Aaargh, mijn contract wordt niet verlengd!! Dus eerst zou het een vast contract worden, toen toch nog een jaarcontract en nu dus helemaal geen contract. Woensdag heb ik een gesprek met de directie. Gelukkig was het niet mijn droombaan, maar ik heb echt geen zin in UWV, solliciteren enz. En al helemaal niet nu we bezig zijn voor een tweede kindje!! @Juudje: En? Werkt alles weer?
@moosey: jeetje meid wat klote!!! wat flauw van je werk om eerst van alles te beloven en vervolgens je toch op straat te zetten! logisch dat je geen zin hebt in UWV en alles wat erbij komt kijken *knuffel*
hier vanmiddag even lekker 3 kwartier naar buiten geweest! in de rolstoel en isabel op schoot. mn ma duwde ons en had de hond vast hihih. het was heerlijk om zo lang even buiten te komen
Grrrr Moosey jemig. Klote zeg!!! Waarom ineens ontslagen joh? Wat voor werk zoek je? Naomi eindelijk. Lekker he? Even buiten. Het was ook best lekker buiten. Juju bedankt voor de tip van Greetz in mijn topic. Had de kaart bijna klaar totdat de laptop begon te flippen.
Oh Moosey, wat rot! En helemaal niet netjes van het bedrijf om je eerst iets anders te beloven! Naomi, schrok er best van dat je een rolstoel nodig hebt. Wel fijn dat je nu weer even naar buiten kon, maar toch... Hopelijk wordt het niet nog erger. En even trotse mama: J heeft z'n eerste stapjes los gezet
Moosey wat een k*t streek zeg! Pfff dat komt idd nu echt niet goed uit Dikke knuffel. Emme wat goed van J zeg!!! Naomi heerlijk ff buiten genoten dus Hier de eerste spuit gezet gisteren EN helemaal zelf Ideale spuiten zijn dat, de naald is zo dun dat je ze niet eens voelt.
Wow emme wat knap!! 10,5 maand, wat een snelle!! Moosey, wat vervelend zeg! Ook niet netjes idd als ze iets anders beloofd hadden. En ook geen fijn vooruitzicht om te solliciteren als je graag zwanger wilt worden. Maar als je op je leven terug kijkt weet je je zwangerschappen nog en werk is dan bijzaak. Maar niet fijn als je er financiele zorgen door hebt! Ow, wat stoer zeg!
Goed zo OW!!! jij vindt spuiten zelf toch niks of was dat iemand anders? Goed niemand staat te springen om spuiten maar toch. Moest wel lachen om M. als we het over spuiten hebben. Februari 2010 was M opgenomen geweest. Wouden de artsen een gasprik (geen idee meer wat dat is en waarom ze dat doen) doen bij M. Nou die schoot me toch tegen het plafond daar in het ziekenhuis. Hij heeft niet gegilt maar de paniek stond in zijn ogen. Haha. Erg dat ik daarom moet grinniken eigenlijk. M vond het al niks toen ze mijn bloed afnamen toen ik zwanger was. Hij keek echt de andere kant op.
De eerste stap voor Jayden's eerste verjaardag is gezet: De verjaardagskaarten zijn gemaakt! Gelukkig laat vriendlief mij dit soort dingen regelen, vind dit echt leuk om te doen
Naomi: he gatver, gaat lekker zo met je bekken! Ik hoop dat er nu verbetering in komt en dat het niet nog erger word! Ow: wat een k*tbericht zeg. Hopen dat je snel zwanger bent meid! Emme: wat goed! Wat zal je trots zijn zeg! Sweet: gaat hard he. Waar blijft de tijd.... Moosey: he bah. Hoe snel moet je nu weg dan! Begin januari ofzo? Ik hoop dat je snel ander werk hebt.
