Hoihoi lieverds, Dank jullie wel voor de geweldig lieve berichtjes!! Ik heb er samen met mn zus en haar kids een hele leuke dag van kunnen maken, mn vader was erbij (wat opzich echt al een wonder is!!) Ik heb hem ook maar meteen verteld hoe alles zit,,, want hij wist er nog niets van, alleen dat het niet goed ging, maar niet dat ik geslagen ben enz. Dus hij schrok er wel van, en begon te huilen en gaf zichzelf de schuld omdat hij mij toch heeft laten gaan terwijl hij altijd heeft gezegt ga nou niet naar Lelystad, blijf bij mij! Na lang gesproken te hebben is het hem nu ook duidelijk dat het absoluut niet zijn fout is, hoe het tussen mij en mn ex is gelopen, en dat ik blij ben dat ik op zijn steun kan rekenen, mn vader heeft me zelfs gevraagt om met Gwen bij hem te komen wonen, opzich wil ik dat best wel.. want het is heel fijn hoe goed het nu gaat tussen mij en mn vader maar aan de andere kant lukt het qua ruimte eigelijk gewoon niet, want ik heb nog een oudere broer ook wonen bij mn vader.. Ik moet dus goed nadenken, wat ik ga doen. Verder ben ik hard opzoek naar werk, ik ben vandaag de stad ingegaan en opzoek gegaan.. 2 supermarkten hadden wel intresse.. het is nu maar afwachten met mn jobcoach. Verder moeten jullie me maar even bij praten, ik probeer vanaf nu echt weer te reageren op jullie maar wilde dit nog wel even kwijt! dikke kus en knuffel van Gwen en mama
@miracle: wat fijn dat het tussen je vader en jou goed gaat nu!! en een leuke dag gehad gisteren dus, helemaal top! hopelijk wordt het wat in die supermarkten!!
Verjaardagen 23/12/2010: Shannon kate (van mimi) 29/12/2010: S ( van Ons wondertje) 02/01/2011: Isabel (van naomi123) 04/01/2011: Druif (van JuJu) 25/01/2011: zoon (van Juudje81) Nieuwe baby's (zwangeren) naomi123: 31-03-2012 NOD's
`Miracle wat fijn dat je zo'n gesprek met je vader hebt gehad. Nu moet alles de goede kant opgaan. Naomi wat leuk dat je geshopt hebt. Hier trouwens weer erg trots op S ben er zeker van dat meerdere kindjes het al doen maar S drinkt aan een rietje. Hij zuigt echt goed hihih ziet zo schattig uit!
Wat goed van S! Ik vond het opeens zo veel makkelijker onderweg toen L en J dat konden. Heb dan ook standaard een pak rietjes in mijn tas . Vanmorgen naar de KA geweest. J is nu 80 cm en 10 kilo precies. Lang en tenger, dus. Alles gaat gelukkig helemaal goed met hem. Zal zo even de lijst aanvullen...
Verjaardagen 23/12/2010: Shannon kate (van mimi) 29/12/2010: S ( van Ons wondertje) 02/01/2011: Isabel (van naomi123) 04/01/2011: Druif (van JuJu) 17/01/2011: J (van Emme) 25/01/2011: zoon (van Juudje81) Nieuwe baby's (zwangeren) naomi123: 31-03-2012 NOD's
@OW: hihi lief gezicht he hier drinkt isabel al een paar maanden uit rietjesbeker, maar is heel moeilijk voor de kindjes!! vind het ook heel makkelijk, heb altijd een pakje drinken in de verzorgingstas zitten en in een restaurant oid kan ze ook gewoon drinken met een rietje, uit glas kan ook als we helpen trouwens hier komt zo mn tante met mn nichtje nog voor de verjaardag van isabel morgen met mn moeder en zus naar ikea en prenatal, hopelijk kan ik daar de laatste dingen shoppen die ik nog nodig heb! hebben meer mensen hier last met de kleertjes van de C&A? ik vind ze zo klein uitvallen!! had 2 tuniekjes maat 92 gekocht voor isabel voor van het voorjaar, heb ze vanmorgen gepast maar ze kan ze nu al aan!!!! terwijl ze normaal 80 draagt, toch wel verschil vind ik...
miracle, nog gefeliciteerd met de verjaardag van Gwen. mooi dat het weer wat beter gaat tussen jou en je vader. Emme, alweer 80 cm, mooi dat alles goed was bij de ka. Kleding c&a geen idee, ik kan daar nooit iets vinden. Vanmorgen met R naar de ortho geweest. er zit groei in de heupkom, gelukkig maar, nog minimaal 6 mnd de spreidbroek om, maar ja kan ook nog best een jaar worden, bij 2 jaar stoppen ze met de spreidmiddelen en kijken ze wat moeder natuur doet, als het dan nog niet goed is als ze 4 is word ze eraan geopereerd en krijgt ze weer voor 3 maanden een gipsbroek. ik kan er nu al tegenop zien, hopelijk is dat niet nodig!!
