Eigenlijk in verkoop Moosey. Ik had een vacature gezien bij Scapino hier in de gemeente En dat sprak me heel erg aan ( heb dit ooit als vakantiebaantje gedaan in Vaals) 25 uur en vast contract!! Wat wil je nog meer
Mupet nog wat, dat sorteercentrum he, dat zit toch in Nieuwegein of niet? Wel lekker dichtbij Moosey graag gedaan. Gelukkig dat je weer vacature hebt gevonden in Tilburg of? OW leuk!!! Ja beter kan je niet krijgen, 25 uur mét vast contract. Dat zie je niet zo snel meer tegenwoordig en Scapiono is een leuke winkel.
Meiden, bij een ander topic waar ik klets hebben we afgesproken dat we belangrujke djngen of dingen waar we graag reactie op willen in kleur doen. Is dat misschien ook een idee voor hier? Ik reageer niet bewust niet op mensen, maar lees best eens over dingen heen en in kleur valt het meer op. Ow, succes morgen meis! Wen, blijf gewoon gezellig kletsen! Muppet, pffff dat is slopend zeg! Kan me voorstellen dat jullie kapot zijn. Hier maakt zo vermoeid zijn de sfeer ook niet gezelliger . Hoop dat deze fase snel weer voorbij is! Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Sweet, knap zeg, aan 1 handje lopen! Fijne avond meiden!
Oh ja, moosey, jammer van ronde 2! Begrijp helemaal wat je bedoelt met afvallen! Lekker gevoel he? Heb vandaag trouwens van mijn ouders kleertjes voor jorts verjaardag gekregen, superleuk!
Aanvulling op vorige bericht. OW wat???? Zoveel achteruit? Dat kan toch niet zo maar?! Is dat van UWV of de Belgische instantie? Jemig hey!!! Knuf. Muppet wel lekker, 21 uur! Ben je zo klaar mee Had je mijn whatsapp berichtje ontvangen (stom hi/kpn die overgang is niet goed gegaan). Lauwie dat is wel een goede optie! Dat in kleur. Ook met advies enzo en ervaring is dat prettig.
Sweet, een spijkerbroekje en overhemdje van noppies. Het spijkerbroekje was alweer te klein (maat 86 ), dus daar zoeken we nog even wat nieuws voor. Ik zal eens kijken of ik een plaatje ervan kan vinden. Weten jullie al wat jullie smurfies aan krijgen op hun verjaardag?
Lauwie wat leuk zeg van je ouders En een heeeeeeeeeel goed idee hoor! Super Ik denk dat dat heel goed is Sweet ja in België komt een vast contract nog wel eens voor. Maar met het achteruit gaan ja ik schrok me rot. Ik ga daar maandag achteraan. Ik heb natuurlijk vanaf mijn bevalling en daarna pnd in de ziektewet gezeten, hier betaald de ziektekostenverzekering je maandloon dan. Daar had ik zo'n 500 a 600 en nu ineens 250. Ik snap ook niet hoe dat zomaar kan.
Noppies - overhemd - wehkamp.nl Zoek nog ff een linkje met een foto van de achterkant, die is ook leuk!
Hier krijgt S ook een sportief hemd met een das hahaha. En dan waarschijnlijk een spijkerbroek eronder.
Lichtblauw overhemd van Noppies. Het overhemd is voorzien van div | Kixx Online kinderkleding & babykleding Hier kun je de achterkant ook zien. Ow, ja lief he? Ik heb echt superlieve ouders! Wat waardeloos van je uitkering zeg !
@Muppet Gefeliciteerd met je nieuwe baan. @OW Wat raar dat ze zomaar zonder bericht je uitkering ineens verlagen. Leuk zo vlak voor de kerst. Ik hoop dat je snel een baan vind, Scapino lijkt me een leuke winkel. En s6 morgen! @Lauwie Da's best een goed idee om dingen in kleur te zetten waar je het prettig van vind om in ieder geval reactie op te krijgen. Wat een stoer overhempje heb je gekregen. Broekje 86 al te klein? Nou valt Noppies wel smal toch? @Moosey Ik hoop dat ook jij snel een baan vindt, zodat je meteen over kan naar een andere baan. Shoesme klinkt leuk. Werk je eigenlijk alweer volledig of nog steeds zw? @verjaardag Ik heb voor Jenz een shirtje laten bedrukken voor zijn verjaardag. Daaronder doe ik een spijkerbroekje. @Naomi Hoe gaat het nu met jullie kleine meid? Alweer wat opgeknapt? Hier gaat verder alles zijn gangetje. Jenz heeft gisteravond tot laat gehuild. Viel in slaap, zodra hij in bed lag, ging hij weer huilen. Vermoedelijk erg veel last van zijn kies, zo zielig. Gelukkig heeft hij wel de hele nacht doorgeslapen tot 8:00 uur. Vandaag overdag over het algemeen vrolijk geweest, dus misschien hebben we het ergste nu gehad. Waarom moeten die kleintjes zoveel last hebben met die kiesjes en kunnen ze niet gewoon ineens doorkomen...
