Januari 2011 mama's deel 2!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tese, 30 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @sweet: klinkt als een geslaagde verjaardag :D
    heerlijk he dat ze zo verwend worden hihhi.

@nachtfles: hier ook echt midden in de nacht! als ik dat niet doe liggen we de hele nacht wakker dus dan maar een flesje.

2. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    @nachtfles: prima toch....als je kindje het nog nodig heeft. Gaat er uiteindelijk vanzelf wel af.

@sweet: wat lekker dat jullie een leuke verjaardag hebben gehad en j. is zeker verwend! Straks weet hij niet meer waar hij mee moet spelen ;)

3. mimi83

mimi83 Niet meer actief

hier worden we ook 9 van de 10 x wakker geblert in het midden van de nacht! niet echt leuk..

4. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    Hier sinds een maandje ook af en toe 's nachts gillen. Dan eventjes knuffelen en weer terug in bed. Waarschijnlijk iets van een droompje ofzo. Want hij valt direct weer in slaap op je arm,

5. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    Ik ben al blij dat hij tegenwoordig nog maar 1x gilt 's nachts ;). Behalve als hij zo last van zijn tanden en kiezen heeft dan.

6. Emme

Emme Niet meer actief

Oei, wat vervelend, al die slechte slapers! Ik durf het bijna niet te zeggen, maar J slaapt nu eindelijk goed (van 8 tot 7 zonder wakker te worden, net als mijn oudste). Heerlijk om niet meer zo moe te zijn van al die korte nachten, al heeft dat hier natuurlijk wel even geduurd.

7. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Ook ik durf het niet te zeggen dat Jayden weer goed doorslaapt. Van 19:45 tot 6:30/7:00 uur. Op zaterdag op zondag nacht na. Toen ging hij spoken vanaf 4:30 met tussenpauzes. Hebben ook eenbtijd gehad dat Jayden midden in de nacht gillend wakker werd omdat hij gewoon klaar wakker was. Toen het slapen overdag minder laten doen en "probleem" is opgelost.

8. mimi83

mimi83 Niet meer actief

goeeeeddddemorgen:D:D sorry zit Giel te kijken op 101 tv.

vandaag met colin naar de anestesist , shannon naar mijn zusje, die komt ook even boeken uitzoeken.

vannacht was het om 02.15 weer feest met shannie en kwaad zijn dat ik haar bij martin in bed zette en zelf naar beneden liep voor een fles. mama's kindje:p:p:p

Nu eerst nog een lekker bakkie koffie het ruggetjke begint aardig los te komen mag ook wel aangezien ik ruim 1,5 uur wakker ben.., zo even de tasjes inpakken en het formulier van colin invullen, de was in de kasten leggen die hier nog op de bank ligt opgevouwen anders hoef ik het straks niet op te ruimen;) dan maakt shannon er een vloerkleed van.

9. sweetchocolate

Mimi jij hebt dus ook een mama's kindje?! Succes met Collin!

Ging Shannon wel weer slapen na de fles?

Hier een dreumes die nog steeds slaapt. En ook niet van plan is om wakker te worden. Hoor hem nog niet kreunen of headbangen dus die slaapt voorlopig nog wel.

10. mimi83

mimi83 Niet meer actief

ja hoor ze slaapt altijd gelijk na de fles s nachts. Ze liggen nu ook allebei nog te tukken, ik ga er uit tussen 5-6.15 om mijn rug tijd te geven sterk te worden voordat ik de kids uit bed haal/wakker zijn.

dank je wel , bezoekje ziekenhuis met colin nu is niet zo spannend, gespekje over narcose en dat was het.

11. sweetchocolate

Pfff wat vroeg! Maar als het dan beter gaat met je rug.

12. mimi83

mimi83 Niet meer actief

ja dan kan ik het een stuk beter aan Lees: hebben mijn pijnstillers tijd om in te werken en ik tijd om in beweging te komen, nou gaat martin er ook uit om 5 uur, dus dat scheelt wel. die stapt om 5.20 a 5.25 in de auto naar zijn werk.

13. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    Marise, ik zou de wagen houden, je kan dan altijd nog kijken wat je er mee wilt doen. als je hem over een half jaar op marktplaats zet krijg je er vast nog hetzelfde voor als nu.

Fles snacht's, vervelend dat jullie kindjes snachts wakker worden, gelukkig slapen ze wel weer lekker door na een fles!

Huishouden, het schoonmaken is nu wel iets minder geworden dan voordat R er was, maar dat lijkt me logisch, met 2 kindjes zal het wel nog minder worden, en lastiger in te delen. maar ja jammer dan, ik ben niet perfect (gelukkig)

Sweet, mooie dag gehad dus, kan je alle speelgoed nog kwijt? haha. ik zei vandaag nog, jeetje vorig jaar hadden we nog niks en nu weet ik al niet meer waar ik het moet laten.

mimi, wat een rotrug:( vroeg elke ochtend bij jullie

Verjaardag van R was heel leuk, druk maar gezellig. ook veel cadeautjes gekregen, ja was echt geslaagd, kijk er goed op terug.
    ik moet nog even de kast uitzoeken, het babyspul maar opruimen, ik kom al ruimte te kort.
    Afgelopen nacht slecht geslapen, ik ga maar even liggen, R ligt nu ook, ik doe dat normaal nooit smiddags maar ben nu echt ff op.

