ja het liefste wel maar ik wil kijken of ik niet iets anders dan thuiszorg wil. ik wil 16 uur werken en in de thuiszorg moet ik dan toch 4/5 diensten werken. wil gaan kijken of ik ergens aan de slag kan voor 16 uur in een verzorgingstehuis ofzo. en dan voor 2 avonddiensten, dan zit ik aan mn uren en hebben we geen oppas nodig. heb dan ook het idee meer thuis te zijn omdat ik maar 2x weg hoef ipv 4/5 keer.
OW wat balen meis Duimen dat de icsi wel in een keer raak is! Hier ook gewogen gisteren, ukje is nu 9 kilo (met luier en romper aan).
Ja hij is alweer 2 weken terug. De aanbouw tja over een paar dagen weer verder. Hadden nogal een financiƫle tegenslag dus dan moet dat wachten. Maar hij wil zo snel mogelijk weer verder. Want dat irriteerd hem. Juju dank je wel!
@ow Ik hoop dat je het met icsi wel lukt, ik duim voor je. Tja verbouwingen. Ik wacht nog altijd op een plafond in de keuken en nog meer kleine dingen. Denk dat het mij meer irriteert dan hem. Iedereen begint tegen mij te zeuren dat F naar de kapper moet. Ok het haar boven op zijn hoofd word nu wel wat lang maar verder stelt het nog niet veel voor. En ik wil het niet kort hebben bij hem. Mijn vader heeft gisteren zelfs gezegd dat hij anders volgende week woensdag met hem naar de kapper gaat als ik moet werken
Oops gaat die tijd zo snel?! Jeetje joh. Balen zeg van die rot tegenslagen zeg. Bah bah bah houdt het nou nooit op?! Eyes is het zo erg bij F dan? Tja als JIJ het niet erg vindt waarom knippen? Wat vindt je vriend/man er van? Hier gaat Jayden morgen voor de tweede keer naar de kapper. Ik hou wel van dat korte bij jochies. Kan ik er weer een stekelvarken van maken M werkt vandaag en morgen thuis. Gezellig. Nou ja? Ik ben van 10 tot 13:15 weg geweest. Zwemmen met Jayden. Hij heeft genoten. In Breukelen is een leuk subtropisch zwembad hoorde ik laatst van de buren dus daar zijn we wezen zwemmen. Echt heel bijzonder vond ik het niet maar ok. Jayden heeft genoten! Al dat zwemmen kost wel energie. Sliep in de auto en heeft bijna 2 sneetjes brood op. En fles melk.
Eyes dat zou ik ook niet accepteren als mijn ouders dat deden of wilden doen. Daar hebben zij niks over te zeggen!
@sweet zal mijn vriend worst wezen wat ik met zijn haar doe zolang ik maar geen staartjes in doe. O lekker wezen zwemmen, lijkt mij ook leuk om met F te doen maar doe het nooit raar hĆØ @ow ik vind het ook onzin hoor. Ok dr kan bovenop wel iets af maar hij heeft nog zulk dun haar. Doe hem woensdag wel zoveel gel in dat ie niet naar de kapper kan. Zal wel even een foto op fb zetten en dan jullie mening graag
@eyes: oeps ik mag toch hopen dat dat als grapje bedoeld is!!! ze gaan toch niet echt met hem naar de kapper mag ik hopen als jij dat niet wilt!! hier vanmiddag naar de fysio geweest.... het is weer erger geworden met mn bekken, heb nu krachtverlies links. dat had ik al gemerkt want ga regelmatig door mn knie en het doet heeeeeel veel pijn. ondanks dat ik veel rust is het beetje staan met koken tegenwoordig al te veel! er zit links ook best wat vocht bij mn bekken wat we gaan proberen weg te krijgen dmv warmte. in overleg met de fysio een rolstoel gehaald bij de thuiszorgwinkel zodat ik mee kan naar buiten. zit nu altijd maar binnen te stinken want ik kan niet naar buiten... zo kan ik mee naar de stad, mee als we de hond uit gaan laten enz. vind het een grote stap om in die rolstoel te gaan maar het is mijn enigste oplossing om nog leuke dingen buiten te doen. ze verwachten straks nog een tijdje bezig te zijn met revalideren bah bah. *sorry voor mn geklaag*
@Ow: Ah nee, ik gun het je zo. Wat klote zeg!!! @Naomi: Wat heftig!! Begrijp heel goed dat je dit wil delen. Is echt niet niks dit. Wanneer gaan ze dat vocht aanpakken?! Sorry, even een korte reactie. Hier gaat alles goed in ieder geval.
