Januari 2011 mama's deel 2!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tese, 30 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Whahaha lol. Inderdaad getver andere kant wel grappig. Iel.

M heeft vast contract en zal dan wel naar een andere functie gezocht worden. Maar ja als dat net zo gaat als bij mijn achoonvader. Werkte destijds 23jaar op archief van het ziekenhuis. Functie is komen te vervallen. Er zou naar een passende oplossing voor hem gezocht worden. Niet kunnen vinden waardoor zekerheid op de tocht is komen te staan. De bond is erop gezet en is er na veel gezeur en ellende toch een baan binnen zelfde ziekenhuis, binnen zelfde locatie.

Yes, weer uit mogen slapen tot 6:20! Vannacht rond 5 uur hoorde ik wel gejammer. M slaapt normaal heel licht en hoort dat gejammer. Vannacht was M duidelijk moe want hij heeft vannacht Jayden niet gehoord. Ideaal want M stiert er gelijk op af en ik laat Jayden lekker liggen en is met 5 min jammeren weer gaan slapen. Afgelopen nachten waren we 1-1.5 uur van onze nacht kwijt daaraan.

2. Tese

Tese Niet meer actief

Lekker geslapen dus. Hier ook maar ik ben altijd zo moe! Bloedirritant.
    Tess is de afgelopen dagen net een speenvarken als je haar op bed legt. Heel sneu. Maar ik laat haar wel liggen want binnen 2-5 minuten is ze vertrokken.

3. sweetchocolate

Heeeel herkenbaar. Alleen gisteravond dus een appart iets. Hij sliep al ruim een uur en ik leg wat op zijn kamer. Normaal als hij slaapt dan kan ik dat gewoon doen. Gister niet. Huilen, echt overstuur. 5 min laten gaan. Ben er heen gegaan en weer in bed gelegd. Aai over de bol, slaap lekker gezegd en weg gegaan. Hielp niet, was 1 seconde uit de kamer en daar ging hij weer. Ben er toen gebleven tot hij echt rustig was. Dan pas weg gegaan. Overlooplamp aangelaten, deur op een kier. Toen ging het prima.

4. EyesOnly

EyesOnly Actief lid

25 mrt 2009
    423
    0
    0
    thuiszorg medewerkster
    Ergens in het noorden v/h land
    @muppet hier gaat het ook al bijna 2 wkn aan dat we er snachts telkens eruit moeten. Erg vervelend en s avonds lig ik dan voor pampus op de bank. Kan wel eerder naar bed maar dan zie ik vriendlief weer zo weinig.

@sweet F word hier van alles wakker. Denk dat dat te maken heeft met dat hij de eerste maanden zoveel in het ziekenhuis heeft gelegen. Want daar mocht niemand op de kamer komen als hij sliep. Als we s avonds naar bed gaan word hij meestal al wakker van de trap

5. sweetchocolate

Eyes wat vervelend zeg dat F van al dat geluid wakker wordt.

Ik heb hier een heel lief slapend kind op mijn arm. Doodmoe maar waarvan? Hij ligt zooooo lief te slapen dat ik hem nauwelijks in zijn bed durf te leggen. Aangezien het gister mega drama was in bed. Op mijn Facebook zal ik de foto plaatsen, maar dan gaat hij echt naar bed.

6. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ik laat hem dan altijd lekker liggen Sweet, stiekum mis ik dat soort momenten wel een beetje nu ze steeds minder vaak voorkomen ;)
    Net terug van het CB, zie onderschrift. Hij liep voor op ontwikkeling maar achter op groei. Net even op borstcvoeding.com ingevoerd en daar loopt hij nog keurig. Ben benieuwd waar hij op 11 maanden zit, nu hij ook kunstvoeding krijgt (vanaf vandaag 2x op een dag)

7. sweetchocolate

Stiekem vond ik het ook echt heerlijk en mis ik het echt enorm. Hij ligt nu wel weer lekker in zijn bedje. Kan ik ook weer eventjes de boel opruimen hier.

Hoeveel kunstvoeding kreeg hij eerst dan? Lukt dat een beetje? Hebben jullie die biologische uit Duitsland? Is voeding uit Duitsland nou zoveel goedkoper? Zag dat bio poedervoeding bij Kruidvat (eigen merk) in de aanbieding was. Geloof 2 pakken (van elk 800 gram) voor een tientje (geloof ik, pin me er niet aan vast, want wij hebben andere voeding).

8. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Hij kreeg alleen 's middags kunstvoeding en 's avonds borstvoeding uit de vriezer. Die is nu leeg dus nu ook 's avonds kunstvoeding. Ja die biologische uit Duitsland. Had omgerekend dat die goedkoper was dan de gewone Kruitvat voeding (dus niet de biologische).
    Hij drinkt het graag (iets minder graag dan borstvoeding ;)) dus het zal wel goed zijn gok ik zo!

