Januari 2011 mama's deel 2!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tese, 30 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    Miracle, welkom terug, wat een rotperiode.. goed van je dat je bent vetrokken.
    Fijn dat je mensen om je heen hebt die je steunen!

valt bij mij nu mee hoor:D vanmorgen wel R wou helemaal niks!
    vanmorgen was ze al om half 7 wakker, dat is voor haar doen erg vroeg, maar een klein flesje gegeven en terug in bed gedaan, uitgeslapen tot 10 uur!
    ik ging ervan uit dat ze vanmiddag niet wou slapen, maar ze heeft toch echt 2 uur geslapen, ik heb dr om 4 uur maar wakker gemaakt.

oja tand 9 is door:D en ze is gek op boekjes, ze trekt de kast open en gooit al het echte babyspeelgoed achter haar neer en gaat op zoek naar een boek
    allemaal nieuw speelgoed gekregen op haar verjaardag en wat pakt ze, een boek.

het babyspeelgoed heb ik nu maar opgeruimd, scheelt weer heel wat ruimte dat smeet ze toch maar achter haar neer.

2. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Zeker rustig hier.

Leeuw whaha wordt R een boekenwurm?;) Hier een autofreak. Ruimt zo op he al dat BABYspeelgoed weg. Op naar dreumesspeelgoed:)

Hebben jullie kindjes dat ook al, driftbuien? Mensenkinders wordt er af en toe hondsdol van. Kind smijt zich NU AL op de grond als het zijn zin niet krijgt. Fijn, de peuterpuberteit moet nog komen en ik hou mijn hart vast. Wat ik wel appart vind is dat wanneer ik Jayden vooraf dingen uitleg wat we gaan doen en wat ik van hem verwacht dat het veel beter gaat. Pas dat nu 2 dagen toe en heb al behoorlijk minder driftaanvallen. Ook hetin slaap vallen overdag gaat al veel beter. Zo appart, alsof hij het nu al begrijpt.

3. Tese

Tese Niet meer actief

Maar dat zeggen ze ook hè sweet, dat nu al uitleggen helpt. Enne.... Wacht inderdaad maar op de peuterpuberteit. Dit is er echt niets bij.

Wij zitten nu lekker op een vakantiepark. Tess gaatsteeds meer los staan en losse stapjes nemen. Erg leuk. Zal even een beetje terug lezen.

4. Tese

Tese Niet meer actief

Miracel,je hebt een hoop meegemaakt meis. Een hele dikke knuffel en mijn respect voor je!

5. Miracle1990

Miracle1990 Niet meer actief

hey lieverds brdankt voor jullie berichtjes.
    ik ontvang al kindgebondenbudget en dat is maar 70 euro per maand.. weet niet of dat normaal is voor alleenstaande moeders? verder heb ik vandaag rotnieuws gehad van mn jobcoach de baan is al weggegeven dus we moeten verder zoeken.. ik zit nu zo te stressen omdat ik gewoon het mis een man in mn leven iemand om gwen samen mee op te voeden.. ik kan er ook gewoon niet van zlapen.. helukkig heeft gwen daaar geen ladt van en slaapt zij sls een toos.. ze word vandaag alweer 1 en ik kan het niet eens vieren samen mdt haar vader.. is het zo erg dat ik me rot voedl? ik fenk dat nu ik rust vind en krijg ik het pas nu echt ga beseffen dat ik er evht alleen voor sta. nahja ik ga proberen te slapen morgen nahja eigelijk vandaag al een drukke dg met

6. Miracle1990

Miracle1990 Niet meer actief

ik zal morgen op jullie reageren schatjes!
    en sry voor typfouten zit via foon

7. Emme

Emme Niet meer actief

Even alleen een korte reactie...

Ja, heel herkenbaar. Ook dat het uitleggen helpt. Was best een 'schok' trouwens dat dat nu al kan, want mijn oudste is echt helemaal niet driftig van aard... Ze schelen ook maar 1,5 jaar, dus ik denk dat de oudste het nog erg lastig gaat krijgen met J (die ook nog wat groter en breder gebouwd is)!

