka gehoord?

Slaaptijden, Pffff s ochtends 45min en s middags ook

F is vanmorgen met zijn mond op de grond gevallen. Had bloed in zijn mondje maar weet niet waar weg en nu een dikke schaaf aan zijn kin. Hij moest zo huilen. T arme jochie

4. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Hmmm had ik deze week vrij gevraagd van mijn werk om te GENIETEN, wordt zelfs dat mij niet gegund!!!! Als jayden vandaag niks drinkt wordt hij weer opgenomen. Dit keer om een sonde te plaatsen. Ben inmiddels in janken uitgebarsten. Waarom heb ik nooit rust? Waarom kan ik nooit van mijn kind genieten? Wie heeft de vloek over mij uitgesproken?

5. sweetchocolate

#925 sweetchocolate, 21 nov 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 nov 2011
    Jaaaah!!! hij eet weer banaan met beetje water en zit te snoepen van de soepstengel. Even verwennen. Mocht van de kinderarts;)

Edit: en nu ook 150cc halfvolle melk hij vond het heerlijk! Steeds opvolgmelk geven voelt niet prettig. Water zo moet hij niet vandaag, sap wilt hij niet, thee heeft hij nooit lekker gevonden dus euh wat moet ik? Hij moet echt vocht hebben.

6. sweetchocolate

Eyes jayden is laatst ook gevallen op zijn mond. Het lijkt altijd erger dan het is. Door speeksel wordt het verergert (althans in onze ogen maar dat is het dus niet zo erg!).

Slapen: jayden slaapt normaal gesproken 3,5 uur overdag en 's nachts 11.5 uur. Kindjes rond deze leeftijd slapen 15 uur per 24 uur. Gemiddeld dan he. Juudje je Uk doet het goed zo hoor met slapen.

Weet iemand waar ik zwembroeken kan kopen voor Jayden? Met sinterklaas gaan we dat weekend weg. Maar wil wel zwemmen met hem. Zwembroek maat 68 past hij niet meer;)

7. EyesOnly

EyesOnly Actief lid

25 mrt 2009
    423
    0
    0
    thuiszorg medewerkster
    @sweet fijn dat ie weer eet. De ka zei altijd tegen mij maakt niet uit wat ie eet en drinkt als ie maar wat drinkt. Moest altijd maar geven wat hij wel wou. Kijk eens bij de prenatal die heeft ze vast wel. Anders heb ik nog wel een maat 74 ter overname

8. sweetchocolate

Eyes dat idee had ik dus ook. Al het vocht is mooi meegenomen.

Heb een maat 80 gevonden via marktplaats. Hoop op reactie.

9. Juudje81

Juudje81 Fanatiek lid

14 mei 2010
    1.216
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ sweet: fijn dat Jayden weer wat drinkt! Hopelijk blijft de stijgende lijn gewoon doorzetten nu. Zwembroekjes: geen idee. Wij gebruiken nog steeds alleen zwemluiers.

@ eyes: aaaaah, dat is wel zielig! Ze zullen nog wel vaker vallen, maar als ze zo klein zijn en zo hard huilen, gaat dat toch wel aan je (moeder)hart.

slapen: thanx! Was vooral even benieuwd, had het idee dat uk nog zo veel sliep, maar valt dus érg mee ;) (en anders had ik er toch niks aan kunnen/willen veranderen, maar gewoon even nieuwsgierigheid)

@ leeuw: fijne vakantie verder!!!!

Vraag ik wat over slapen, besluit uk vanmiddag maar gewoon niet te willen slapen, hahaha! Net dachten we: bekaf. Maar nee dus, leggen hem in bed en echt krijsen. Dus er nog maar even uit. Zitie te spelen op het kleed, komt er nog wat spuug uit. Zat blijkbaar dwars. Nu ligt hij lekker te tukken gelukkig, rust! ;)

10. Juudje81

Juudje81 Fanatiek lid

14 mei 2010
    1.216
    0
    36
    NULL
    NULL
    trouwens al een hele tijd niks meer gelezen van mimi, maartje, iris (sorry als ik iemand anders nu over het hoofd zie). Hoop dat alles goed gaat, vooral met R van maartje

11. sweetchocolate

Ja idd die mis ik hier ook ja! Mimi schrijft wel op forum

12. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    ja jammer he dat de mensen waar je al zo lang mee kletst niet meer meekletsen

13. sweetchocolate

Ja inderdaad:( maar ja.

Jaaah morgenavond ga ik Jayden's stoere zwembroek halen. Donderdag zwemmen. Moet ik nog zo'n ring gebruiken? hij is 11 kilo.

14. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    hoeft niet hoor, tis maar net wat je prettig vind, wij hebben hem vanmiddag snel weer weggedaan, zonder zwemt prettiger:D

15. sweetchocolate

Vorige keer vond Jayden het geweldig om uit de band te zwemmen. Hier dus eigenlijk ook lekker weg laten. lekker knuffelen in het water.

16. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Hoe gaat het nu Sweet?

17. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @sweet: hoe gaat het nu met Jayden?

hier een buikfoto van vanmorgen :D

18. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Gaat mooi Naomi!

19. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    ja he :D ben er ook wel trots op hihihih het is nu echt overduidelijk te zien!

20. sweetchocolate

Naomi wat mooi!!!!:) ja het is goed te zien leuk joh!

Met Jayden gaat het. Beker/fles weigert hij. Hij legt link drinken=pijn waarschijnlijk. Eten gaat redelijk. Mogen van kinderarts waarmee ik vanmorgen contact mee had pap en yoghurt als alternatief aanbieden. Tja daar zit ook vocht in. Door de geprakte banaan doe ik ook nog wat sap en door de yoghurt ook. Hij plast gelukkig wel wat. Lippen zijn wel droog, maar kwijlt, plast wel, niest met consumptie, huilt met tranen dus is het geen reden om hem aan de sonde te leggen.

Deel Deze Pagina