HIer is uk ziek en hangerig en dat is irritant wnat je kunt niets doen maar ook heerlijk genieten met zo'n kwijl en snothoopje in je nek.

9. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    @ Sweet lieve foto :)

10. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    hier gaan de nachten eindelijk goed! 1x voeden 's nachts en dan pas rond 7 uur wakker. zondag was het zelfs 8.18u en mijn dochter om 8.30u. hier kan ik wel aan wennen!

muppet, haha! heb het met mijn dochter wel eens gehad, maar die zat alleen in bad.

juju, waarin liep hij voor? en boog zijn curve bij het cb af? en op bv. com niet? goed idee van die pannenkoekjes. wij eten hier tegenwoordig ook recepten (soms iets aangepast) uit opperdepop!

11. Emme

Emme Niet meer actief

#151 Emme, 12 okt 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 okt 2011
    Wat fijn dat het slapen beter gaat, Lauwie!

Sweet, wat klinkt dat lief. Jammer hè, dat dat eigenlijk zo snel voorbij is.

Naomi, veel sterkte met je bekken.

En toen was ik het kwijt (slechte nacht)... Verder even ego: J zegt 'mama' :). Bewust en een paar keer per dag. Zo lief.

12. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Wat een praters hier al! Hier een heleboel klanken en druk geklets maar nog weinig gerichts :)

FIjn dat de nachten goed gaan! Daar waren jullie ook wel aan toe denk ik :)

Nou ik kwam op het CB en ze vroeg of hij al rolde. Dus ik keek wat schaapachtig en zei: hij staat al. Toen vroeg ze of hij ook al stapte en dat deed hij nog niet. Nou en kennelijk was dat vroeg :(
    Ze vroeg ook of hij al met de pot mee at en ik zei ja (want rapley) maar dat 'moet' eigenlijk toch pas vanaf een jaar?
    Hij zit nu gemiddeld met zijn lengte en iets onder met zijn gewicht.

13. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    tsjah het cb, ze doen alles maar uit de boekjes. :S
    ik ben altijd wel benieuwd naar dr lengte en gewicht en verder zeg ik maar niet teveel meer.

14. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    hmmm hier zeiden ze juist dat isabel mooi gemiddeld zit met lengte en gewicht... 74,5 cm en 8800 gram... kwa ontwikkeling liep isabel ook voor maar volgens mij is dat bij veel kindjes het geval!

ik heb gelukkig een super leuk cb!! mn moeder moet er ook nooit veel van hebben maar ging vorige week mee ( om isabel te dragen)
    zelfs zij had iets van, dit zijn tenminste niet zo van die zeikerds hahah. nee het zijn erg leuke mensen gelukkig!!

vanmorgen gesprek gehad op mn werk over de opleiding. ik ben van de opleiding gehaald maar mag volgend jaar weer opnieuw beginnen!! vind het wel balen maar het geeft me wel meer rust nu. het was me allemaal teveel. en nu met mn bekken kan ik het ook gewoon echt niet meer. zit nu in de ziektewet, ze gaan wel kijken of er aangepast werk is.

zal even een buikfoto bijvoegen :)

15. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    naomi wat ga je hard! (jah....dat moet ook hihi.)

hoe is het met iedereen hier? Heb even een tijdje niet bijgelezen..... Alles goed?

Hup kindjes groei en bloei!! Ben zo benieuwd hoe mijn januarie muppet het gaat doen...hihihi

Groetjes,
    Miranda

16. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @antares: hihi ja het gaat hard!!de tijd vliegt voorbij hihi.

17. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    jeetje naomi, flinke buik al, heb je ook een foto om te vergelijken met je 1e zwangerschap?

antares, leuk dat je af en toe nog ff langskomt;) hoe voel je je?

wat zijn schoonmoeders vreselijk zeg, ze zeurt altijd zo erg, normaal slik ik het maar, tel tot 100, 10 is niet genoeg.. maar nu... ben vanmorgen flink tegen dr tekeer gegaan, ja niet netjes ik weet het, maar het is ook een keer klaar hoor laat me niet alles zeggen:(
    zo jammer, ik wil graag dat het normaal gaat, voor zover dat kan dan, maar helaas ik wil blijkbaar teveel

18. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    @ Leeuw: Hier idem ;)

19. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Over het Cb dan he, niet schoonmoeder :p

20. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @leeuw: schoonmoeders ook he... soms moeten ze even op hun plek gezet worden!

zal zo eens kijken voor een buikfoto van bij isabel met 15 weken hihi

Deel Deze Pagina