wen en mimi, ik ben idd nog heel druk, maar luister wel goed naar mijn lichaam hoor. vanavond misselijk en buikpijn, dus vriend heeft dochter vermaakt en naar bed gebracht. ik lig al 2u in bad en knap er wel van op. ik doe alleen zoveel als ik het aankan en neem ook mijn rust als ik het nodig heb. al zou wat minder werkdruk wel fijn zijn, maar dat bespreek ik ook op mijn werk. lief dat jullie op mijn drukte reageren!
mimi, ik bedoelde chill ze! sorry als ik iemand vergeet, ik lees/reageer (vaak) op mijn telefoon en dan is t niet zo overzichtelijk
mimi je zult flink geschrokken zijn.. maar aan de andere kant misschien ook gerustgesteld nu? hopelijk blijft het nu wat rustiger, dat zal je lichaam ook goed doen. leuk behangetje! leeuw fijn dat je een leuke jas op de kop hebt weten te tikken, ik vind he tnu ook zonde om een nieuwe winterjas aan te moeten schaffen, had vorig jaar net een dure nieuwe gekocht, maar die krijg ik echt niet meer dicht hihi... Nu heb ik hier in china helemaal geen jasje nodig, dus voorlopig nog niks nodig, eerst nog een paar weken hier in de warmte...
Ha dames, Wat een enge berichten Mimi, je moet ons niet meer zo laten schrikken joh! Doe maar heeeeeeel rustig aan zodat die kleine uk nog minimaal een week of 10 blijft zitten! Ik krijg mijn winterjas ook niet meer dicht, heb nu als alternatief een heeeeele grote fleecejas. die krijg ik wel dicht, maar de mouwen zijn ook veel te groot, dus echt mooi in het niet. Loop trouwens nog het meeste zonder jas buiten, want ik stik elke keer van de hitte Lang leve de zwangeschap, normaal ben ik een koukleum. Manlief vindt het geen ramp allemaal, want normaal warm ik mijn koude handjes en voetjes bij hem @rust pakken, ik mer dat ik zoveel lekkerder in mijn vel zit nu ik minder werk. Begrijp mezelf niet zo goed waarom ik het hier zo moeilijk mee heb gehad.. Ach....alles heeft z'n reden denk ik. Als ik nu uit mijn werk kom, dan laat ik de hond uit en duik dan ff lekker mn bedje in. Soms slaap ik, soms ook niet en lig ik lekker te lezen. Op mijn werk kan ik ook makkelijker keuzes maken, het lijkt wel of ik verstandig begin te worden Ook met dank aan jullie steun hoor! Ik ben erg blij met dit forum, iedereen leeft lekker met elkaar mee en als je steun nodig hebt dan is het er altijd wel! Zo zoonlief in zijn schoenen en jas hijsen en lekker naar school brengen, dan ik door naar mijn werk. Krijg een druk dagje op mijn werk, vandaag ietsje langer dan tot 13 uur werken, het wordt 1430 uur vandaag. Maar gisteren een heerlijk rustig dagje gehad, dus het kan wel weer een keertje. Woensdag lekker vrij, ook heerlijk! Fijne dag allemaal!
eventjes vertellen dat ik vannacht heerlijk geslapen heb.. gelukkig want ik was erg moe. Buik blijft gespannen maar de echte pijn is heel veel minder.. mijn mams is hier dus ben hier niet zoveel..
Mimi dat was gisteren wel schrikken voor jullie zeg,neem maar goed je rust,je kleintje is nu nog niet levensvatbaar om geboren te worden.Las ik goed dat je de vorige zwangerschap ook moest liggen. Wat heerlijk dat je een goede nacht hebt gehad,daar knap je vast van op,door alle weeën en te weinig slaap raak je veel energie kwijt. Ink1313 ook kon niet meer in mijn mooie winterjas,ik heb nu een hele mooie gekocht voor maar 50 euro bij Hans Textiel,het is een van onder wijd lopend model,speciaal voor de gezettere vrouw.Ik moest zelf wel lachen,heb normaal in de winterjas maat 42 en nu maat 50,maar mijn buik past er in. Tijd voor jezelf nemen is nu wel heel belangrijk,vooral omdat je ook al een kindje hebt,kinderen nemen ook veel van je energie. Het is idd fijn dat dit forum er is om met elkaar dingen te delen en elkaat te steunen. Sorry dat ik nog niet op iedereen reageer,maar er word hier zoveel geschreven,ik heb nog geen tijd gehad om te lezen. Ben momenteel dagelijks met mijn vriend in het ziekenhuis,mijn vriend heeft heel veel pijn in de linker kant van zijn lichaam,ze konden maar niet vinden waar de pijn door veroorzaakt werd. Hij heeft nu meerdere mri-scans gehad en een bot scan.Gisteren kreeg hij de uitslag van de orthopeed en er is bij het bot van de li-knieschijf een afwijking in het bot gevonden,dit kan een cyste,ontsteking of tumor zijn.Gistermiddag werden we gebeld of we weer wilden langs komen voor nog twee sessies door de mri-scan,hopelijk krijgen we daar vandaag bericht van. Vandaag moeten we naar de verloskundige en weer naar het ziekenhuis,dit keer moet hij naar de reumatoloog. Ik hoop af en toe wat te kunnen lezen over jullie,ik zal mijn best doen.
