Hier mopper ik ook op s-moeder maar dat zijn kleine dingetjes hoor. Ze is een hele leuke oma voor m'n kids. Jeetje Naomi wat ga jij hard zeg! Niet normaal, ik zou ook weleens vergelijkingsmateriaal willen zien van je zwangerschap van Isabel. Balen dat je van je opleiding gehaald bent maar toen ik jou voor het eerst over je bekkenpijn hoorde een paar weken geleden dacht ik al dat het niet goed kon blijven gaan met school. Ach volgend jaar mag je weer dat scheelt al. Hier trouwens een hele leuke cb. Ik lees veel slechte verhalen op het forum en ook heel veel waarvan ik denk: je kan ook wel overal een probleem van maken. Denk dat het al een hoop scheelt als je alles met een korrel zout neemt en niet alles zo letterlijk neemt.
je gaat wel sneller als bij de 1e, maar vind dat je bij de 1e ook al een flinke buik had met 16 weken. muppet, idd je moet het niet te letterlijk nemen.
leeuw, goed hoor, naast de vermoeidheid bekken en rugpijn en hoofdpijnen en misselijkheid met overgeven gaat verder heel goed!
@leeuw: hihi ja omdat ik van mezelf al een flinke buik heb hij is nu al wat meer rond aan het worden merk ik zelf. ach weet je wie zien wel waar het eindigt
antares, flink wat kwalen dus, klinkt niet leuk.. naomi, blijft leuk de fotos bij de 1e had ik geen buikje...nu wel helaas vraag me ook af hoe het eruit ziet met een zw.buik of het dan wel weer zon mooie buik word als met de 1e.?
Leeuw, heb ik iets gemist? Je hebt toch 1 dochter of ben je al zwanger? Naomi wat groeit je buik mooi!!!! Euhm mag ik zeggen wat ik denk dat het is/wordt? Rot opvang! Jayden mag al 3 keer 2 sneetjes brood 's middags. 3 keer in schriftje geschreven, 3 keer daarnaast nog persoonlijk gebeurd. En er werd maar 1 keer geluisterd. Ik heb maar met koeienletters geschreven dat hij 2 sneetjes mag om 11:45. Ik ben het zo zat. Lijk wel tegen een muur te praten. Baal ervan. En zal ook dat schrijven want ben het spuugzat met ze. Ze luisteren toch nooit. Blij dat er binnenkort 10minutengesprek komen.
@sweet: tuurlijk mag je dat zeggen wat balen dat ze nog steeds niet luisteren op het kdv!!! zeker aangeven met 10min. gesprek hoor!
oke, wel echt aangeven hoor!! ze moeten die kroketten maar eens uit hun oren gaan halen! die schriftjes zijn er niet voor niets, daar moet naar geluisterd worden! hihi ik twijfel enorm, ik denk soms jongen soms meisje 15 november zullen we het weten de meeste mensen denken nu trouwens jongen!
sweet, je hebt het vast verkeerd gelezen voordat ik zwanger was van de 1e had ik geen buikje, nu wel een buikje, overgehouden van zwangerschap 1. er is nog geen zwangerschap 2 idd maar een goed met die mensen praten daar!
Hoi meiden, ik heb al weer even niet getypt. Wij zijn afgelopen 2 dagen op 2 kraamvisite's geweest. Dan gaat het toch wel weer kriebelen hoor. Bij 1 kindje heeft een armpje klem gezeten. Beweegt niet met het armpje en heeft het idee dat het armpje niet bij het lijfje hoort. Erg zielig. Hopelijk trekt het met 6 weken bij. @sweet: hoe irritant dat je zoveel problemen hebt met het kdv. Het is toch jouw kind. Al wil je dat J 3 sneetjes brood krijgt. 10 minuten gesprekken. Wanneer hebben jullie dat? Ik weet niet of dat bij ons kdv ook zo is. @naomi: wat gaat je buikje snel! Toch weer anders met een 2e Leuk hoor!! @juju: hier ook veel geklets maar niet in woorden. Hier staat meneer ook sinds 2 weken rond de tafel, tegen de keukenkastjes, ramen etc. Erg aan het uitsloven. Soms nog wel een beetje eng hoor. Staat hij daar te wiebelen op de houtenvloer. Hier overigens nog een spannend feitje. Bij ons is het condoom gescheurd. Heb even nagerekend en het was waarschijnlijk wel rond mijn vruchtbare periode. (ik ben een kluns in het berekenen daarvan. Bij D. gaf de vk ook een week later aan dan dat ik dacht dat hij verwekt zou zijn) Dat moet wel heel toevallig zijn wil die ene keer precies raak zijn. Helaas zit je nu toch een beetje in spanning. Daarnaast wil mijn vriend eigenlijk al wel nu direct starten voor een 2e. Maar ik twijfel nog een beetje. Ivm een wintersport vakantie en vanwege sport.
