Januari 2011 mama's deel 2!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tese, 30 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    marise, dat ging niet om jou hoor;)
    Veel plezier met sinterklaas vieren!

2. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    OW Oeh die prikverhalen.. ik vind je erg dapper en hoop snel op succes!

Naomi Bah dat klinkt pijnlijk :( Wel fijn dat je niet meer hoeft te werken. Is toch wel een belasting voor je lijf he zo'n zwangerschap.

Hier: Alles gaat goed. Derde tandje is door en ik denk dat morgen de vierde door komt. Hij eet als een paard, is vrolijk en ondernemend en wil véél knuffelen.

3. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    Hey meiden, het is hier ff heel pittig. Jort is nog steeds niet fit. Hij slaapt heel slecht. 's nachts en overdag. Ipv de 16 a17u van normaal slaapt ie nu net 10u denk ik. En verder jammert ie of lopen we met m in de kinderwagen. Ik ben helemaal op! Ff geen puf dus om te schrijven hier.

Ow, wil jou heel veel succes wensen met het spuiten, de punctie en terugplaatsing! Denk aan je!

Juudje, het gaat wat beter met de pufjes, maar houdt niet over... Lief dat je het vraagt!

4. Emme

Emme Niet meer actief

Arme Jort, en ook vervelend voor jullie. Dat zal idd erg vermoeiend zijn! Hopelijk gaan de pufjes nog wat beter hun werk doen, of vinden ze een andere goede oplossing.

5. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    He Lauwie wat vervelend! Sterkte daar!

6. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Lauwie arm ventje zeg.
    Slaapt hij onderhand?
    Heeeeeeeeeeeel veel beterschap.

Hier dinsdag de punctie!!
    Brrrrrrrr ook wel akelig hoor maar gelukkig ga ik onder narcose.
    Dus voel de pijn ervan niet.
    Bedankt voor alle lieve reacties!!

Juju het 3e tandje super ik ben benieuwd bij S wanneer die gaat komen;)

7. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    Bedankt emme en juju! Het ging vandaag weer beter en slapen (in zijn bed) ging heel goed. Wat een rust in huis dan ineens weer!

Nog kindjes die cadeautjes van de sint gekregen hebben?
    Jort en zijn zus zijn goed verwend!

8. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    Ow, wat goed dat je onder narcose gaat. Lijkt me zo pijnlijk :(. Evengoed veel sterkte! En dank voor de beterschapswensen!

9. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Dank je wel Lauwie.
    Het is ook echt pijnlijk brrrrrrrr weet het van de eerste keer.
    Toen viel een kant goed mee maar de andere , zat op het randje van, van mijn eigen af te gaan.

10. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Vanochtend was de vierde al weer door ;)

Spannend dinsdag, fijn dat je onder narcose mag. Ik hoop op een goed resultaat!

Sinterklaas: ja grote verwennerij! Een draaitol en wat houten speelgoed (vind ik geweldig).

11. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    lauwie, gelukkig gaat het weer wat beter, dat soort dagen zijn echt slopend.

Ow, jeetje onder narcose? heftig hoor. heel veel succes en sterkte alvast voor dinsdag, ik denk aan je!!

Sinterklaas, wij hebben het ook gevierd met de familie, erg gezellig maar ook druk. ze is goed verwend, en ikzelf ook:p

12. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Back in het land. Heel leuk gehad. Jayden is beetje verwent; kleding, zo'n ram ding van Ikea, houten loopwagen met blokjes erin, Jip en Janneke boek, autotjes. Opa en oma hebben zich ingehouden gelukkig.

M is ziek van de boerenkool, zwager ook ziek van boerenkool. Mijn schoonouders en ik hadden geen last. Jayden ook niet want hij mag geen boerenkool. Pfff dat je daar zo ziek van kunt worden, Liddl kant en klare rotzooi.

Jayden was vannacht van 3 tot 8 uur aan het spoken. Wilt ook niks eten. Sprong? Het is alleen maar mama mama mama. Papa kan hem niet troosten. Best vermoeiend. Ik heb maar 3 uur geslapen vandaag want zijn gister van 19:45 tot 00:00 uur monopoly wezen spelen. Traditie;)

Ik ga de boodschappen doen.

Rest lees ik zo bij. Gelukkig niet veel. Fotos komen op onze facebook te staan.

13. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    even een zwaai vanaf hier!!

weinig kunnen komen laatste tijd, isabel zat midden in haar sprong en dat heeft ons echt gesloopt! ze heeft 3 dagen geen slaapjes gedaan buiten een gebroken nacht pffff dat kon ik er nu nog wel bij gebruiken een kindje wat niet wilt slapen. alleen maar huilen die dagen en altijd ontevreden. vandaag heeft ze al 1 dutje gedaan en toen net in de auto, ze ligt nu weer op bed maar het lijkt erop dat het niets wordt. ik hoop dat we het ergste gehad hebben want pffffff dit trek ik niet nog een paar dagen!

vandaag voor het eerst naar een osteopaat geweest en ze denkt dat ze me wel wat kan helpen. over zal het niet gaan maar verlichten zou al fijn zijn. nu waarschijnlijk een paar dagen heeeeel heftig door de nawerking dus we zullen zien...

ik ga isabel weer uit bed plukken want het wordt echt niets.