14. sweetchocolate

Leeuw, kunnen jullie het speelgoed kwijt? Hier ook al het babyspeelgoed in dozen gedaan. Hebben ook wat 1.5 jaar speelgoed gekregen. Dat staat nog in de verpakking. Sommige dingen van 1.5 jaar kan hij wel mee spelen maar sommige dingen is hij nog te klein.

15. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Mimi wat erg dat je zo vroeg op moet zodat je medicatie genoeg tijd heeft om te werken en je tijd hebt om "op te starten".

Sweet en Leeuw wat fijn dat het zo'n mooie dag is geworden voor jullie super!!!

Hier heeft S sinds hij ziek is geweest ook weer een late fles.
    En ineens slaapt hij dan zelfs tot half 8 soms heel fijn na weken weer 5 uur a half 6:D.

16. sweetchocolate

OW ja kan het heeeeeel goed begrijpen dat het ALTIJD fijn is dat hij tot half 8 uitslaapt. Vooral na zo'n periode.

17. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Ik vind het niet zo erg meer, geeft mijzelf in mijn hoofd ook een hoop rust als ik de dag rustig kan starten, relusteert we in een vriege dip nu dus.. die de meeste mensen net voor of net na het eten hebben zeg maar die dip..haha.

in ziekenhuis ging het prima natuurlijk even hartslag gemeten en op weegschaal gestaan. verder gesprekje over narcose, gegeten bij mijn zusje en die is vene mee geweest hier boeken op te halen . ik ben aan het opruimen en ga alle boeken die ik heb gelezen en niet wil houden weg doen.

Hier nog liefhebbers van streekromans/trilogie's.. mogen voor verzendkosten weg heb kilo"s van dat spul.

18. Juudje81

Juudje81 Fanatiek lid

14 mei 2010
    1.216
    0
    36
    NULL
    NULL
    Haak even vanaf pagina 176 weer in, sorry dus als ik wellicht niet op iedereen reageer...

@ sweet: wat fijn dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad! En wat heeft J veel leuke dingen gehad voor zijn verjaardag!!!! Ach, kan hij weer even mee vooruit ;) En laat de sneeuw dus maar komen :D
    Over het groente eten en de manier waarop is héél herkenbaar! ;) Als zoon hier genoeg van zn brood heeft, gaat hij het op de grond gooien. 1e x zeg ik nee en leg het terug op zijn bord. 2e x is bord weg. Nou, dan is meneer soms ineens een e-nor-me dramaqueen, hahaha!
    Met groente wil hij vaak wel een paar hapjes van de lepel, daarna is het ook weigeren, spelen etc. Kwam er laatst achter dat hij vervolgens zelf wil eten. Was dus ook na een dramaqueen-episode :p Van mij mag hij zelf eten, maar tot op heden wilde hij dat niet....
    Maar het blijft hier dus ook wisselend met eten. Ene keer zonder moeite, andere keer met exact hetzelfde eten enorm klooien/weigeren

@ schoonmaken: hier als uk wakker is en in de box speelt. Maar meeste doen we samen op zaterdag, red het anders niet in mijn eentje. Ik neem ook even mijn rust als zoon op bed ligt.

@ nachtfles: wat 'fijn' te horen dat er nog meer kindjes zijn die een nachtfles nodig hebben! (dacht al dat zoon de enige nog was....) Hier maken we zoon rond 22u wakker voor een fles en dan slaapt hij de hele nacht door. Doen we dat niet, zitten we ook aan een nachtfles, dan liever voordat we zelf gaan slapen (gelukkig werkt dat hier).

@ mimi: zo, dat is wel vroeg elke ochtend! En hahaha, lekker hoor, zo'n mama's-kindje ;) Fijn zo'n boekenopruiming! Hier geen interesse, sinds ik lid ben van de biep koop ik alleen nog boeken die ik écht graag wil hebben en houden. En dat zijn er eigenlijk niet zo veel.... ;)

@ leeuw: fijn dat jullie ook zo'n leuke dag hebben gehad! Ja, rond verjaardagen is een mooie tijd om speelgoed op te ruimen ;)

@ OW: heer-lijk dat S nu wel eens wat langer slaapt! Zijn toch wat schappelijkere tijden voor mams :)

Hier vannacht weer wakker geblèrd door zoon om 3u. En toen zoon allang weer sliep, stond paps en mams in de keuken ontbijtkoek te eten en melk te drinken, omdat wij niet meer konden slapen, hahaha! Heb uiteindelijk tot 7u wakker gelegen, heer-lijk zo'n ancht :$;)

19. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    hier vannacht geen fles nodig gehad :D:D
    ze is wel wakker geweest van half 1 tot 1 .... dacht dat ze weer fles wilde maar die kreeg ze niet was nog maar 3 uur geleden dan ze papfles op had namelijk. bleek ze gepoept te hebben! doet ze nooit snachts hihih. dus schone broek, liedje zingen en terug naar bed en toen ging ze wel slapen.
    toen heeft het nog ruim een half uur geduurd voordat ik in slaap viel hihi. gelukkig heeft ze geslapen tot half 7 en daarna tot 10 uur!

20. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Juudje oei fijne nacht dus;) pfffff
    S slaapt meestal wel de nacht door maar is dan heeeeeeeeeeeeeel vroeg wakker en nu met de late fles is dat wel fijn hoor.

Deel Deze Pagina