Nou marise dat is precies de manier hoe Tess op aarde is op aarde is gekomen! toen dacht ik ook dat moet wel heel toevallig zijn maar het was wel zo!
Meiden ik baal!!! Tess heeft weer exceem! Dat betekend waarschijnlijk dat we haar helm een gooi kunnen geven. Echt ik heb zin om een potje te vloeken...
Muppet dat meen je niet!?! Pffff dat is zo'n dubio , maar natuurlijk doe je de helm af dat is zeker. Maar zo erg aangezien het voor haar hoofdje zal helpen. Marise oh wat spannend je weet het maar nooit. Toevallig dat Tess van Muppet ook zo verwekt is. Naomi wat een mooie buik hoor Mag je heel erg trots op zijn. Ben wel benieuwd wat het word Hier alles rustig S is vorige week besneden en heeft er behalve 1 dag geen last meer van gehad gelukkig. En is nu dagen alweer zo wild als van te voren hahaha.
Muppet ow nee he! Is het vaarwel helm nu? Is haar hoofdje nog erg afgeplat? Marise, spannend! Ow haha jij hebt dus ook zo'n wilde in huis. Zo, vandaag tot zaterdag zijn de dagen dat wat ik ook doe ik afgezeken ga worden. Ook als ik dingen volgens de regels doe. De normaalste zaak van de wereld dat de vervangend teamleidster er is. De echte teamleidster is nu sinds maandje terug na burn out en zij is wel goed om mee samen te werken. Was vorige week aan het nadenken hoe vaak ik mij ongelukkig voel op mijn werk. Dat is als de vervangendteamleidster, waar ik nu 4 maanden mee werk, er is. Dan word ik zo bang, echt bang, om te werken. Bang om fouten te maken want dan gaat zij helemaal uit haar plaat. En als je iets goed doet zegt ze alleen maar "als je het zo en zo doet was je op staande voet ontslagen". Nou weet ik dat een vast contract daar geen hol betekend; als je kop ze niet aanstaat verzinnen ze wel een reden om je op staande voet te ontslaan. Ik ben blij dat er centen binnenkomen die ik zelf verdien, maar ben nu wel actief op zoek naar ander werk. Kijken of ik ergens 24 uur per week kan werken. Al is het in de schoonmaak of putjesschepper. Probeer uit de depressie te raken maar dat is echt een onmogelijke taak waar ik nu werk. En dan kan ik wel naar de filiaalleider gaan, hij gaat gesprek aan met haar. Het gaat 1dagje goed en dan begint ze weer!!!
Ik ga zo bellen met de Hoogstraat en dan ga ik vragen of ze intern Tess willen bespreken maar ze hebben toen al gezegd dat het dan waarschijnlijk einde verhaal is met dr helm. Sweet ze heeft nog een flinke afplatting maar gelukkig valt het niet heel erg op doordat dr haar eroverheen zit. Balen dat je het niet naar je zin hebt door zo'n rotwijf! Ik weet dat ze in het stadje in IJsselstein nog iemand in een brasserie zoeken voor 25 uur misschien is dat wat? Ow fijn dat hij weer helemaal de oude is!
@juju hier heel veel gebrabbel maar niets verstaanbaars @ow gelukkig heeft hij er weinig last van gehad, nou ja 1 dag maar gelukkig @Muppet he bah das balen @sweet, heb van de week ook 1 van mijn schoonmaak adressen opgezegd. Kan het geld heel goed gebruiken maar ik werd zo moe van die vrouw. Ik werkte daar zwart maar het was nooit goed genoeg. Nou belde ze maandag of ik ipv woensdag ook vrijdag kon werken want ik mocht niet meer alleen werken want het was niet naar haar zin. Ben verdorie 27 jaar en werk sinds mijn 18 voor thuiszorg en nu moet ik onder begeleiding werken. Ben dus gestopt, want ik was het gezeur flauw. Kijk ik ben wel de schoonmaakster maar mevrouw verwachte van mij dat ik in 3 uur (om de week) het hele huis schoon kon maken en ook nog dingen extra doen. Sorry voor mijn geklaag maar ben nog boos er over