vlinder: succes met je vriend hopenlijk vinden ze snel een oplossing. ja bij colin lag ik vanaf 30 weken plat met premature weeen, 4x meerdere dagen in ziekenhuis met weeen remming en thuis. zoals de gyn zegt. mijn lichaam is de perfecte broedmachine,de kindjes hebben het mer dan goed, maar voor mij is het te zwaar een kindjes zonder problemen voldragen. brademarie: hoelang ben je nu nog in china?? wel lekker dat je daar geen jas nodig hebt, al zal het dan wel wennen zijn als je weer hier bent denk ik..
heb vannacht overgegeven en mijn thee van vanochtend valt ook niet zo lekker. heb me dus net ziek gemeld. eerst maar eens even slapen.
jeetje vlinder wat en toestand.. beterschap voor je vriend en succes voor jou.. het zit sommigen hier ook echt niet mee hoor! hopelijk weten ze snel wat er met je vriend aan de hand is!
Mimi als plat liggen de oplossing is voor jou,dan heb je dat er wel voor over,over een aantal weken krijg je er een prachtig cadeau voor terug Lauwie de griep heerst momenteel behoorlijk,rust maar lekker even uit,hopelijk voel je je dan snel weer wat beter. Brademarie mag ik vragen wat je in China doet?
Haha hier helaas wel. Ik ga dadelijk ff het centrum in moet naar het Belgisch UWV. En dan ga ik ff zoogcompressen halen bij de kv. Want heb weer vlekken erbij in pyama en hoeslaken
vlinder, wat naar van je vriend. dat soort onzekerheid en zorg is nooit fijn, maar nu al helemaal niet! sterkte!
Jeetje vlinder wat afschuwelijk nieuws Doe rustig aan, pff zoveel zorgen voor jou ( jullie) Hoop dat het niks ernstigs is bij je vriend Lauwie harstikke bedankt voor je reacties in het topic lieverd
@Mimi Gelukkig ben je weer lekker thuis en ons niet meer zo lekker laten schrikken hoor. Fijn te horen dat je moeder vandaag bij je is. @Vlinder Wat vervelend voor je vriend, ik hoop dat ze er snel achterkomen wat er aan de hand is met hem. @lauwie Beterschap meid! Nu kom je toch onverwachts tot heel v eel rust. @Elif Lekkende tieten heb ik gelukkig geen last van, maar zoogkompressen lijken me de beste oplossing. @Ink Winterjas pas hier ook niet meer, dus heb een goedkope megagrote fleecejas gekocht. Na mijn bevalling of volgend jaar kijk ik wel weer voor een nieuwe jas. En ik loop ook nog vaak zonder jas buiten omdat ik het warm heb, normaal ook koukleum nummer 1. Hier gaat alles goed, gisteren gewerkt en hoef nu pas donderdag weer. Vind het nog wel vreemd, net of ik illegaal thuis ben. Went vanzelf denk ik... Zometeen weer naar de fysio, eens kijken of de kleine weer gaat tegenstribbelen. De kleine reageert hier trouwens echt heel erg op zijn papa. Als hij met zijn mond bij mijn buik gaat praten, komt de kleine elke keer naar hem toe en krijgt hij een trap/tik precies bij zijn mond. Echt superleuk, ook voor mijn man. Fijne dag allemaal!
pas wel op...hier heb ik ook vlekken gehad en die hebben bijtvlekken in mijn matrashoes gemaakt hahaha. de melk was zeker zuur.... meiden met moeilijkheden...sterkte!
@Elif: lek jij zo meid? Had ik vorige zwangerschap ook, ik vond lilypadz wel erg fijn, je moet allen opletten dat je ze goed aanbrengt anders lek je nog. @Winterjas: Ik had van mn vorige zwangerschap nog een positiejas maar die ging al niet meer dicht hahaha. Dus nu heb ik een goedkope grote jas bij de c&a gekocht. Ik schrok wel van de maat maar dat is echt vanweg mn buik. Heb nu maat 50! @Vlinder: Jeetje meid dat is toch wel schrikken van je vriend zo! Hopen dat het niet heel ernstig is dan... @Lauwie: Beterschap meid, hoort het bij de zwangerschap of is het een griepje denk je.... @Mimi: Mooi behangetje meid! En wat heb je toch weer een hoop meegemaakt! Ik ga heel hard met je meeduimen dat je geen ontsluiting gaat krijgen.... @Youngmom: Hoe is het met jou? Kun je je al een beetje neerleggen bij de situatie?
Hé meiden, ik kom me even afmelden voor dit topic. Het lukt me gewoon niet om alles bij te houden met een drukke dreumes thuis... Wens jullie in ieder geval een heel goed laatste trimester van jullie zwangerschappen en kom vast nog wel eens spieken hier . Groetjes, Emme
Ik heb net de vk gebeld voor de uitslag van de gtt test. En de 2e waarde was 9.4 dus veel te hoog. Ze heeft meteen de gyn gebeld voor mij en daar moet ik nu vrijdag heen. Ik hoor dan wat ik verder moet. Zal wel een dieet zijn denk ik om mee te beginnen. Ook heb ik het gevoel dat ik door midden breek van de pijn in mn bekken. Ik kan niets meer zonder pijn en denk dat ik BI heb. Vanmiddag ga ik naar de fysio en ik zal wel zien wat ze zegt.