dank voor jullie lieve vragen! nachten gaan redelijk.. ben te moe voor een uitgebreid verhaal. jort blijkt oorontsteking te hebben (naast die doorkomende kies en zijn ontzettende gehoest). dat verklaart een hoop! echt zielig! morgen naar het cb voor een vaccinatie. ik twijfel nog of ik dat wel zo'n goed idee vind nu.
Mooi buikie Naomi! Sweet fijn dat het weer beter gaat met jayden. Hier gaat alles z'n gangetje. Tess komt alleen niet van haar schimmel af op dr billen. Beetje irritant.
bedankt meiden!! @lauwie: balen dat hij oorontsteking heeft! verder niet bijgelezen sorry... zit er een beetje doorheen.... toen straks even flink uitgehuild bij mn man omdat ik nu al een week giga pijn heb in mn bekken en ook mn buik begint te klote.het doet lichamelijk en geestelijk veel pijn dat ik dingen gewoon echt niet meer kan... en dat valt zwaar!!
Lauwie ow jee beterschap met hem. Ik denk niet dat hij zijn vaccinaties krijgt. Muppet zo lang en de schimmel wordt niet minder? Is het dan wel echt schimmel? Jayden had eens schimmel achter zijn oren maar dat werd al minder na paar dagen. Naomi ik geef je een hele dikke digi knuffel! En dan moet je nog zo lang! Jayden heeft gister zo waar gedronken. Heb drinken (sap) kort in de vriezer gelegd dat het ijskoud werd. Eerst met vinger laten proeven dat ik hem geen pijn wou doen. Dat accepteerde hij. Toen de tuitbeker gegeven en hij heeft gister totaal (inclusief eigen melk) 310cc zelf gedronken! Daarnaast nog wat vocht gegeven door zijn eten dus denk dat hij net 500cc vocht heeft gekregen waaronder 100cc pap. Netjes.
@lauwie he balen oorontsteking, zielig! De jongste van mijn zus had er ook altijd last van zo sneu. En zoals muppet zegt als ze koorts/verhoging hebben mogen ze niet ge ent worden @naomi och meid tis ook allemaal niet niks. Mag je best wel een huilbui voor hebben hoor. Lucht alleen maar op. *dikke knuffel* @sweet Ahh dat gaat de goede kant weer op. Maar gewoon blijven geven wat hij wel wil. Kun je later als het weer helemaal goed gaat wel weer veranderen.
Sweet arme J. Hoe is het nu met hem? Naomi wat een mooie buik! Lauwie arm ventje zeg, nu weer oorontsteking, Hier is poging 4 ook mislukt na overleg gisteren met de fert arts gaan we weer verder met icsi. Heeft 1 kans op 3 ipv de iui 1 kans op 5. Hij snapte wel niet waarom het niet gelukt was. want alles is lichamelijk prima. Afwachten dus. ¿+2L:< ff een berichtje van S
@OW: jeetje meid balen dan poging 4 ook niet gelukt is!!! krijg je nu gelijk deze ronde icsi? hopelijk gaat dat wel gelijk lukken, ik duim voor je meid!! bedankt meiden, kan me soms zo een mislukkeling voelen omdat ik nu gewoon niets kan... helaas is vandaag de pijn ook niet minder... ik ben heeeeeel blij als het na 2 januari is dan hebben we alle drukte voorlopig gehad en kan ik weer echt gaan rusten. nu constant verjaardagen, taarten ervoor bakken (niet erg), sinterklaas vieringen overal, kerst, oud en nieuw en isabel haar verjaardag. ow ja en dan werken die stomme hormonen ook niet echt mee....
OW jeetje ook een digi hug voor jou meis. Gelukkig heeft ICSI meer kans van slagen en gelukkig is er lichamelijk niks met je aan de hand. Naomi laat het dan maar snel 2 januari zijn meid. Ben je al wel werkloos?
Ow, wat balen van poging 4!!! Dikke knuffel! Die kun je vast gebruiken Jort heeft geen koorts erbij, dus heb m maar wel laten inenten. Hebben we t maar gehad. Gisteravond ook nog zijn hele bed en zichzelf ondergespuugd. Was 12,140 kilo en 79,5 cm. Heb knallende koppijn, dus ga ff kijken of ik mijn dochter ook in bed krijg, dan kan ik ook ff liggen..
Beterschap Lauwie, hoofdpijn is zo vervelend! Grappig, Jort is al zwaarder dan mijn oudste. Maar dat is dan ook een tenger ding En verder een knuffel voor degenen die dat nodig hebben. Las veel niet zo leuke berichtjes hier, hopelijk komt daar snel verandering in.
Ja inderdaad Lauwie dan hoef je niet terug. Wow flinke jongen. Grappig dat Emme's oudste zelfs lichter is dan Jort. Haha. Naomi ben je wel aan het solliciteren? Net tandartsafspraak 3 gehad. Nummer 4 komt eraan. Die domme koeien hebben te weinig tijd ingeplant zodat ik weer naar die kut tandarts moet. Ik ben kwaad. Lekker geld uit die mouwen kloppen zijn ze daar dol op. Dit jaar wordt 100% vergoed volgend jaar moet ik 20% zelf betalen. Ik ben best over de zeik want had het al niet op de tandarts. En mogelijk moet ik er voor de 5e keer heen maar dan voor wortelkanaalbehandeling.
@sweet: he bah de tandarts heb daar ook altijd zo een hekel aan!! zakkenkloppers zijn het. nee ben niet aan het solliciteren want ik blijf in de ziektwet door zwangerschap dus geen sollicitatieplicht. ik kan nu ook niet meer werken, dus dat wordt pas weer in mei/juni en zover van te voren gaan ze me echt niet aannemen hihi.
Nee klopt. Groot gelijk heb je dan. Rust voor je, nou ja, rust???? Je bent niet voor niets thuis. Jayden weigert drinken uit tuit en fles. Net was mijn moeder hier en we dronken wat. Zit meneer vol intresse te kijken hoe wij drinken. Dus ik geef wat drinken uit mijn glas aan hem. Ja hoor wilt hij dat drinken. Ik heb zijn drinken in een glas gedaan en dat wou hij wel drinken uit een glas. Vaarwel tuitbeker. Jayden klapt nu ook in zijn handjes bewust. En zwaait als je vraagt of hij gaat zwaaien en zegt dada erbij. Mmmma is oma mmmmpa is opa mama is mama en papa is papa. Echt heel goed zegt hij de papa nog niet maar goed. Zo trots, wat een vooruitgang ineens. En hij zette 3 pasjes mee aan 1 hand! Toeval? Waarschijnlijk want daarna deed ie het niet meer.
Huh dit heb ik helemaal gemist. Jeetje word je nu ineens ontslagen En ze hadden zoveel plannen met je
@OW: tja ontslagen niet want dat mag niet tijdens zwangerschap, maar mijn contract liep af en normaal zou het wel verlengd geweest zijn maar nu helaas niet. dus straks wanneer ik weer kan werken op tijd gaan zoeken naar een andere baan! ze hadden inderdaad veel plannen maar ja daar komt niets van terecht nu...
Wil je wel weer de zorg in? OW is M alweer thuis eigenlijk? Hoe staat het met de aanbouw? Schiet dat al op?