Januari 2011 mama's deel 2!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tese, 30 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    Juudje, niks aan zulk soort nachten.

naomi, mooi dat ze daarna weer lekker ging slapen, slaapt je dochter smiddags wel als ze smorgens uitslaapt?

2. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    *verwijderd, dubbel gepost*

3. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @leeuw: meestal slaapt ze aan het einde van de middag nog een klein uurtje. maar ze heeft niet veel slaap nodig voor de rest merk ik. vandaag heeft ze helemaal geen slaapje gedaan
    namelijk! ja 5 min. in de auto hihih. hopelijk een goede nacht nu.
    ze is meestal tussen 9 en half 10 wel wakker sochtends, vind dat ook tijd zat ben blij dat het geen 7 uur is dat trek ik niet ;)

4. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    7 uur vind ik ook wel vroeg haha.
    R word om 9 uur wakker en dan slaapt ze s'middags nog 2 uurtjes. ik vind het wel lekker dat ze smiddags gewoon slaapt, kan ik ff wat in het huishouden doen, of gewoon ff tijd voor mezelf.

5. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    ja dat is zeker! helaas wilt isabel niet slapen dus moet alles doen als ze wakker is ;)
    meestal doe ik sochtend hetgene wat boven gedaan moet worden als we wakker zijn en beneden kan ik doen als ze goed gemutst zit te spelen hihi.

bijten jullie kindjes ook bewust??
    slaan deed ze al een tijdje maar ze bijt nu ook bewust. als ik haar corrigeer pakt ze mn hand en bijt er heel hard in!! ook als ze haar zin niet krijgt doet ze het dus.... vanmiddag net op tijd mn vinger weg kunnen trekken zodat ze keihard in haar eigen vinger beet toen was het brullen maar ja jammer dan, het is net een pittbull man ze laat echt niet los!

6. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Naomi aan het vroege opstaan wen je hoor. Ik kon voordat Jayden kwam wel tot 11 uur 's ochtends uitslapen. Nu sta ik soms eerder op dan vriendlief:) En die staat al 's ochtends om 6:30 naast bed te stuiteren:)

Jayden heeft nog een cadeautje gekregen; zijn kies is door! Merkte het met tandenpoetsen. Zo waar hebben wij hier al 3 avonden geen gevecht met tanden poetsen. Vanavond deed hij zelfs zijn mond zelf open toen ik met de tandenborstel kwam. Zelfs zijn nieuwe kies mocht ik poetsen zonder enig protest. Hmmm is hij ziek ofzo?!

Vanavond goed gegeten, althans, Jayden. Wij aten surinaamse bami met kip en daar zitten kruiden in. Wij hadden voor Jayden vers bereid eten. Dat vond hij eerst lekjer en heeft de helft op. Na half uur gingen wij eten. Zat Jayden bij mij te schooieren. Ik stukje gegeven. Lekker dat hij het vond!!! Gelukkig had M toch te veel eten gemaakt dus tja. Heb Jayden lekker van de bami laten eten. Hij had al aantal dagen zo slecht gegeten...

7. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @sweet: fijn dat Jayden goed heet gegeten! en super dat het tanden poetsen geen gevecht was :)

is hier nooit een gevecht geweest eigenlijk...
    ze bijt soms alleen zo hard op de tandenborstel dat ik hem niet meer kan bewegen:p

ja ik weet dat vroeg op staan went, maar wil er liever nog niet aan wennen zolang het niet nodig is ihihihh. laat mij maar uitslapen!!

8. sweetchocolate

Naomi nee Jayden bijt niet. Die heeft die periode wel gehad. M heeft toen terug gebeten :))) en sindsdien doet Jayden het niet meer. Och ja wel. Vanmorgen wou hik in mijn knie bijten want hij kreeg geen aandacht. Na het woordje nee was het al over.

9. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    ow hebben jullie die periode al gehad! ik hoop dat hij zo afgelopen is want auw wat bijten te hard zeg..
    vanmiddag ook echt kwaad geweest en daar was ze wel even van onder de indruk dat koppie het was gewoon zielig!

10. sweetchocolate

Yep wij hebben hem nu al gehad. Maar dat zegt nog niks over de toekomst. Het is heel zielig dat je kwaad op der wordt ja. Dat pruillipje! Maar ja. Pech;)

11. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    bijten en slaan herken ik niet, misschien heeft ze er nu wel van geleerd doordat ze op haar eigen vinger heeft gebeten.

Sweet, mooi dat hij zo goed gegeten heeft.

R wou vandaag maar weinig eten en drinken.

12. Miracle1990

Miracle1990 Niet meer actief

Hey lieve meiden,
    ik meld me ook weer aan om aan te sluiten!

