December 2010 mama's deel 4!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door weegschaaltje, 30 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. weegschaaltje

weegschaaltje Fanatiek lid

25 okt 2008
    1.118
    0
    0
    verzoring voetrefexologie
    belgie(kempen)
    Deel 4!!!!!!!!!!!!!!!!!

2. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Ik verhuis meeeeeeee! :D:D:D
    Spannend, in dit deel gaan we waarschijnlijk allemaal bevallen! 8)

3. weegschaaltje

25 okt 2008
    1.118
    0
    0
    belgie(kempen)

Idd,Morgen is het onze maand ;)

Is elke dag toch wel spannend, Mss is er weer baby bij :D

Tegen eind van deze maand hopen we toch allemaal bevallen te zijn.

Hier gaan hoop foto's geplaats worden .;ohhhhhhhh spannend!!!

4. jufkyjo

jufkyjo Bekend lid

9 jan 2008
    609
    0
    0
    Ik kom me ook weer eens melden.. heb al de hele dag menstruatiebuikpijn... echt vreselijk. Dus ik duik weer snel de bank op.
    Ik kom snel weer op jullie allemaal reageren!

5. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Pffff... Ik weet het echt even niet meer. Heb echt wel last van mijn buik... Ik heb het idee dat het wel eens weeën zouden kunnen zijn. Maar misschien ook niet. Hoe moet ik nu weten wat weeën zijn? Aaargh!
    Ik ga een filmpje kijken op de bank.

6. weegschaaltje

25 okt 2008
    1.118
    0
    0
    belgie(kempen)

Beschrijf ze ééns het gevoel dat je hebt...en na hoeveel min ze komen.

Nou je lichaam kan echt met je voeten spelen:x

Maar mss is het nu wel ééns bezig, Toen ik weeen had ,had ik geen twijfels ze voelden best heftig..Voelde derect het verschil..

Vele beschrijven het als een berg waar je op klimt en die hoger en hoger word , en dan stilletjes afneemd ter plekken, maar je weet dat ze Zwaarder worden als je dichter en dichter bij de top bent..

Meestal worden ze bij elke wee pijnlijker,Maar je leest zoveel verhalen ,waarin mensen zeggen ik dacht nog steeds dat het voorweeen waren..en bleek het toch echt weeen.

Dus mss toch maar ééns even bellen...Je weet maar nooit!!!

7. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Hey dames,

Net bij de VK geweest en word nu doorverwezen naar de Gyn, doordat ik zooo slecht slaap en erge last van mijn heupen heb. En aangezien ik MS heb willen ze dat ik langs de gyn ga. Ben benieuwd wat ze daar gaan doen dan. Donderdag moet ik er heen.

zHoe gaat het verder hier? Rammel, hmmm, spannend hoor! Zou zo maar kunnen hoor, weeen!

8. weegschaaltje

25 okt 2008
    1.118
    0
    0
    belgie(kempen)

Wat vervelend seg!!! Nou zit er ook al dagen mee.Ze trekken verder tot mijn rug, boven benen enz..

Weet één ding dat mijn lichaam erg met mij kan spelen...Want telkens als ik denk jaaaa, Dan houd alles op.:(

9. weegschaaltje

25 okt 2008
    1.118
    0
    0
    belgie(kempen)

Oh!! lekker spannend seg;)

10. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Gevonden..

11. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Wat een rust hier..

Ga zo even naar schoonouders. Justin heeft daar schoentje gezet. Zij halen hem op bij het KDV en ik wordt gehaald door schoonzusje/nichtje en neefje. Op blote voeten in instapsloffen haha.

12. jufkyjo

jufkyjo Bekend lid

9 jan 2008
    609
    0
    0
    Spannend Rammel!!! Ik heb datzelfde gevoel ook als jij... hoe moet ik nou weten hoe een wee voelt...

Guusje, moet je dan ook meteen bij de gyn blijven of is het eenmalig een bezoekje aan de gyn?

