Januari 2011 mama's deel 2!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tese, 30 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Hier zijn ruildagen ook geen optie Sweet. Ze zitten gewoon vol.

OW: Hij wijkt behoorlijk af van het CB lijntje en blijft zijn bv-lijntje volgen. Volgens mij is mijn kleintje echt het kleintje in dit topic.. allemaal al in de dubbele cijfers met het gewicht!

2. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ik schat S rond de 10 of 11 kg maar kan me ook vergissen.
    2 maanden geleden was hij 8,8 kg.

3. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @OW: brrrrr kreeg de rillingen van de filmpjes.... heb echt heeeeel veel respect voor je!

isabel woog vorige keer bijna 9kg dus ook geen zwaar kindje. was vorige keer 74,5 cm. vrijdag gaan we weer voor de prikken dus dan weten we het!

4. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    Ow, vertel je het toch niet bij het cb? Ik vertel ook niet hoeveel flessen jort nog krijgt, zeker als er niet expliciet naar gevraagd wordt. Sterkte met de pijn! :(

Juju, ik denk dat jouw mannetje gemiddelder is hoor! Veel reusjes hier. Jort zit iig qua gewicht boven +2!

5. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    Sweet, hier ook diaree en verhoging maar als ie geen koorts heeft gaat ie morgen gewoon. Ik denk dat het van kies 2 is! Is j er ziek bij?

6. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Juju valt S af? Is hij tevreden? Als S gewoon zijn lijntje volgt van bv is dat goed. Hij is altijd een kleintje is geweest tja dan blijft dat zo.

Ik schat Jayden 78.5cm en 11,2kilo (hij was 2.5week geleden 10.8 kilo en 78cm

7. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ja hij volgt het gemiddelde lijntje keurig. Maak me ook totaal geen zorgen, hij is heerlijk vrolijk, eet goed, drinkt goed, altijd op ontdekking. Nee, ik vind het prima.
    Zo klein was hij trouwens niet hoor, hij zat tot 6 maanden op de +1 lijn bijna wat betreft gewicht.

8. sweetchocolate

Lauwie Jayden oogt niet ziek; is vrolijk, ondeugent, op ontdekkingsreis. Maar slaapt wel meer dan normaal vandaag op kdv. Normaal slaapt hij op kdv 2.5 uur, vandaag 4 uur. Heeft geen koorts. Hij stopt niks in zijn mond zoals bij tandjes. Ik kan de vinger er niet op leggen; ene kant het kunnen kiesjes zijn. Andere kant, zowel M als ik hebben buikgriep gehad.
    Heeft 37,4.

9. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    Sweet, waarom houd je m thuis als ie geen koorts heeft en vrolijk is? Geeft toch niet als hij veel slaapt op het kdv?

10. sweetchocolate

Ja dat is waar. Hij gaat nu vandaag gewoon naar kdv.

11. sweetchocolate

Slimmerd, Jayden vanmorgen. Voor onze dressoir stond de blokkenwagen. Wat doet ie? Gaat hij OP de blokkenwagen staan om bij spullen op het dressoir te kunnen. *ziet de foto van Tess in mijn gedachte voorbij komen*

12. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Wauw sweet wat een slimmerd.
    Nee zover is S nog niet hahahahah.
    Maar ik zie wel dat hij elke dag weer iets nieuws kan!

Juju S volgt ook de middelste lijn ( van cb dan)

Hahaha hij hoort muziek van K3, houd zich met 1 hand vast aan de box en begint te dansen hihihi.
    Hij houdt zo van muziek!

13. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Jenz heeft ook al 2 dagen koorts, maar gaat gewoon naar de gastouder. Hij is niet ziek, althans zo komt hij niet over. Hij is vrolijk de hele dag. Ik vermoed eerder dat het zijn kiesje is die aan het doorkomen, hij kwijlt ook heel erg. Nog erger dan bij zijn tandjes. :$

@Sweet Slim kind. :D

@gewicht Jenz woog 3 weken geleden 10,9 kg en was 75,5cm. Lengte helemaal gemiddeld en gewicht op het lijntje boven het gemiddelde. Maar dit kwam door de giga sprong van de zomer, sindsdien komt hij netjes gemiddeld weer aan. ;)

14. EyesOnly

EyesOnly Actief lid

25 mrt 2009
    423
    0
    0
    thuiszorg medewerkster
    Ergens in het noorden v/h land
    @juju ik denk dat je gewoon moet kijken of je kleine tevreden is zo ja, niet druk overmaken. F is erg gemiddeld op het moment allebei op de lijn. En dat terwijl zijn lengte eerst+1 en zijn gewicht telkens iets ondergemiddeld zat. Hij groeit nu goed in gewicht maar daar eet hij ook na.

@sweet beide kindjes van mijn zus gaan ook naar kdv en zijn beide ook regelmatig ziek. Logisch aangezien ze ook met meer in aanraking komen dan als ze thuis blijven. Maar als hij geen koorts heeft en verder vrolijk is zou ik hem ook gewoon heen doen.

@ow hoop dat je 4 top emmy's hebt straks.

15. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Eyes voel je je al wat beter na al die opmerkingen?

Dank je wel voor je hopen":D
    Nog 1 nachtje slapen en we weten het;)

16. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    Net terug van het cb.
    Lengte is 81 cm en gewicht 12,1 kilo.
    Hij volgt netjes de lijn.
    Voor de rest was alles goed!
    Alleen zeiden ze dat alle kindjes nu vitamine D moeten krijgen.
    Aangezien Diede nog meer dan 300 cc melk drinkt per dag, wilde ik hem pas vanaf 1 jaar vitamine D bijgegeven.
    Maar het moet dus vanaf vandaag. Verandert ook om de haverklap!

17. EyesOnly

EyesOnly Actief lid

25 mrt 2009
    423
    0
    0
    thuiszorg medewerkster
    Ergens in het noorden v/h land
    @ow nee niet echt, en ik weet gewoon dat ze het expres doet want zulke opmerkingen maakt ze alleen als we alleen zijn of als ik me niet kan verdedigen op dat moment.

@moosey dus cb was meegevallen? Diede groeit in ieder geval goed.

18. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Moosey Wat raar zeg, bij Jenz is dat niet gezegd 3 weken terug. Maar misschien wel omdat Jenz nog helemaal aan de fv zit... Maar bij mijn nichtje was is het idd ook pas met een jaar en dat is pas een half jaar geleden. ;) Mooi gewicht en lengte van Diede trouwens. :)

19. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    @Eyes: Cb bij ons valt altijd mee. Ze zijn superaardig en ik heb altijd de grootste lol met de verpleegkundige en de kinderarts!

@Wen: Alle kindjes moeten nu schijnbaar vitamine D extra. Bv of fv, dat maakt niet uit. Meteen vanaf de geboorte.
    Is sinds een paar weken.

20. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ja dat klopt (van die vitamine D)
    Dat is omdat veel mensen het verwarrend vinden of vergeten, en dus nu allemaal vanaf de geboorte. Ik vind dat echt onzin en heb berekend hoeveel druif binnenkrijgt met zijn flesvoeding en hoeveel druppels hij aanvullend nodig heeft.

Deel Deze Pagina