Fijn dat het nu beter gaat met de helm, Muppet. Hopelijk blijft ze eczeem-vrij. Wij genieten lekker van het weekend. De jongens zijn nog steeds snotterig, maar ze zijn gelukkig niet echt ziek meer. Gisteren zijn we uit eten geweest bij een Indiaas restaurant; was een succes! Dan is het toch wel makkelijk dat J redelijk zelf kan eten. Straks even zwemmen, denk ik. Fijne zaterdag allemaal!
Juju, hoe vond S dat? Hoe maak je dat? Mogen ze al "gewone" melk? Whahaha, hoe vond S de pannenkoek OW? Zo, Jayden kan veilig boven rondkruipen. Traphek (eindelijk) geplaatst! Tand nummer 8 door. Verklaart het vele spoken van afgelopen nachten, het overmatige huilen. Tandvlees rond tand 8 is gemasseert door vinger in combi met dentinox. Slaapt nu want hij was doodmoe. (hij heeft tussen vannacht 3 uur tot nu zo'n 3.5-4 uur geslapen). En papa en mama ons de afgelopen dagen maar afvragen wat er met Jayden was. Kunnen ze al praten? Jayden zei vanmorgen (althans, leek het op hoor) om 9:45 ETUH (eten)
Ik heb het gemaakt met bloem, opvolgmelk en een ei. En dan met appelstroop erop. Hij vond het erg lekker Wij hadden onze eigen pannenkoeken met koemelk en zout (en e-nummers ) Sweet wij moeten ook nog traphekje.
Goede oplossing zo dus. Ik ga eens voor het recept kijken. Gaap, Jayden besluit al 4dagen om vroeg wakker te zijn. Vanmorgen lag hij om half 5 al in zijn bed te stuiteren. Kan hem ook niet in de box zetten want dan gilt hij het uit alsof er iets heeeeeeel ergs gebeurd. De hond heeft alleen ook rust nodig en Jayden laat de hond niet met rust. Snap dat dit een leerfase is maar kan er niet altijd bij zijn en de box is dan echt een uitkomst. Hond wordt van Jayden geirriteert merk ik aan hond.
Arme hond! Tess ook volop aan de babbels hier. Als ik met eten aan kom schreeuwt ze bijna: ETEEEEEN!! zo enthousiast is ze haha. 'die' zegt ze ook tegen alles wat ze wilt hebben. En mama en papa zegt ze ook. En vrijen zegt ze ook maa dat klinkt als eien. En vervolgens komt ze even vrijen, lekker ding. Het gaat wel hard allemaal hoor. Er is weinig baby-achtigs meer aan. En ik zal het nooit meer meemaken... (word weemoedig)
even ego: vanmiddag naar de bekkentherapeut!! net gebeld en ze wilde me zo snel mogelijk zien, dus ze heeft een hoop andere clienten verschoven zodat er een plekje was voor me! ben er heeeeel blij om. denk dat het hier snel ziektewet zal gaan worden... heb al last met isabel verzorgen de hele dag...
muppet wat gaat tess snel! ik zie aan je onderschrift dat je al bijna 20 kilo kwijt bent! knap zeg. naomi, had je toen je zwanger was van isabel ook last van je bekken? gelukkig kan je zo snel terecht.
@leeuw: nee, op het einde iets maar dat was te verwaarlozen. ik ben echt heel benieuwd wat ze gaat doen en zeggen.
idd, hopelijk hebben ze goede tips! lijkt me erg vervelend om last van je bekken te hebben. niet echt genieten op die manier. succes vanmiddag
Muppet het gaat inderdaad heel snel! Jammer dat Tess de laatste is of valt het mee? Naomi gelukkig dat je snel terecht kan.
Ego: ik hoorde net dat het werk (groot internationaal bedrijf) van M een vestiging gaan openen in Duitsland. Ze hebben het team dat daar al zat (bedrijf is overgenomen door mijn vriend zijn werk) ook overgenomen. Tot nu toe weinig over bekend of M's functie komt te vervallen (M is buitendienstman van Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland) of dat hij in Duitsland gaat werken.
@sweet vervelend he die onzekerheid. Bedrijf waar mijn vriend werkt is een failliet gegaan. Gelukkig mocht hij bij de doorstart weer komen. @naomi hoop dat ze wat voor je kunnen doen want ik weet hoe zeer het doet. Had het bij F ook rond de 18 wkn heb tot het eind van de zwangerschap iedere week bij de fysio geweest.
hier net terug van de fysio! ze zag al gelijk toen ze naar mn rug keek dat mn onderrug ter hoogte van si-gewricht flink opgezwollen was en compleet geblokkeerd is. ze heeft het wat los gewerkt en moet nu 2x per week komen om te kijken of het nu heeft. ik ga morgen middag mn werk bellen dat ik voorlopig de ziektewet in ga. mochten de behandeling erg goed werken en ik bijna nergens last meer van heb wil ik lichte routes gaan doen maar ook niet te veel.
@Leeuw: Dank je! Ik moet er nog 20 dus ben op de helft nu... @Naomi: He gets, wat vroeg ook al dat je er last van hebt! Dat belooft niet veel goeds voor de rest van je zwangerschap... @Sweet: Nou ik vind het jammer dat ik het niet meer mee ga maken maar ik moet er niet aan denken dat ik nog een kindje zou krijgen hoor. Ik ben ongelovelijk compleet nu. Lees ik nou dat M misschien binnenkort geen baan meer heeft? Gatver, wat een onzekerheid!
Sem en Tess zaten vanavond lekker samen in het grote bad en ze hadden een lol! Opeens zie ik iets voorbij drijven. Ik denk, nee he!!! En ja hoor opeens zag ik allemaal drollen voorbij komen. Gatverdegatverdegatver!!! Het was tess, en trots dat ze was!