@wen: hopelijk heb je geen zw.schapsvergiftiging! goed dat het zkh de controle over neemt, dan weet je zeker dat je altijd in goede handen zult zijn.
@Wen: Wel fijn dat ze het zo in de gaten houden. @Lauwie: Haha, als je het over de duivel hebt!! Foto foto!! Mijn vriend en ik hebben al dagen een discussie over wel of geen gordijnen op de babykamer. Hij vindt het zonde van het geld omdat er goede rolgordijnen hangen en we misschien bijna gaan verhuizen maar ik vind het veel knusser kijken en het houdt ook nog kou tegen. Dus ik wil eigenlijk pas foto's maken als de gordijnen hangen (want ik heb hem volgens mij omgepraat )! Maar ik kan misschien van de week al wat foto's maken. Even noteren op mijn superlange to do lijst!
lauwiem de dinsdag heb ik s ochtends een schoonmaakster. dus terwijl ik een bakkie was doen bij mrsnuke werd mijn huis schoongemaakt.. wen: oei.. je was er al bang voor he. gelukkig ben je bijna 35 weken, morgen gaan ze inderdaad bloedonderzoek doen en waarschijnlijk een echo maken,mischien ook ctg, nog een keer in een potje plassen. Kans is inderdaad wel erg aannemelijk dat het zieknhuis het overneemt, maar beter safe than sorry. ook al is dat niet wat je hoopt. Misschien als het wel zw. vergiftiging is krijg je bloeddruk verlagers en laten ze je lopen met goed in de gaten houden tot 37 weken en dan kijken ze of het voor de kleine al kan of ze nog een week wachten. Tenzij alles snel slechter word dan gaan ze eerder inleiden. Maar goed dit hoor je morgen hoe jouw ziekenhuis er precies mee omgaat. Tip"schrijf je vragen op en stel ze ook allemaal , hoe gek ze je ook lijken en neem iemand mee, een zwanger geheugen is niet al te best. ik heb heerlijk geslapen en de kast in de aanbouw opgeruimd, nou kan martin koelkast verplaatsen en commode verplaatsen. hij heeft vanavond een klantje voor comp. dat vind ik best jammer want anders konden we misschien mijn broertje vragen te helpen en kon hij laminaat leggen.. maar geod nog even geduld hebben voor dit hormonenmonster. youngmom: wat sneu voor je kleine man. gelukkig was papa bij hem.. maar wat is dat bescherm gevoel sterk he als mama zijnde.. colin slaapt nog de langslaper, die ga ik er zo uithalen , zal ik eens even kijken of mijn moeder al wat minder verkouden is , dan gaan we daar een bakkie doen.
moosey: hihi ik heb manlief al zover dat ik gister zei, ik wil ook gordijnen ,wat dikkere ook etegn de kou hij zei : OK . hahaha valt niets tegenin te brengen.. haha dus ga jij ook wel redden.. nou is het eerlijkheidshalve het babykamertje hier het koudste kamertje in het huis met enkel glas, dus tja..