Patroes: Leuk dat je zoontje daar zijn schoen heeft gezet. en nu met blote voeten in je instapsloffen... brrrrr

13. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Het gevoel omschrijven dat ik heb... Pfff, moeilijk! Mijn vriend vroeg dat net ook al, maar ik weet het niet zo goed.

Ik voel een enorme druk van onderen, met steken in mijn vagina/onderbuik. En als ik loop/sta tijdens zo'n "aanval", dan moet ik me echt even ergens aan vasthouden. De pijn gaat ook gepaard met een enorm harde buik.
    Ik probeer te tellen of ze regelmatig komen, maar er is geen pijl aan op te trekken. De ene is heftiger dan de ander, dus ik weet niet of ik de minder heftige dan ook moet mee tellen om het maar zo te zeggen. Heel irritant.
    Vooral als ik ga plassen doet het zeer. Dat heb ik het idee alsof er iemand aan mijn baarmoeder aan het trekken is. Soms is de druk zo groot dat ik het idee heb dat elk moment mijn vliezen kunnen breken.

Ik weet niet wat het is, maar het is dus al wel de hele dag aan de gang. Ik ben in bad geweest en heb net nog even geslapen, maar het gaat niet weg, maar het wordt ook niet erger. Ook is er geen duidelijke regelmaat in te vinden. Als ik sta/loop is het wel 100 keer erger dan wanneer ik zit.

Zo... Beter kan ik het niet omschrijven :D. Wat is jullie conclusie?

@ Patroes: brrrrrr, heb je nog voeten over? En wat zat er in zijn schoentje? Leuk hoor!

14. monica076

monica076 Actief lid

18 jun 2008
    267
    0
    0
    koerier
    druten
    succes voor degene die gaan bevallen

15. weegschaaltje

25 okt 2008
    1.118
    0
    0
    belgie(kempen)

Volgens mij zou ik vk toch even bellen.

Kan gewoon voorweeen zijn.Maar ik ken jou lichaam niet,en mss is het wel aan de gang,en ervaar je jou lichaam het anders..

Is toch wel een teken ,want dit voelde je eerder niet dus...;)

succes en hou ons op de hoogte hé meid

16. TessNL

TessNL Actief lid

17 sep 2008
    312
    0
    16
    Groningen
    En ik maar denken, Wat is het rustig vandaag op ZP!

@ Rammel; Indalingsweeën.. (?)
    Ik heb precies hetzelfde maar dan om het kwartier! Bij mij begint het rond een uurtje of 18:00 tot een uurtje of 4:00 's nachts! .

@ Patroes; zitten je tenen er nog aan?

Mijn kleine sacherijntje ligt alweer op bed!
    Ze heeft vandaag 3 keer op de grote mensen wc geplast!! Zo knap! En helaas 1 keer (EXPRESS, IK ZAG HET AAN HET GEZICHT DAT ZE ERBIJ TROK! Ze zei nog net niet HAHA Dat krijg je als je me spinazie geeft ipv snoep!) op de bank en 1 keertje in de huiskamer.. Maar ach, ze wil zelf geen luier meer aan en op de wc.. Als ik het zat ben knal ik er gewoon weer een luiertje om:D

17. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    @ Tess: Kleine ligt al ruim een week helemaal ingedaald en vast in mijn bekken.
    Bovendien heb ik ook indalingsweeën gehad en die voelden heel anders aan dan dit...

@ Weegschaaltje: Bedankt voor de tip! Ik kijk het nog even aan. Even kijken hoe we de nacht door komen.

18. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    * inbraak*

Rammel spannend hoor!!

* uitbraak*

19. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Ik weet niet of ik moet blijven bij de Gyn...heb echt geen idee wat er gaat gebeuren dus nog ff spannend!

donderdag half 2 weet ik wat het 'plan de campagne' gaat worden..

20. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    waarom nu al een nieuw deel, we mogen tot 5000 berichten hoor! Nou ja, in ieder geval is dit onze maand (al hoeft dat voor mij niet zo te zijn...), vanaf nu heb ik dan ook eindelijk verlof!

Deel Deze Pagina