Verjaardagen 23/12/2010: Shannon kate (van mimi) 29/12/2010: S ( van Ons wondertje) 02/01/2011: Isabel (van naomi123) 04/01/2011: Druif (van JuJu) 08/01/2011: R (van Leeuw) 17/01/2011: J (van Emme) 25/01/2011: zoon (van Juudje81) Nieuwe baby's (zwangeren) naomi123: 31-03-2012 Leeuw: 16-09-2012 NOD's
@Naomi: Ja ik heb ook veel problemen met de kleertjes van de C&A.. vallen bij Gwen ook heel klein allemaal, maar voor de rest overal waar ik kleding vandaan haal zit het prima, alleen de C&A werkt niet mee @Leeuw: ik hoop voor je dat er geen operatie komt, ik snap dat je daar erg tegenop zit te kijken ja Sterkte meissie, ik duim hard voor je!! Voor alle zwangere: gefeliciteerd nog allemaal!! Ben beetje laat misschien maar goed beter laat dan nooit he Hier: ik heb een dilemma.. ik bloed al 5 dagen een klein beetje, met afvegen.. ik heb al ruim 3 weken nu een andere pil.. kan dat daarmee te maken hebben? Ook voel ik me vandaag heel erg lusteloos en gewoon niet lekker.. ik heb weer last van mn onderbuik aan de linker kant.. exact de plek waar ik vorig jaar een giga pusbal had zitten.. nou werd mij toen ik toen weer naar huis mocht gezegt dat de kans bestaat dat het terug komt.. maar daar ging ik maar niet vanuit.. maar nu ik toch weer me ziek voel, die pijn heb (nu nog niet zo heftig als toen.. maar wel vervelend) en bloed verlies.. alles wat ik toen ook ervaarde.. brengt mij toch weer aan het twijfelen.. ik durf niet naar de HA, of naar het ziekenhuis toe, omdat Gwen me nodig heeft. Ik weet dat ik wel moet.. maar ben zo bang dat ik dan WEER in het ziekenhuis terrecht kom, iets wat ik voor dit jaar had afgezworen..:S
Miracle toch misschien maar ff extra laten nakijken. Het kan best van de andere pil zijn maar toch. Ik zou ff laten nakijken. Ik heb daarnet ook een sollicitatie naar de schoenenreus hier in het dorp gestuurd. Ben erg benieuwd Nog niks van Scapino helaas
@miracle: jij ook problemen met C&A dus hier verder ook nooit problemen hoor maar viel me op nu ik er eens wat kocht. toch even naar de HA gaan meid! het zou goed kunnen dat het door de andere pil komt maar anders ben je straks nog verder van huis. tuurlijk wil je niet weer in het zkh komen maar hoe langer je ermee rond gaat lopen hoe erger het word hoe langer en heftiger het herstel zal zijn.
@OW: spannend!!! hopelijk hoor je nu wel wat! vind het altijd zo stom als ze niets laten weten is toch maar een kleine moeite lijkt me en dan houd je iemand ook niet onnodig in de stress!
OW: dank je meis, jij bent dus ook druk opzoek naar een baan, ik ook.. alleen willen de meeste me niet omdat ik te oud ben.. mensen ik ben 21 en das nu al gewoon te oud door die kut crisis:S @Naomi: thx voor je berichtje meis, ik ga morgen toch maar even bellen, want ik voel me echt niet goed:S
Miracle ik vond binnen 3 maanden werk in de detailhandel en Moosey nog korter. Die werd gebeld op afscheidsfeest van haar oude werk of ze op solligesprek kan komen bij haar huidige werk. 21 is echt niet oud hoor!! Op mijn werk vinden ze mij een broekkie! (Was toen 24) C&a valt hier prima. Nooit problemen mee. Ik heb juist dat kleding van Terstal klein valt en andere kleding die mijn schoonouders wekelijks geven. Sommige maat 86 kan hij nu al niet meer aan.
Miracle ik ben 8 jaar ouder als jou jeeeeeej klinkt ineens oud haha. Maar hier in de omgeving ( maastricht nl, of genk belgië) is het niet zo gemakkelijk
@miracle: heb je al gebeld?? @werk: na de bevalling kan ik ook op zoek gaan.... denk dat het niet mee zal vallen! kijk regelmatig rond maar er is bar weinig hier...