Ik reageer ff kort hoor want lees even bij via ipad. @wen sorry als je denkt dat ik je genegeerd heb, mocht dat ozijn dan sorry, maar ik ben denk ik net als de meeste meiden. Lees snel even bij en probeer dan op iedereen te reageren. Maar soms heb ik daar gewoon geen tijd voor. Ik snap dat jullie geen makkelijketijd hebben gehad en vind dat erg rot voor jullie. Dus heb je niet expres genegeerd. @marise(hoop dat het klopt) wat erg wat er met je collega is gebeurd. Heel veel sterkte de komende tijd @muppet gefeliciteerd met je baan @ow wat word je veel teruggeplaatst in je uitkering kan me voorstellen dat je bent geschrokken. @lauwi leuk kleertjes! Krijg ik ook van mijn ouder voor F. Dit weet ik nog zo uit mijn hoofd In iedergeval alle mama's met kindjes in sprongen dikke knuffel Ook voor alle mama's met zieke kindjes. Ego zit vast niemand op te wachten maar F heeft zijn vijfde tandje
@wen misschien een zetpil geven voor de nacht? Heeft hij er misschien minder last van, heb ik ook wel eens bij F gedaan
Wen: kies? Zo die is er snel bij! Als hij niet wil slapen zou ik ook gewoon lekker een zetpil geven. Sweet: is idd in Nieuwegein en moet wel een autotje aanschaffen want is met Ov. niet makkelijk. Ik zag net dat ik je whatsapp h gekregen. Rest ben ik eigenlijk vergeten door moeheid. Sorry ik zal morgen verder reageren. Ik hoop echt dat Tess nu een nacht wil doorslapen. Truste allemaal!
pffffff meiden wat hebben jullie veel gekletst vandaag!! vluchtig bij proberen te lezen... @wen: zou het leuk vinden als je hier blijft kletsen! hoop in ieder geval niet dat je mij bedoelt... @muppet: ben het nu al kwijt, maar jij had een baan toch? gefeliciteerd! @moosey: heerlijk dat het afvallen zo goed gaat @kleding verjaardag: heb een hello kitty spijkerjurkje gekocht voor isabel met licht roze shirt eronder en felroze legging eronder. @marise: heftig zeg!! @OW: ik duim voor je!! @sprongetjes: sterkte voor iedereen met kind in sprongetje weet het verder echt niet meer dus iedereen maar gewoon een dikke knuffel!! even een update over isabel: het ging vandaag eigenlijk erg goed met isabel en was daar enorm blij mee, helaas te vroeg gejuigt... net met het naar bed brengen 39,5 koorts, ze lag te rillen en maakte zich helemaal bol terwijl ze daarvoor nog lekker zat te spelen. op haar buik zag ik met verschonen allemaal rode puntjes, van die speldeprikjes. eerst mn zus gebeld maar daarna toch maar de HAP we moeten het nog even aankijken en als het verslechterd dan moeten we opnieuw bellen. bah bah vind dit nog enger dan alleen die hoge koorts hoe het met mij gaat: tja nog steeds hetzelfde, veel pijn kon vannacht nog eens niet meer omdraaien in bed toen ik op mn linkse zij lag.... heb 5 minuten liggen worstelen echt een ramp! het zwanger zijn is heerlijk, de kleine meid is lekker beweeglijk hihih.
ow, leuk als je een foto maakt! ben benieuwd! wen, het was een broekje van little feet. viel ook klein. qua lengte kon het wel, maar qua breedte... . wij hebben ook net zo'n periode achter de rug dat hij niet in bed sliep. jort kreeg toen tegelijkertijd een kies, was ziek en ik denk dat de 11 maandensprong ook mee speelde. toen de kies door was en het ziek zijn wat beter ging, bleef hij huilen als we hem in bed legden. we hebben hem toen we dachten dat hij geen pijn meer had steeds een paar minuutjes laten huilen. nu gaat het meestal weer goed gelukkig. en irritant idd dat die tanden en kiezsen ze zo veel pijn moeten doen. als ik dan bedenk hoeveel hij er nog moet krijgen... eyes, fijn dat ie er weer een tandje bij heeft! last van gehad? weet je al wat voor kleertjes je krijgt? muppet, hoop dat je vannacht een goeie nacht hebt!
@Naomi Klinkt als de 5e of 6e ziekte... Jenz is daar ook nog steeds mee bezig, begint met koorts en daarna vlekjes. Beterschap voor de kleine meid. En balen dat jij nog steeds zoveel pijn hebt, wel fijn dat je nog steeds zo geniet van je zwangerschap ondanks de pijn. @Eyes/Muppet Zetpil hadden we al gegeven een tijd daarvoor, maar helaas hielp dat niet. Was wel zielig hoor, maar zolang hij bij mama was, was het goed en was hij dus goed te troosten. @Eyes Heeft hij er veel last van gehad van zijn 5e tandje? @Lauwie Jort heeft dus ook al een kies. Die is er ook vroeg bij, maar hij was ook al vroeg sowieso met zijn tandjes toch? Vanavond is Jenz gelukkig gewoon in slaap gevallen zonder problemen zoals andere avonden, dus gister had hij echt er last van. Als ik het idee heb dat er niets aan de hand is, laat ik hem ook een tijdje huilen hoor. Gisteren ook geprobeerd, maar helaas raakte hij toen alleen maar verder overstuur.
@wen: dan hoop ik de 6e ziekte... 5e ziekte is niet geweldig als je zwanger bent namelijk... vooral onder de 20 weken niet, ben er dan wel net 4 weken overheen maar toch... zo even een check bij isabel en dan maar eens gaan slapen. trusten meiden!