14. sweetchocolate

Sorry, ik heb niet alles onthouden.

OW Spannend! Ben je nou vandaag gegaan naar Brussel? Is het gelukt? Althans, in hoeverre je dat denkt te weten. Ik duim zo voor jullie.

Naomi: Hehe, je bent 100% afgekeurd. Enigsinds gelukkig, maar wat niet gaat, gaat niet he! Leuk om te zien dat je buik zo hard gaat:)

Iemand tandje 4 (Juju geloof ik) YEAAAAHHH!!!! Op naar tandje 5! (Hier zit volgens mij ook een tand aan te komen, tand nummer 9 (of zijn dat al de kiezen? Ik weet het niet:))

Sprong: Geen idee of hij er last van heeft. Hij heeft vanavond weer wel goed gegeten en heeft ook vanmiddag zijn fruit gewoon op. Het is wel zo dat ik niet weg mag gaan maar ja. Het zij zo.

Lauwie: Jemig hey, schiet dat dan nooit op? Welke pufjes heb je gekregen voor Jort? Hier werkte de Salbutamol goed, maar dan eerst hoge dosis gekregen (in overleg/opdracht van de Kinderarts). 2-3 keer 6 pufjes iedere 4 uur. Hier hielp dat heel goed. Maar ja, dat mag niet zomaar, dan moet Jort wel eerst gezien zijn door een Kinderarts;) Heeft Jort nou weer het RS virus?

Sorry voor de dames die ik vergeten ben.

Er staan een aantal foto's weer op Facebook januari 2011 mama's

15. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    @OW: Heel veel succes vandaag!!!!!

@Lauwie: Gaat het nog steeds beter met Jort? Ik hoop het voor jullie!

@Juju: Hier bijna alleen maar houten speelgoed. Vind ik ook geweldig!

@Naomi: Ik hoop dat het je zal helpen en dat het de komende dagen niet zo heel heftig is. Sterkte!

Sprong: Sinds een paar dagen. Word er simpel van. Ik heb al niet veel geduld en als Diede dan ook helemaal niks wil en alleen maar jammert, moet ik echt heel vaak tot 10 tellen.
    En hij is ook nog eens door zijn wipper gezakt haha (wist ik veel dat die maar tot 9 kilo mogen), dus nu weet ik echt niet waar ik hem moet laten als ik even wil computeren of douchen.
    De box is na 10 minuten huilen en als ik hem op zijn speelkleed leg, is hij binnen 1 seconde aan de andere kant van de kamer.
    In zijn stoel wil hij alleen zitten als hij eten krijgt....
    Ik mis mijn wipper!!! Las al op internet dat er meer moeders waren die dat probleem hadden :D!

16. sweetchocolate

Moosey om die reden douche ik 's avonds:) Veel makkelijker; hij slaapt, ik kan rustig douchen zonder veel protest.

17. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    @Sweet: Maar ik moet juist in de ochtend douchen anders voel ik mij de hele dag duf.

Ik zet babydingen alleen nog maar hier neer hoor en niet op Facebook. Krijg je soms van die betweterige opmerkingen.... Zucht, ik ben chaggie en dan kan ik niks hebben. Ik heb nu even moeite met afvallen. Ben gewend om bij emoties lekker te eten, dus ook wanneer ik chaggie ben. Gelukkig komt er zo een vriendin langs :).

18. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    moosey, hihi door zijn stoel gezakt:p oeps hihi. R zit ook nog best vaak in de wipper.
    Douchen, doe ik meestal smorgens, R ligt dan nog in dr bedje, wel wakker maar geef dr een knuffel waar ze zoet mee speelt:p

Hoe zijn jullie overgegaan naar 2 flessen? ik wil de middelste fles eraf hebben, maar denk niet dat dat in 1x gaat lukken.

19. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    @Leeuw: oh, dus ik ben niet de enige :). Ik vind een wipper ideaal en Diede vindt het ook erg fijn. Nu leg ik hem inderdaad even in zijn bedje tijdens het douchen.
    Diede liet een paar weken terug die fles uit zichzelf vallen, maar had hij dat niet gedaan dan had ik geprobeerd hem sap aan te bieden ipv zijn melkfles. Gelukkig is het niet meer zo dat hij persé alleen melk wil. Succes!

20. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    De Wipper? Die staat hier al maanden op zolder. Zoonlief kruipt hier gewoon 'los' de woonkamer rond vanaf dat hij 6 maanden is en begon met tijgeren.
    Als ik naar het toilet moet dan neem ik hem mee. Computeren doe ik aan de keukentafel. En douchen 's ochtends, dan gaat hij of in zijn slaapzak in zijn bedje met speelgoed, of hij ligt met papa te chillen in het grote bed.
    Kun je hem niet in de kinderstoel zetten dan?

Kan de box eigenlijk wel opruimen, bij nader inzien ;)

@ betweterigheid = irritant..

Deel Deze Pagina