Even kort hoe het nu hier gaat:

Ik woon met Gwen bij mn zus in Amsterdam op het moment,
    ik ben druk bezig met een eigne huisje krijgen in Lelystad of Amsterdam, ik maak meer kans in Lelystad, daarnaast ben ik ontzettend hard aan het werk om werk te krijgen, ik hoop volgende week een solicitatie te hebben met reintegratie bij een AH in Lelystad..
    Gwen ziet dr vader niet zo heel veel soms alleen 2 dagen per week..
    nou heeft ze daar niet zo veel last van want ze zag hem toch nooit.
    Verder redden wij het prima zo, en is mn zus een erg goeie helpende hand als ik het nodig heb, dan helpt zij waar ze kan.
    Verder word Gwen alweer 1 woensdag.. wat gaat het toch snel..
    Ik loop bij een Psychiater omdat ik een traumatisch verleden heb, en traumatische dingen heb meegemaakt ook op oudere leeftijd.
    nou word ik daarvoor behandeld en het gaat stukken beter..
    Ik ben nog een tijd bij mn ex blijven zitten omdat ik eigelijk niet weg durfde, en op een avond kregen we ontzettende ruzie, en heeft hij me geslagen, en uit zelfverdediging heb ik terug geslagen, en toen heb ik dus mn zwager gebelt om mij en Gwen te komen ophalen, en nou zitten we dus lekker verweg bij hem vandaan, erg lekker moet ik zeggen, maar ook erg pittig.. nu alles echt alleen doen en overal alleen aan denken met financieen enz is wel even zwaar, maar ik krijg per Februari een neiuwe maatschappelijk werkster 1 in Amsterdam, zodat ik weer een helpende hand heb voor eventjes om alles op een rij te krijgen.
    Ik bleek door alles ook een zware depressie opgelopen te hebben en mn ex was daar een grote rol in..
    Hij steunde me ook niet, hij hielp me alleen maar verder de afgrond in, en ik heb ook paar x dingen geprobeert waar ik nu heel veel spijt van heb, maar nu ik weg ben bij hem gaathet allemaal veel beter.
    Gwen begint te lopen ze trekt zich op aan de tafel en staat al los.
    Verder laat ik het even hierbij ik ben nogal moe, maar ik hoop van harte dat ik vannaf nu weer lekker mee mag doen hier dames!

En allen nog de beste wensen he!!

13. Miracle1990

Miracle1990 Niet meer actief

Deze foto moet ikgewoon nog even laten zien!
    Zo geweldig leuk!!

14. sweetchocolate

Miracle welcome back! Krijg je geen alimentatie of heeft je ex Gwen nooit herkent? Je kan ook kijken voor kindgebondenbudget. Vaak komen 'gevallen' als jij daar in aanmerking voor. Maar weet niet of je daar werk voor moet hebben.
    Leuk joh, misschien een baan. Lelystad is leuk om in te wonen.
    Leuke foto van Gwen. Al bijna 1 jaar! Gaat snel.

15. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Miracle : welkom terug

Wat een rot tijd heb je achter de rug, wel fijn dat je nu rustig bij je zus zit en gwen het goed doet. kindgebonden budget heeft geen inkomen grens, kijk even op toeslagen.nl, kan je zo een proefberekening maken en ook je geschatte inkomen dit jaar invullen dan kijg je het per maand gestort, enige waar je wel aan moet denken is dat als je veranderingen in je salaris/uitkering heb dat je het doorgeeft, maar tegenwoordig is dat erg makkelijk met mijntoeslagen.nl. kan allemaal op i net.
    Bij vragen mag je altijd pb"en. ik ben redelijk thuis in het belasting wereldje. (eigen bedrijf gehad/eigen huis en we doen alles zelf al jaren)

16. EyesOnly

EyesOnly Actief lid

25 mrt 2009
    423
    0
    0
    thuiszorg medewerkster
    Ergens in het noorden v/h land
    @sweet wat is jayden lekker verwent zeg.

@naomi F bijt nog niet expres maar slaan heeft ie wel helemaal ontdekt

@mimi kan me voorstellen dat je de dag even rustig wil starten om goed op gang te komen. Na een nacht is je rug toch het meest stijf.

@niet eten tot nu toe geen probleem met F

@ego Ik ben F op het moment een btje zat. Erg he, maar hij is nu al vanaf het weekend constant aan en jammeren. Gisteren ook dan wil hij niet in de wipstoel maar ook niet in de box en niet rondlopen en ook niet op schoot maar als ik hem van schoot afzet is het ook jammeren. En dat gaat echt de hele dag zo door. PFfff ben blij als de spong over is want ik word echt knetter gek. Verder is hij nu om half 6 of 6 uur al wakker. Daarom gaat hij tegen 9 uur naar bed en dan s middags nog een keer want anders trekt hij het echt niet. Later naar bed en overdag minder slapen werkt ook niet. Zal maar weer gaan denken van tis een fase want anders kom ik vandaag echt niet door.

17. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Miracle heftig allemaal hoor.
    Wel super dat het nu toch heel goed met jullie gaat.
    Financieel geloof ik dat het zwaar is hoor.
    Je meid is echt heel mooi geworden!

S heeft gelukkig nog niet gebeten !

18. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Eyes af en toe is dat dan ook wel heeeeeeeeeeeeeel erg vermoeiend.
    S heeft ook soms van die dagen.
    En als hij wakker geschrokken is dan heeft hij de hele dag slechte 1zìn4

19. mimi83

mimi83 Niet meer actief

We zijn allemaal druk vandaag.. haha

20. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Het blijkt het is erg stil hahaha