Januari 2011 mama's deel 2!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tese, 30 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    ja dat klopt ;)
    ik ben ook heeeeel nieuwsgierig, maar hoop toch dat ze nog ff blijft zitten hihi. ik geniet er nog zo van. heerlijk dat gedraai, geschop en die hik hihi.

de tijd vliegt ook voorbij! ik verwacht dat ze over een 2 maanden ongeveer wel gaat komen!

2. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ik lees wel mee! Later reactie!

3. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Naomi dan zeg maar liever 8 weken.
    Als ze met 36 weken komt heb je grote kans op couveuse dat wil je niet geloof me;)

4. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Juju hoe gaat het met S? Helpt het die middagfles voor het aankomen van S?

5. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @OW: je hebt gelijk 8 weken ;) voor 37 weken mag ze gewoon niet komen, nu hopen dat ze luistert hihi.

zo hier weer heerlijk uitgeslapen:)
    mn man werkt vandaag weer thuis heerlijk! kan hij isabel een beetje uit handen nemen van me. vanmiddag osteopaat, ben er wel weer aan toe na 4 weken...

6. Juudje81

Juudje81 Fanatiek lid

14 mei 2010
    1.216
    0
    36
    NULL
    NULL
    *zwaai*
    wel bijgelezen, even geen puf/tijd om te reageren

7. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Wat lief dat je dat vraagt! Ik voel me erg schuldig hoor.. maar zo druk op mijn werk en 2 topics 100% bijhouden lukt gewoon niet. De meeste van jullie volg ik via FB dus ik voel me erg betrokken maar goed dat ik hier niet zichtbaar he ;)

Hier loopt alles goed, vijfde tand is door. De middagfles wordt vaak niet opgedronken, en veel spekkies heeft hij ook nog niet. Zal binnenkort weer eens op de weegschaal gaan staan met hem.

Jij lekker aan de klus :p?

8. sweetchocolate

Groeide S niet meer volgens BV lijntje dat je bent gestart met middagfles? Krijgt hij nog wel zijn bvontbijt od? Respect hoor!!!:)

Yep wij zitten in de klustrein:) Wachten tot 6 februari duurt lang:(

9. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ja hij week af. NIet heel veel maar genoeg om toch maar die fles te geven. Is ook weer extra vocht. Hij krijgt nu 's ochtends bv (geen respect nodig: als hij wakker wordt kruipt hij lekker tegen me aan en dan kan ik nog 1/2 tot 2 uur blijven liggen voor ik op moet staan ->lekker lui) en een toetje als ontbijt (volle yoghurt). Als ik de bv meereken (zal zo 150-200 cc zijn) zit hij dus wel over de max zuivel heen (fles is 3 schepjes). Maar goed, hij kan het goed gebruiken :)

10. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Klustrein is geen verkeerde trein ;)

11. Emme

Emme Niet meer actief

Hoera, J is 1! Jammer alleen dat we allemaal ziek zijn ;).

12. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Gefeliciteerd emme.. wel sneu dat jullie ziek zijn .. (via tel)

13. EyesOnly

EyesOnly Actief lid

25 mrt 2009
    423
    0
    0
    thuiszorg medewerkster
    Ergens in het noorden v/h land
    @emme gefeliciteerd!

@sweet spannend he?

Hier ook niet veel gereageerd wel gelezen maar ik ben echt zo moeeeeee verschrikkelijk gewoon.

14. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    Emme, gefeliciteerd met je dreumes! Hoop dat jullie toch een leuke dag hebben! Wat hebben jullie? Beterschap!

15. Emme

Emme Niet meer actief

#1875 Emme, 17 jan 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 jan 2012
    Vorige week een brief van de psz dat het norovirus heerste en ja hoor... Gelukkig zijn we weer aan de beterende hand, dus het wordt vast gezellig vandaag. En die taart, die doen we komend weekend wel!

Sweet, spannend trouwens, de eerste ronde weer. Vind het zo leuk om al jullie verhalen hierover te lezen.

16. sweetchocolate

Emme gefeliciteerd met J's eerste verjaardag! Balen zeg dat jullie ziek zijn. Gelukkig zijn jullie wel aan de betere hand nu maar goed.

Jayden had vandaag tot 7:30 uitgeslapen! M heeft hem toen maar wakker gemaakt. Jayden begint nu ook K3 erg leuk te vinden.

17. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Sweet S is heeeeeeeeelemaal gek van K3 hahaha.

Emme van harte gefeliciteerd met J zijn 1e verjaardag en veel beterschap:(
    Was hier hetzelfde probleem.

En verd*mme nog niet weer 2 keer niet eens uitgenodigd voor een sollicitatie ( scapino en schoenenreus) het is echt niet meer leuk:(

18. Juudje81

Juudje81 Fanatiek lid

14 mei 2010
    1.216
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ emme: gefeliciteerd met J!!! Hoop dat jullie genoeg zijn opgeknapt voor toch nog een leuke dag vandaag?

@ eyes: lekker je rust nemen. Hopelijk ben je snel wat minder moe.

@ sweet: lachen dat Jayden K3 zo leuk vindt! En heerlijk een kind wat uitslaapt. Sta je wel even gek te kijken of niet?

@ juju: was S zo slecht gegroeid dat je die fles erbij geeft? (sorry, is me compleet ontschoten). Die 300ml zuivel gaan we hier om de dag ook overheen. Probeer het te beperken, maar hier moet uk ook meer groeien (was ineens behoorlijk gezakt in zijn groei qua curve). Zo lang uk brood, fruit en groente genoeg eet én dan dus die zuivel maak ik me er maar niet te druk om.

@ OW: wat balen van je sollicitaties! Als ik eens kan helpen met je brieven of zo.... (zit zelf ook nog middenin het proces en ben redelijk goed in het schrijven van brieven). Hopelijk vind je snel een héle leuke baan.

Hier druk en moe, dus reageer even niet verder. Gaat goed hier verder, uk dus wel te weinig gegroeid bij controle op het CB. Niks om ons zorgen om te maken, maar merk dat het me toch wel een beetje bezig houdt.
    Ein-de-lijk komt zoon hier ook in beweging (terwijl sommige van jullie kindjes al lopen, hahaha): hij heeft het kontschuiven ontdekt. Erg grappig!

19. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Hier een koortsig meisje, denk tanden/verkouden en druk bezig.. _olin word volgende week dond. Geopereerd aan zijn amandelen.

20. sweetchocolate

OW wat ontzettend balen zeg. Kop op move on. Hebben ze wel de moeite genomen om je af te wijzen?

Juudje hoeveel is je Uk gegroeit dan? Volgens ons CB was het maar goed ook dat kinderen niet zoveel groeien als in de eerste 6 maanden;) maar toch ik snap je. Haha geweldig dat kontschuiven. Lijkt me grappig om te zien.

Het is inderdaad erg raar als het kind ineens uitslaapt. Mag hij vaker doen. Vooral op zondag. Haha.

jemig ik luister net qmusic. Wat zingt die Paul Turner (the voice of Holland) slecht. Ladygaga en Queen's liedjes werden echt verkracht. Dat hij in de finale zit kan ik mij nog steeds niet voorstellen. Gelukkig hebben de ramen het gehouden. Wat zingt die man enorm slecht.

Deel Deze Pagina