Januari 2011 mama's deel 3 NA CRASH

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Wen1975, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    Elif...net dat liedje bekeken en beluisterd...nou idd hield het echt niet droog maar prachtig!

2. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Zina Even een dikke knuffel voor jou, het zit je allemaal niet mee. :( Hou je taai, meis, en als je even je ei kwijt wil dan mag je hier altijd even spuien. Veel s6 woensdag bij de vk en bij de rechter.

Bekijk bijlage 109910

3. Zina

Zina Niet meer actief

Dankje wen :)

4. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Zina lieve meid wat lees ik nu?!?!?!
    Wat heftig zeg pfffff.
    Dat kun je nu helemaal niet gebruiken:(
    Ik hoop dat het nu wat rustiger is.
    Al die stress met het werk enz werkt ook echt op je relatie:(
    We maakten ons hier al zorgen over je:(

Ikkedus mooi heh!!!
    Vind hem ook zooooo prachtig.

5. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    Zina wat onwijs rot hoe het nu gaat. Hopelijk ontvangen jullie die 3000 gewoon. Al deze vervelende bijkomstigheden hebben ook geen gunstig effect op je relatie natuurlijk. Sterkte meid!

6. Zina

Zina Niet meer actief

thanks meiden! :)

Voelen jullie jullie klokje ookal tikken? Zolang duurt het allemaal niet meer! Dan mogen we persen :p Ja of onder het mes natuurlijk ;)

7. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    dank voor de reacties op mijn vk bezoek. idd heel fijn dat alles goed is!

antares, spannend!! wanneer is je nod? al is het misschien niet slim om teveel op deze maand te focussen. superfijn iig dat je merkt dat de operaties zin hebben gehad.

wen, vorige keer ging het voor een eerste bevalling best snel (ik dacht dat het heel gemiddeld was, maar volgens de vk was het snel. zij rekende 5u, dat was vanaf dat we de eerste keer gebeld hebben totdat ze geboren was, maar toen was ik al wel een paar uur bezig voor de eerste 3 cm)
    jeetje, je slijmprop al aan het verliezen! daar hoef je idd niet voor te bellen, maar ik had dat pas op de ochtend van de bevalling. het rommelt echt al een tijdje bij jou he? zou me niet verbazen als jij vroeg bevalt!

elif, ik vind beide gedichtjes erg mooi!

marije, ik was geen dekentjes waar nog lakentjes onder komen. en ook geen knuffels. en ik ben van plan om deze week te wassen en het wiegje dan nog een keer op te maken (nu met ongewassen lakentjes. er zit nu plastic over de wieg omdat de bekleding ook pas gewassen is. maar ik ben er niet zo snel mee dus het hoeft bij mij ook niet meer zo lang te staan.

zina, klinkt heel vervelend allemaal. sterkte!

ikkedus, veel succes bij de echo morgen! hoop dat je je gerust gesteld voelt na je echo!

8. Miracle1990

Miracle1990 Niet meer actief

Sterkte Zina:(
    xxx

9. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    @lauwie: ok. Naja ik twijfelde dus een beetje over die dekentjes. Meestal worden ze er niet mooier op na het wassen. Maar goed. Ze moeten ooit toch in de was ;) Ik zal eens kijken tegen die tijd.

Ik zit hier half te slapen achter de laptop en moet over 1 minuut op de fiets stappen :S pff geen zin. Zat gisteravond ook al tot 21.45 op werk.

Nou meiden, geniet van jullie verlof of werkze!

10. mimi83

mimi83 Niet meer actief

zina, ik hoop dat het voor jullie nog een beetje gunstig uitpakt..

Marije": ik vind het maar wat knap dat je uberhoubt nog werkt, sport enz. en dan ook s avonds nog werkbesprekingen doet .

Hier vandag de schoonmaakster, martin heeft gister de panelen opgehangen bij de schuifpui en s avonds laat de kleder nog opgeruimd. gisterochtend heeft ie al alles naar zolder gebracht wat daar heen moest, ik zit er een beetje bovenop, hihi. word gewoon tijd dat het allemaal klaar is.
    gaat goede kant op nu.. gelukkig.

Ik hoop dat ik me vandaag zo goed voel dat ik straks ook nog even op visite kan bij mrs nuke. eerst vk om 9.30 , ik neem colin mee dus word wel een beetje tillen.

11. mimi83

mimi83 Niet meer actief

youngmom 32 weken!!! geen academisch ziekenhuis meer nodig voor de mini's ! en nog 2 weken tot je cas en sem weer bij je mag hebben.

hihi en pagina 200!:D

12. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Youngmom gefeliciteerd met je 32 weken!!!

Hier vandaag alweer 31 weken :D

Meiden er staat ons een weertje te wachten!!!
    Winterse buien en sneeuw dat voorspelt wat!!

Mimi hoe voel je je meid.
    Is de rust weer teruggekeerd?
    Je bent nu momenteel bij de vk:D
    EN vertel ons zeker van de kleine van MrsNuke:D

13. IrisB

IrisB Fanatiek lid

Goeiemorgen!