8. Juudje81

Juudje81 Fanatiek lid

14 mei 2010
    1.216
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ miracle: welcome back. Hele heftige tijd heb je al achter de rug en je zit er zo te lezen ook nog middenin. Geen ervaring mee, maar denk dat het heel normaal is hoor, dat je verdrietig wordt dat je er alleen voor staat en geen man hebt met wie je alles kan delen.
    Enne: gefeliciteerd met je dochter!!!!! Een echt dreumesje nu. Hoop dat je er toch een béétje een leuke dag van kan maken

@ sweet: hier smijt zoon zich ook sinds kort voorover als hij zijn zin niet krijgt.... met afleiden bereik ik gelukkig nog veel hier. Over het uitleggen: heel stom, maar ik leg eigenlijk vanaf zijn geboorte (nou ja, zo'n beetje dan ;) ) alles al aan zoon uit. En merk de laatste 2 maanden al dat beetje bij beetje hij ook echt begrijpt wat ik zeg.

@ leeuw: boekjes zijn dan ook wel héél leuk :D Heerlijk dat babyspeelgoed opgeruimd! Hier ook snel eens doen, kunnen er andere dingen in de la onder de box.

@ eyes: je mag F af en toe ook best zat zijn hoor! Zijn helemaal geen rare gevoelens, alleen hoor je er andere moeders soms gewoon niet over :p Als kinderen sprongenmonstertjes zijn........ nou, ben zoon dan ook wel eens zat hoor!

@ OW: weet je al meer over je sollicitatie bij Scapino?

Jammer dat we geen lijstje met verjaardagen hebben. Hoop niet dat ik iemand vergeten ben, want weet even niet wie wanneer jarig is....

Grappig te lezen dat zo veel kindjes nu in een sprong zitten, hahaha. Hier met ups en downs, momenteel gaat het weer aardig goed.
    Sinds zoon niet meer naar het kdv gaat, gaat hij op woensdagochtend met mij mee naar de sportschool waar hij dan naar de kinderopvang gaat. Dikke pret daar! Meisje van een jaar of 3 is helemaal weg van zoon en die 2 hebben toch een schik samen. Echt té lief. Hoorde zoon vandaag al gillen toen ik de deur nog niet eens open had :D (kunnen jullie kindjes ook zo hard gillen eigenlijk? Hou geen oren meer over soms ;) )

9. Juudje81

Juudje81 Fanatiek lid

14 mei 2010
    1.216
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ emme: wel grappig om te zien dat verschil in karakter tussen je 2 kindjes of niet? Je oudste gaat in de toekomst iig goed van zich af leren bijten zo te lezen ;)

10. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    Miracle, gefeliciteerd met Gwens eerste verjaardag! Maak er ondanks alles een leuke dag van!

11. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Juudje ik dacht precies hetzelfde over het lijstje.

Miracle van harte gefeliciteerd met Gwen!

12. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Miracle Gefeliciteerd met Gwen! Leuke foto van je kleine meid. En een knuffel voor jou in deze moeilijke tijd.

@leeuw Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet ervan!

@juudje Wat leuk te lezen dat je zoontje het zo naar zijn zin heeft bij het KDV bij de sportschool.

@Muppet Fijne vakantie!

@jarige die ik vergeten ben: Alsnog van harte gefeliciteerd, ik hoop dat jullie dreumessen flink verwend zijn.

@sweet Zie dat jullie echt voor een brusje begonnen zijn, spannend hoor!

@eyes Herken je verhaal wel, alleen Jenz slaapt nog redelijk uit tot 9 uur 's morgens, maar is ook tot zo laat op. Ben hem ook wel eens zat hoor, denk dat iedereen dat wel eens heeft. Knuffel voor jou!