@naomi, je mag best klagen hoor tis ook niet niets als je niet kunt doen wat je wilt. Had gelukkig bij F weinig last, maar zelfs dat vond ik al rot, dus ik kan me helemaal voorstellen dat je knettergek word als je niets kunt. PFff ik was helemaal gaar aan het eind van mijn zwangerschap omdat ik amper naar buiten kon omdat het zo glad was. *knuffel* En ja ik zie mijn vader er tot toe in staat omdat te doen.
@moosey: moet gaan proberen het vocht weg te krijgen door 5/6x per dag een warme pittezak er tegenaan te leggen, dus hopelijk gaat dat werken!!
@eyes: dan weet je precies hoe ik me nu voel inderdaad helemaal gaar daarom wil ik zo graag naar buiten en ga soms te ver om toch maar iets te kunnen doen. en dat werkt averechts... jeetje! inderdaad maar extra veel gel erin doen zodat ze niet kunnen gaan!
Eyes ik kan geen foto zien maar hier hetzelfde: dun haar, bovenop heel lang maar verder niet noemenswaardig. Ik twijfel nog..
@ eyes: hier ook 'lang' haar, maar best dun. Misschien moet je als commentaar geven dat het zielig is voor F als zijn haar geknipt wordt in de winter, is zo koud aan zn hoofdje dan Hier is N zn haar iig nog goed opzij te kammen, dus wij stellen het knippen nog wel uit tot na de winter. Hij heeft ook nog aardig wat berg, dus dat valt met het lange haar nu niet op (en met kort haar dus wel) @ naomi: heftig hoor!!!! Hoop dat de rolstoel en warmtebehandeling je uitkomst zal bieden. Mooie buik heb je al wel! En gelukkig al over de helft, aftellen dus. @ sweet: hahaha, J wil dus echt mama nadoen met drinken uit een glas Hier soms hetzelfde: wil dan alleen drinken uit mijn glas. Hij wil dat ook als ik wijn of bier drink...... hahaha, magie nog 17 jaar mee wachten Leuk dat zwemmen!!! Hier vindt zoon het ook echt heer-lijk! En houdt het ook best lang vol. Het was laatst dat ik vond dat het wel lang genoeg was geweest, want anders...... snel maar weer eens gaan dus. Hier maar eens een CV-monteur gebeld. Al sinds we de verwarming weer gebruiken problemen met het warme water. Uk moet hier al sinds woensdag in bad, maar ja, geen warm water..... (heb hem wel goed op het aankleedkussen gewassen, maar lekker badderen is toch een stuk fijner). Net gebeld, monteur komt zo langs, top!
Jemug Juudje hebben jullie helemaal geen warm water? Brrr!!! Koud hoor. En dus de verwarming het ook niet? Jaja nog 1 maandje en de eerste wordt alweer 1!!! Waar blijft die tijd toch? Haha het was gister ook dat ik het wel gezien had in het zwembad. We kwamen er verrimpelt uit. Hahaha. Water was heerlijk warm en dat doet wonderen. Ook mbt zijn verkoudheid. Juudje ik vraag eerst vriendenverzoek van je op Facebook. Dan kan ik je bij de groep lid makenSnap je wel heel goed hoor wat je zei in PB Je weet nooit wie mee leest. Voordeel van de groep op Facebook is dat het 100% geheim is en de groep niet vindbaar is voor niet leden. Dat vind ik ook prettig. Daarom zet ik op mijn eigen Facebook ook niet super veel foto's je weet immers nooit welke mafkees mee kijkt. Nu kun je veel afschermen maar je profielfoto niet.