Snel even ego-en en dan weer verder met de laatste werkdag (iedereen stuurt me al eerder met verlof, maar vandaag moest er toch echt nog bij :p ;) )

Daarstraks controle VK, alles was helemaal in orde. Ook gevraagd over dat benauwd zijn, is idd normaal, maar als het erger wordt of als er andere dingen bijkomen, moest ik toch even aan de bel trekken. Uk lag iig al met hoofd naar beneden ergens in de buurt van de bekkeningang (maar nog niet ingedaald dus) en hartje klonk heel erg goed :D

Kom straks of morgen wel weer reageren :D

Fijne dinsdag allemaal!

14. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Ik ben een januari 2010 mama. Ik wil jullie ontzettend veel succes wensen.

15. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @zina: meid dikke knuffel!!! het zit jullie ook niet echt mee! hopelijk krijgen jullie die 3000,- gewoon. logisch dat dit allemaal effect heeft op jullie realtie houd je sterk meisje jullie komen hier echt wel uit!

@iris: suc6 met je laatste dagje werken!!!

16. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    IrisB succes laatste dag werken! en dan genieten. fijn dat er niks aan de hand was :D

ego
    ten eerste niks om je zorgen over te maken!
    heb net dus weer een soort van uitgebreide 20 weken echo gehad. alles is nogmaals helemaal gechecked. niertjes lever hartje voetjes handjes neusje hersentjes en alles helemaal prima!
    wel ben ik waarschijnlijk toch verder dan eigenlijk gedacht en het enige 'zorgwekkende' was dat het buikje toch echt wel flink voorliep. daarom mag ik morgen WEER terugkomen en moet ik op suiker gecontroleerd worden :(. moet ik zeggen dat ik daar iets minder verbaasd over ben omdat ik al aan het begin van de zwangerschap heb aangegeven dat ik heel gevoelig op suiker reageer en ook iedere keer misselijk wordt na een koekje of zo. vandaar dat ik al eigenlijk bijna geen suiker meer tot me neem. verdere echte details worden komende dinsdag besproken maar goed in principe dus een enorme opluchting dat mijn kleine meid niks ernstigs heeft. net dus weer even flink gejankt van opluchting ze is nog zo klein. heb nu enorme hoofdpijn van alle spanning dus ga even lekker met mijn vriendinnetje lunchen en weer genieten!

17. maartje85

maartje85 Actief lid

27 mrt 2010
    459
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Zina: sterkte meid, het zit jullie echt niet mee! We denken allemaal aan jou en je vriend en leven mee. Lucht je hart hier maar lekker, dat lucht op :)

@IrisB: succes de laatste loodjes!

@wassen: alle kleertjes zijn gewassen, en ook de hydrofiel luiers en dekentjes/lakentjes. Twijfel nog over de knuffeltjes. En wil dit weekend of komende weken nog wat kleertjes bijhalen. Als ik die volle kasten in sommige topics zie heb ik echt weinig, hah :D

@ego: vandaag weer een lange dag voor de boeg: eerst werken tot 17.00 uur, daarna vanavond een netwerkborrel met vrouwelijke ondernemers uit de regio. Eerste keer dus ik ben benieuwd. De avondlezing gaat over Social media, hoe bv. Twitter je nieuwe klanten kan bezorgen. Altijd handig, haha.

Komende vrijdag laatste werkdag en dan heerlijk vakantie/verlof. Begint ook wel nodig te worden, vooral lopen is af en toe onhandig of pijnlijk in mijn heupen en rug. De boel is al goed aan het verweken denk ik. Ben ook snel moe, of verveeld, haha.

Fijne dag allemaal!

18. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ankje wat lief dank je wel:D
    Hoe bevalt het als januari mama:D

Ikkedus , gelukkig dat alles er goed uitzag.
    over de suikertest idd goed dat ze het controleren je weet het maar nooit natuurlijk!!!
    En vooral aangezien je zegt altijd hevig te hebben gereageerd erop.
    Hele dikke knuffel!!

19. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @ kleertjes: tja ik heb ook heel weinig als ik al die uitpuilende kasten in andere topics zie:p maar ik houd eht hier wel lekker bij. kan ze het allemaal een paar keer aan en niet maar 1 keer vind dat toch zonde!

@ikkedus: fijn dat de echo helemaal goed was! toch een hele geruststelling. en fijn dat ze je suiker gaan controleren, beter een keer teveel dan een keer te weinig!

hier net gemaild met degene van de hondenclub dat ik ga stoppen met het les geven. anders ben ik straks 3 avonden per week weg en dat vind ik teveel, ik wel wel genieten van ons meisje! volgende week donderdag dus de laatste keer daar...

heb een buikfoto van 34 weken :) vind het zelf erg gegroeid of van vorm veranderd:p

20. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    Kinderverzorgster (ook afgestudeerd als leerkracht
    West-Vlaanderen, Belgiƫ
    Ik moet het hier eventjes kwijt. Vanochtend zo blij dat ik de 32 weken gehaald heb. Maar net telefoon gehad van mijn vriend dat ze Casje naar de spoed hebben moeten brengen. Hij was op school gevallen op een stoel en had 15 hechtingen nodig in zijn knietje. Ik voel me zo machteloos nu ik niet bij hem kan / mag zijn. Mijn kleine mannetje :(

@zina: Ik hoop voor jullie dat hij toch zijn geld krijgt. En ik kan me goed inbeelden dat je je zwangerschap helemaal beu bent. Veel sterkte meid!

Deel Deze Pagina