@Juudje: Gefeliciteerd met je neefje!! Superleuk! @Leeuw: Ik vind het ook echt knap dat ze zich zo snel ontwikkelt. Dus misschien volgende maand al lekker fietsen! @Lauwie: Ik hoop het ook voor jullie. @Muppet: Pffff, sterkte vandaag en beterschap voor Tess!
ff heel erg ego, sorry ik krijg net weer te horen dat iemand zwanger is, en ook weer met een kindje jonger dan die van ons, ja ik weet het ons meisje is nog heel erg klein en we zijn nog niet zolang bezig, maar als ze dan vol trots vertellen dat ze weer direkt zwanger waren steekt het me wel ben natuurlijk blij voor ze maar ik wil ook zo graag
@ leeuw: fijn dat je je gevoelens hier deelt, want ik kan het me heel erg goed voorstellen hoor! Je wil iets zóóó graag, dat je het de ander niet misgunt, maar inderdaad er even de balen van kan hebben. Baal dus maar eventjes flink en geef jezelf daarna maar weer een schopje onder je kont, want het komt vast goed! Hou vertrouwen en maak er samen wat leuks van en voor je het weet...... O, en wat betreft fietsen: hier zit zoon sinds 7,5m al héél erg stevig maar ook alleen als wij hem neerzetten (tis echt een luibak, net als zn moeder ) Wij hebben hem rond de 9 maanden voor het eerst meegenomen op de fiets. Denk zelf dat stevig zitten belangrijker is dan zelf gaan zitten. @ muppet: je dag een beetje doorgekomen? @ lauwie: hoe is het nu bij jullie? J een beetje baat bij de pufjes? Nou, zoon begint nu zich toch op te trekken aan de box (wat al jullie kindjes volgens mij allang doen, hahaha!) Maar tot staan wil niet echt lukken, blijft steken op zn knietjes. Zóóó schattig! En trots datie ons dan aankijkt
Muppet hoe is het nu met Tess? Is ze al wat beter? S heeft gisteren ook gespookt vanaf 0:30 tot 4:00 en toen ging hij om 4:30 eindelijk slapen bij mij! Maar de wekker ging om 5:30 omdat ik naar Brussel moest pffff. Vandaag was ij weer om 5 uur wakker en wilde net eigenlijk ff mijn slaap inhalen Leeuw wat goed van R zeg! Juudje S kan ook sinds 2 weken ineens zelf gaan staan, nou wat later als sommigen hier het komt wel goed. Leeuw dikke knuffel meid. Ik weet zo goed hoe je je voelt. In een ander topic waar ik schrijf gaat een meisje ook voor een 2e , die net als ik de eerste iui zwanger was. En ik ben zo "bang" dat het haar wel nu weer direct lukt en waarom mij niet. Ik gun hun dit ook allemaal heel erg hoor. Maar idd gewoon de gedachte van hoe kan dit nou. Ik had gisteren follikelmeting en de echoscopiste zag er 9 tussen 10 en 14 mm. Kreeg ik telefoon zegt die vrouw ja maar het zijn maar 2 grote. Dat waren er dus schijnbaar van 11 en 15. Ik helemaal in tranen en een mail gestuurd. Kreeg ik een telefoontje terug. Dat haar collega het anders het geïnterpreteerd. Want er zaten idd 7 van 10 mm, eentje van 11 en eentje van 15. Ze verwachten dat die van 10 mm wel mee gaan doen, dus moest me niet direct zorgen maken. Ik had zoiets jeetje nu ben ik aan het spuiten dadelijk voor niks. Eerst lig je 2 jaar geleden kantje boord omdat het er te veel zijn en nu zouden het er te weinig zijn. Maar zaterdag zien we meer hoe ze gegroeid zijn. Sweet hoe is het met J nu?
@leeuw: dikke knuffel meid! ik snap dat het klote voelt @OW: hopelijk gaat dit nu wel lukken!! knuffel ook voor jou! ik hoop zo dat degene die zwanger willen worden, snel zwanger mogen zijn!!! @juudje: wat goed! het begin is er dan @leeuw: wat goed van R!!! hier weer heerlijk uitgeslapen hihi kom net mn bed uitrollen. isabel slaapt nog is wel lekker kan ik even eten want als ik dat doe als ze erbij is staat ze te schooien. ze komt dan aan mn benen staan en probeert erop te klimmen, zegt de hele tijd hap hap hap en doet met haar mondje zo een visje na hahha. gisteren controle gehad bij de vk en alles was gelukkig weer goed HB is niet erg hoog (6,9) maar als ik er geen last van heb is het prima. met 30 weken wordt hij weer gecontroleerd is hij dan nog oder de 7 dan wil ik hem even een extra boost geven zodat hij zeker ruim voldoende is bij de bevalling. kleine meid is weer lekker druk hihi het is net haar zus en schopt er heerlijk op los. gisteren kreeg ik een blaasmassage daar werd ik niet vrolijk van hihih.
@ OW: spannend dan weer morgen, die follikelmeting! Goed trouwens dat je een mail had gestuurd. Vroeg ik me af: gaan jouw eitjes dan nu aangeprikt worden??? Want dan is het wel goed toch, als ze er meerdere kunnen aanprikken?? @ Naomi:wat fijn dat het bij de VK weer goed was! Hoe is het nu met je? Red je het een beetje met de rolstoel naar buiten? Je buik groeit mooi! Hier lekker het weekend weg, zoon naar opa en oma en wij lekker een nachtje in een hotel in een leuke stad, zin in!!!!