Nou de sprong heeft hier dan ook eindelijk de intrede gemaakt. Tess ligt te schreeuwen en krijsen in bed. We hebben haar er al eruit gehaald maar zodra je met dr opstaat om haar weer naar boven e brengen schreeuwt ze de longen uit dr lijf. Manlief gaat er nu weer uit bed halen en dan maar even een fles. Ben benieuwd...
Muppet pfffff. Enigste wat ik tot nu toe aan Jayden merk is dat hij overdag nauwelijks slaapt (1.5-2 uur) Drinkt goed, eet goed. Slaapt van 19:30 tot 7:15. Heeft soms een driftbui al komt dat weinig voor. Ik merk hier weinig van de sprong. Tot nu toe dan he. Net de film Sint gekeken. Jemig wat ENG! Schrok me iedere keer rot.
Pff gezellig muppet Hier juist een steeds meer slapend kind. Hij slaapt 's ochtends langer, slaapt dan in de ochtend 2,5u en dan 's middags ook nog 1 a 1,5u. Wel 16 a 17u op een dag denk ik. Dacht dat ze steeds minder gingen slapen maar hier steeds meer. Herkent iemand dit? Vanmiddag naar ballorig geweest. Wilde grote zus graag. Jort heeft ook echt genoten. Vooral de ballenbak en de glijbaan (op zijnbuik, voeten eerst) vond ie geweldig!
@ sweet: thanx voor het toevoegen op Facebook! Ondanks dat ik niet tot de 'harde kern' hier behoor, vind ik het wél erg leuk eens wat foto's van zowel jullie als de kindjes te kunnen zien! Enne, nu tenminste ook mijn zoon kunnen showen (doe ik toch liever op FB dan hier op ZP) Hahaha, moest ook wel even lachen om jouw verhaal van M (had zo mijn man kunnen zijn). Leuke verjaardagskaart trouwens!!! (zag hem staan op FB). Lekker op tijd ook, heerlijk. @ moosey: jeetje, wat onwijs balen van je werk!!!! Hoop zó dat er wellicht toch nog iets goeds naar voren komt uit je gesprek met de directie. En dat je geen zin hebt in solliciteren. UWV e.d. kan ik he-le-maal begrijpen (zit daar zelf helaas al 6 maanden midden in). @ naomi: wat fijn dat jullie toch even buiten zijn geweest!! @ emme: wow, wat een snelle Jelle die J van jullie!!! Binnenkort er dus achteraan rennen Bijzonder hoor, weer zo'n sprong vooruit! @ OW: wat goed dat je zelf de spuiten zet!! Enne, hopelijk héél snel zwanger, blijf voor jullie duimen want het is jullie zó gegund. @ muppet: 'fijn', sprongentijd. Hoe is het gisteravond afgelopen??? @ lauwie: hier ook een kind wat erg veel slaapt, lijkt ook wel steeds meer. Vanochtend tot 8.45u, toen om 10.00u er weer in, 12.30u eruit. En net om 14.30u, gelijk na zn badje, er weer in. Moet wel zeggen datie de afgelopen avonden 's avonds pas vrij laat sliep door omstandigheden, maar ook zo maar kan zoon ineens zo veel slapen. Hier halen we de 16 á 17u slapen op een dag ook met enige regelmaat en de laatste paar weken helemaal. @ leeuw: wow, tnad 8 al weer! Je dochter er veel last van? Hier zag ik net tand 6 doorkomen. Rechter kant van zn bekkie is wel favoriet, daar zitten er dan 4. hier vanochtend gebeld door mijn broer. Dacht datie belde om een bakkie te doen, maar nee, zijn vriendin is een maand te vroeg bevallen. Oftewel: ik ben weer tante geworden! Wij waren al overdonderd, laat staan hoe overdonderd zij zelf moeten zijn..... vanavond eventjes bij ons kersverse neefje in het zkhs kijken. Heb niet super veel contact met ze, maar toch leuk dat hun zoon en de onze maar 10 maanden schelen.
Juudje gefeliciteerd met je neefje! gaat alles goed met moeder en kind? Ze leek geen last te hebben van tand nr 8, gelukkig.