Hier gaat het, sinds mijn vorige bezoekje hier, een stuk beter. Ik heb donderdag voor het eerst mijn begeleidster van Cardea ingeschakeld om serieus genomen te worden in het ziekenhuis. En halleluja ineens vonden ze toch wel dat er iets moest gebeuren. De ka belde mijn om kwart voor 6 pas terug, ze had een spoedafspraak voor Jenz gemaakt bij de dermatoloog voor de volgende dag. Mijn man kon niet meer, dus is opa meegegaan naar het zkh. De dermatologe was heel aardig en had echt medelijden met Jenz. Ze zei wel dat het eczeem was, maar verdere hoe of wat eigenlijk niet. Het belangrijkste vond ze nu het onder controle krijgen en daarna pas het voorkomen er van. We hebben een andere zalf meegekregen en a.s. vrijdag wil ze hem weer zien. Vanaf vrijdag sliep hij meteen weer beter, werd even wakker aan het begin van de avond, maar verder hele nacht doorgeslapen. En papa&mama ook. :D Vanaf zondag op maandag heeft hij echt helemaal doorgeslapen. Sinds maandag lijkt de uitslag ook weg te gaan, gisteren zo goed als weg, maar vanmorgen zaten er weer nieuwe plekken op zijn rug. :( Ik weet het ook niet meer. Ik zat zelfs te denken dat het niet een virus zou kunnen zijn, gezien zijn verkoudheid elke keer. Lijkt ook wel elke keer erger te worden als zijn verkoudheid heviger word. Ach weet het gewoon niet, verzin ook maar wat. ;)

Hoe dan ook, mama heeft weer wat nachtjes doorgeslapen en voelt zich in ieder geval weer beter dan vorige week. Fingers crossed dat dit zo blijft.

Liefs
    Wendy en Jenz

13. Juudje81

Juudje81 Fanatiek lid

14 mei 2010
    1.216
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ wen: wat fijn dat er nu ein-de-lijk eens snel actie voor jullie wordt ondernomen in het ziekenhuis!!!! En wat onwijs fijn dat het met Jenz beter gaat en jij nu ook een béétje rust krijgt. Een aantal nachten doorslapen is iig al héél fijn lijkt me. Hopelijk krijgen jullie snel alles onder controle. Wellicht is de verkoudheid ook een vorm van (allergische) reactie???

14. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Miracle welkom terug en gefeliciteerd!

Sweet spannend hoor, hopelijk ben je snel weer zwanger!

Zwangeren hoe voelen jullie je?

Driftbuien: heel herkenbaar, inclusief dramatische geluiden en overstrekken (zucht). Ben blij te lezen dat dat normaal is haha.

Ik hoop dat ze Jenz snel kunnen helpen hoor, het klinkt zo zielig :(

Lijstje is zo te maken! Ik zet meteen maar even de zwangeren en de mama's die bezig zijn met een brusje erbij. Lekker volledig :) Alleen graag niet Druif's echte naam.

Verjaardagen
    04/01/11: Druif (van JuJu)

Nieuwe baby's (zwangeren)

NOD's

15. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Verjaardagen

29/12/2010: S ( van Ons wondertje)

NOD's

16. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Verjaardagen

23/12/2010: Shannon kate (van mimi)

NOD's

17. mimi83

mimi83 Niet meer actief

he meiden,

Wen: wat fijn dat het weer wat beter gaat en het eindelijk serieus genomen word.

miracle: GEFELICITEERD MET GWEN! zal inderdaad wel even lastig zijn zo alleen nu.. kop op je heb de keuze niet voor niets gemaakt.

Ik heb het lijstje even makkelijker aan te vullen gemaakt voor degene die niet zo thuis zijn in code. wat meer ruimte gemaakt en overbodige vulling (dubbele tekens) weggehaald.

18. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Wat mij betreft mogen ook oudere kindjes erop hoor.

19. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    Verjaardagen

23/12/2010: Shannon kate (van mimi)
    02/01/11: Isabel (van naomi123)

naomi123: 31-03-2012

NOD's

weet niet of het zo de bedoeling is ;)

20. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @miracle: welkom terug! wat een heftige tijd zeg :(
    GEFELICITEERD met Gwen haar 1e verjaardag, hopelijk hebben jullie er een leuke dag van kunnen maken!!

@wen: fijn dat er nu eindelijk eens snel wat gedaan wordt! en lekker al een paar nachten kunnen doorslapen dat zal heerlijk geweest zijn voor jullie!

verder weet ik het niet echt meer sorry.
    vandaag dagje geshopt met mn ouders en isabel, erg leuk heb weer wat babyspul gehaalt. heb nu bijna alles in huis dat is wel fijn! zoek me alleen nog rot naar een leuke en goede deken voor in het ledikant... wil een leuke maar geen fleece of katoen. heb nu een dubbele, 1 kant fleece 1 kant katoen maar die hadden ze niet meer bij de V&D en kan ze op internet alleen maar vinden voor 50,- en vind dat beetje veel hihih. iemand nog een goede tip??

Deel Deze Pagina