Juudje geniet er lekker van Al weer ik uit ervaring ( 1 nachtje) dat je met je gedachten toch bij hem bent hihi. Ja morgen weer fm Ik heb net weer de spuit gezet en voel me zoooooo opgezwollen pffffff. Als het morgen goed is ( genoeg eitjes en bloed goed) mag ik de pregnyl zetten ( voor het verder ontwikkelen / rijpen van de eicellen) en zal maandag de punctie zijn. Afwachten.
ow, dapper hoor dat spuiten. ik hoop dat het doorgaat maandag!! Naomi, mooie buik hoor, groot al. is hij veel groter als de 1e zwangerschap? wat lijkt isabel al groot nu ze daar zo staat, leuk zeg. Juudje, veel plezier De sprong is hier duidelijk aanwezig, ze slaapt smiddag's maar een half uurtje, huilt meer en gaat klooien met dr fles. ze kan ook ineens weer wat meer, ze wijst, trekt kastjes open, en brabbelt beter.
hihi thx meiden! @leeuw: ja hij is zeker groter als bij isabel ook anders, bij isabel droeg ik meer rond en nu meer naar voren toe. rond ook wel iets maar dat ben ik altijd al dus zie je niet hihi. @OW: spannend!! @juudje: tja het gaat net als afgelope dagen merk wel dat ik nu beter mn rust kan pakken door die rolstoel. was geneigd toch altijd teveel te gaan doen om toch maar weg te kunnen en nu kan ik weg zonder te hoeven lopen en dat is wel lekker! gesprek op uwv ging wel goed, vond het een ongelooflijke muts maar ja dat is heel het bedrijf vind ik... had alles verteld en gedaan wat ze vroeg kwa klachten en wat ik nog kon enz. zegt ze: en wat zou je nog wel kunnen op je werk nou helemaal niets!! ik kom hier in een rolstoel omdat lopen/staan veel moeite en pijn kost, het autorijden lukt me amper en kracht zetten en bukken lukt me niet. tja dan ben je ongeschikt om het werk nu nog te doen ja duhhhhh alsof ik hier voor mn lol zit... moest oefeningen doen en ging ze kijken hoe dat ging, moest mn benen op tillen terwijl ik lag en een keer voorover en achterover bukken toen ik stond. ik kom niet ver met alle oefeningen hihih. ze vind me in ieder geval 100% ongeschikt om nog te gaan werken dus dat was wat ik wilde horen hihih.
Naomi dus nu goed thuisblijven tot na de geboorte enz. Leeuw heb je nog kunnen klussen Over het spuiten vandaag deed het wel ff pijn, je huid word hard van het spuiten dus gaat de naald moeilijker erin ieeeeeeeeeeeeeeee. Hier ook duidelijk weer de sprong zo snel alweer. Meneer wil niks Liefst geen fruit, groente of fles maar we proberen het erin te proppen
@OW: krijg al de rillingen als ik je spuit verhaal lees brrrrr ik hoef niet binnen te blijven hoor met de rolstoel kan ik gewoon naar buiten dus dat is wel prettig!
naomi, balen dat je zo weinig kan nu, dat het uwv je nu 100% ongeschikt vind zal je vast een stukje rust geven. Heb je nog een foto van je 1e zwangerschap rond deze termijn? vind het leuk om te vergelijken. Ow, net voor eisprong werd ik ziek! toen ik me wat beter begon te voelen toch nog ff geklust. volgens mij net op het juiste moment.
Hoi meiden drukke tijd met 5 dec en werkzaamheden op mijn school/werk. Dus vandaar dat ik niet erg mee gekletst heb. @leeuw: logisch dat je het niet helemaal leuk vindt dat iemand anders wel zwanger is en jij niet. Begrijp dat wel hoor. Ging dat om mij trouwens? Anders was het niet mijn bedoeling het zo neer te zetten. Hopelijk voor jou deze maand gewoon raak, ondanks dat je niet helemaal fit bent/was. @ow: wat een gedoe he zo met dat prikken en al die medicijnen, hopelijk mag het snel lukken en ben je daar weer vanaf. @Naomi: wat vervelend dat je in die rolstoel zit. Lijkt me logisch als ik je klachten lees dat je 100% afgekeurd bent. Die vrouw van het uwv moet natuurlijk een standaard vragenlijst afwerken, dus het is wel logisch dat ze het vraagt. Maar soms komt dat wel een beetje lullig over. Neem aan dat je niet voor je lol in die rolstoel zit. @juudje: veel plezier in het hotel en de stad! @juju: hoe is het met de kleine S....gaat hij nog steeds als een speer? hier vanmiddag sint bij schoonouders. Heb de cadeaus net ingepakt. De surprises gemaakt en de rijm heeft mijn vriend gemaakt. Opzich wel zin in, maar het is ook altijd best een hele zit.Nouja we zullen zien. D. zal er niet heel veel van meemaken, want die slaapt rond de tijd dat we afgesproken hebben. Ach scheelt weer een hoop drukte van al die kinders voor hem. Van ons krijgt hij een bad kikker. Waar mee hij in bad kan spelen, met schepjes, zeepbelletjes etc. Hij kan namelijk niet stilzitten in bad dus hopelijk houden we hem hier mee bezig.