IrisB, Geniet van je verlof! Maartje, Mooi dat je een leuke dag hebt gehad. Benauwdheidsklachten, herken ik niet. Griepgevoel, ook niet, wel al weken een verstopte neus Lauwie, Geniet van je verlof! zo te lezen doe je dat ook en wat een luxe een schoonmaakster, heerlijk lijkt me dat Warme baden, wij hebben geen bad, wel een douch natuurlijk gelden er dezelfde regels? ivm weën Ikkedus, Niet googlen! je komt dan alleen maar nare dingen tegen. Wauw mooie foto! Gelukkig zag het er goed uit, logisch dat je ff flink hebt lopen huilen Youngmom, ik heb wel respect voor je, ik heb 9 dagen in het zh gelegen en vond het vreselijk, maar jij kan je kinderen niet eens in het echt zien en ligt er al zo lang, hele dikke knnuf voor jou Wen, precies wat marije zegt: het komt nu wel erg dichtbij! Naomi, geniet van je verlof Marije, ik ben van plan het bedje gewassen op te maken, en de dekens was ik niet, zit toch nog een lakentje tussen en ben zo bang dat ik ze verpruts Zina, sterkte meid, nog een paar weekjes volhouden dan ben je ervan af Wen, vervelend zulk nieuws, ik ben benieuwd wat de gyn morgen gaat doen Ego Vanmorgen weer naar het ziekenhuis geweest voor de ctg, zag er goed uit, donderdag weer maar dan ook controle bij de gyn. kleintje zet sinds een week haar voetjes in mn zij, en is dan ff lekker aan het drukken haha, je kan ze nog net niet vastpakken Bedrust, begin het nu wel zat te worden dat rusten. bekken gaat nu echt zeer doen, en vind het ook lastig, mn vriend werkt 40 uur en moet nou ook het huishouden erbij doen en de boodschappen en ik zit, lig hier maar wat.. hij klaagt niet, maar zie wel aan hem dat hij moe is. maar ja nog een paar weekjes en dan zijn we er, heb er zon zin in!
@wen1975: Veel sterkte morgen bij de gyn! En zolang het goed gaat met je ukkie is dat toch iets hé. Ik hoop dat het geen zwangerschapsvergiftiging is.
Wen jeetje ik schrik me rot! Doe idd maar heel rustig aan. En 5 kg van het vocht is idd heel erg veel Dat ze je maar goed in de gaten houden!!! Leeuw onder de douche heb ik wel echt heel warm water , altijd wel gehad. Vind ik heerlijk hihi
moosey, ik vraag of mijn vader m morgen ophangt en dan maak ik daarna wat foto's van de hele babykamer ok? ben ook wel heel benieuwd naar je kamertje. anders maak je toch 2x foto's? mimi, ja heerlijk he, een schoonmaakster leeuw, ja, vind het echt fijn. werk 32u en vind dat pittig genoeg. en ik haat schoonmaken, kan ik beter wat meer verdienen op mijn werk en iemand die het leuk vindt betalen om bij mij schoon te maken. fijn dat het allemaal goed was op de controle. als de baby er straks is, is hij waarschijnlijk niet minder moe hoor . maar vergeet niet dat jij ook hard aan het werk bent met een baby bouwen!
@Leeuw: Fijn dat het beter gaat!!! @Lauwie: Heb net even snel wat foto's gemaakt. De vensterbank ligt nog vol zooi en ik had geen zin om de kinderwagen uit de kamer te rijden en er hangen nog geen gordijnen (en dit en dat ) maar het is maar dat je een beeld hebt! De commode (met zelfgemaakt schilderijtje ):
Kast (met babyshirtje van mijn vriend aan de muur en knuffel die ik gekregen heb van mijn vriend in kinderwagen ):
En als laatste een overzicht. Enne, jullie vinden ook dat gordijnen het veel knusser maken, toch ???!):
@Elif: Bedankt!! Wilde trouwens nog zeggen dat ik het mooie gedichtjes vind. Ik ben eigenlijk helemaal niet zo van gedichtjes maar ik vind ze echt heel erg mooi! @Naomi: Jij snapt het ! Mooie knalrode gordijnen!
moosey, leuk leuk!! enneh er horen wel gordijnen te hangen. lauwie, ik ging er ook wel vanuit dat als de baby er straks is het vermoeiend is, alleen heb ik liever dat ik zelf kapot ben dan hem zo te zien
moosey, wat een onwijs leuk kamertje! echt helemaal mijn smaak. wat knap dat je dat schilderijtje zelf gemaakt hebt! en die geruite nijntje lijn is leuk he? wij hebben ook die kleine blauwe geruite nijn en een wagenspanner ervan. rode gordijnen of gordijnen met rood erin zou er idd geweldig bij staan!