@Juju: Ja, dat is inderdaad de reden. Maar ik wacht nog even. Ik ga het niet geven omdat het dan zeker goed is. Hij heeft het nu gewoon nog niet nodig! Hij krijgt nog 360 cc flesvoeding!
Ow dat verklaart het, Jenz zit daar nog ruim boven. Maarruh verder ga ik me hier definitief afmelden. Heb niet echt het idee dat mijn bijdrage op prijs word gesteld hier, gezien de weinige reacties. Ik weet dat ik lang afwezig ben geweest door alle omstandigheden en blijkbaar word dat me kwalijk genomen door bepaalde mensen hier. Prima, maar dan verspil ik geen energie meer hier om wel te posten om jullie op de hoogte te houden. Veel geluk met jullie kindjes en het gaat jullie goed.
Ik heb het van deze site: Welkom bij Kidsvoeding En hij krijgt voldoende buitenlucht dus dan is het niet nodig.
zo ben ik ook weer eens. nu er elke dag iemand komt heb ik maar weinig tijd voor de pc @vitamine D: is bij ons vorige keer al gezegd dat alle kinderen dat nu gewoon moet hebben. was er ook nog niet mee gestopt dus gaan er netjes mee door. @Wen: leuk om weer wat van je te horen! fijn dat Jenz het nu goed doet, ben benieuwd wanneer hij wel bijvoeding kan gaan krijgen. Ow lees nu dat je je afmeld hier, wat jammer het gaat jullie goed!! @moosey: mooie cijfers van Diede!! morgenochtend mogen wij ook gelijk weer de prikken brrrrr. ben wel benieuwd hoe groot en zwaar ze nu is! vandaag schoonbroer op visite gehad van 11 tot 4, erg gezellig!!! we zijn lekker even naar de stad geweest. nieuwe pincode aangevraagd, kleren voor isabel gekocht voor haar verjaardag en 2 leggings voor de kleine meid. ook nog een kalender dus ben weer klaar voorlopig hihih. nu lekker hachee op staan hmmmmmm kan niet wachten hhihih.
Vitamine D was voor ons al bekend. Nu wij onder de 500cc flesvoeding geven doen wij het standaard geven. Naomi leuk. Gezellig dagje gehad dus? Wat krijgt ze aan met haar verjaardag? Moosey, mooie cijfers. Wen jammer dat je zo denkt. Succes. Blijf je wel actief in je andere topic? Ik ga weer werken.
@sweet: ja een erg gezellig dagje hihi. ze krijgt een hello kitty spijkerjurkje aan met knalroze legging eronder en lichtroze shirtje met lange mouwen. kan even geen plaatje vinden maar het is zoooo leuk hihih.
@Naomi: Prikken vielen hier heel erg mee. Ik dacht hij harder zou huilen dan de vorige keer omdat hij er meer bewust van is, maar bij de eerste prik huilde hij niet en bij de tweede 15 seconden ofzo. Heb er verder niks meer van gemerkt. Succes morgen!! De kleding voor Isabel klinkt trouwens leuk!
@moosey: dat klinkt hoopvol!! al denk ik dat die kleine druif van ons toch over de rooie zal gaan hihihi. ze zal wel kwaad worden ben echt heeeel benieuwd morgen!
Wen wat jammer dat je alweer weggaat. Ik denk dat niemand met opzet niet of niet genoeg heeft gereageerd. Maar misschien voelt het voor jou vervelend. Vitamine D mmm S krijgt nog 500 ml gemiddeld met yoghurt incl. Naomi hoe voel je je meid? Gaat het allemaal de zwangerschap en Druifje Sweet hoe is het nu met Jayden? Moosey wanneer is jou nod eigenlijk/ En Leeuw wanneer is die van jou? Hier morgen telefoontje of en hoeveel bevruchtingen er zijn. En wanneer dan de tp is. xxx
@OW: heel eerlijk?? klote... de pijn is echt niet leuk. gelukkig kan ik wel genieten van de kleine meid in mn buik, ben altijd helemaal verliefd als ze weer aan het spelen is daar binnen hihi. verder verloopt de zwangerschap op rolletjes gelukkig, ben ook nog maar 3kg aangekomen (was er 9 afgevallen) dus zit nog niet op mn startgewicht hihi. isabel doet het nu weer goed gelukkig, sprong is weer ver over gelukkig. vanmiddag speelde ze kiekeboe met mn buik dat was zooo grappig en lief om te zien!! de combi is lastig hoor, kan wel zelf voor isabel zorgen maar alles met veel pijn en moeite. ik duim voor je dat ze alle 4 bevrucht zijn!!! en laat er dan alsjeblieft eentje blijven plakken!! *duim duim*
Dank je wel naomi. Hoop dat je snel minder pijn hebt Dikke knuffel!! Was net ons oude topic aan het doorlezen toen we net zwanger waren. Er zijn er zoveel die niet meer meeschrijven jeetje! maar zo leuk om terug te lezen xxx
ja het is echt een vast groepje geworden, er zijn er veel afgevallen! de pijn zal voorlopig niet minder worden dat heb ik al geaccepteert hihi. na de bevalling nog een revalidatie periode maar hopelijk al minder pijnlijk
Over 3 dagen. maar heb er geen goed gevoel over. Ow, ik hoop toch echt dat je dit keer zwanger word! spannende dag morgen weer lees ik. Naomi, wat ontzettend balen dat je zo'n pijn hebt Wen, jammer dat je weer weggaat, maar ik denk niet dat ze het bewust doen. Verder heb ik wel meegelezen, maar het ging zo snel ineens vandaag.
@Ow: De mijne was afgelopen donderdag, maar toen ben ik ongesteld geworden. Dus nu gaan we op naar ronde 3!! Kun je een beetje slapen vannacht denk je??!
meiden even snel: ik leef nog! Ik heb het druk met werk, thuis etc even geen puf om te praten. Binnenkort ben ik er weer. Morgen crematie van een collega van mij. Niet zo leuk dus. Excuses!
Wat balen Hier heeft S me om 3:30 uit mijn bed gehaald en was 4:30 voordat hij weer sliep en om 6 uur weer wakker pfff. Zo weer naar boven brengen