leeuw, snap ik hoor dat het moeilijk is om te zien dat je vriend zoveel doet en moe is en je niet mag helpen! daarom moet je niet vergeten dat jij ook hard aan het bouwen bent!
@Moosey Wat is jullie kamertje mooi geworden zeg. Idd rode gordijnen zouden het net even meer af maken. @Mimi Dank je wel voor je uitleg, nu heb ik een klein beetje een idee wat me te wachten staat. @Leeuw Kan me voorstellen dat je je bedrust wel een beetje zat begint te worden en dat je je rot voelt tegenover je vriend. Maar jij en de kleine gaan nu even voor. @Lauwie Wat een toeval dat juist nu net de lamp binnen is gekomen. Ben erg benieuwd hoe hij eruit ziet. @all Jullie hebben allemaal gelijk hoor dat het beter is om onder controle in het zkh te blijven evt dan dat ze het niet doen terwijl het wel had gemoeten. Manlief gaat morgen mee naar het zkh. We nemen voor de zekerheid de ziekenhuistas maar mee. Beter voor niets dan erom verlegen zitten. Ik laat morgen weten als ik iets weet. Fijne avond!
Dankjulliewel! Lief! Ik heb: - Kleine Nijntje die ronddraait met muziek - Grote Nijntje met muziek - Boxkleed - Stoelverkleiner - Spenenkoord - Speelkubus - Boekje voor aan kinderwagen - Speelkoord voor maxicosi - Rammelaar En nog alles wat ik nog ben vergeten! Maar ik mag nu niks meer van Nijntje kopen van mijn vriend (heb ook al 20 shirtjes en rompertjes ofzo van Nijntje hihi!). Ik hou gewoon van Jip en Janneke en Nijntje! En heb veel van Woezel en Pip gekregen, dus de kamer is helemaal Hollands! (Ik wil eigenlijk ook nog de grote zingende Nijntje maar die haal ik nog wel een keertje stiekem, sssst! )
wen heel veel succes morgen! hoe laat moet je er zijn? moosey, jij hebt een rood ruitjes thema en ik een blauw ruitjes thema. daar past die nijntje lijn gewoon heel erg goed bij ik vind die waskussenhoes ook wel heel gaaf. kun je die link nog een keer geven?
moosey: daar horen rode gordijnen bij!! mooi kamertje hoor.. die lamp is erg leuk geworden lauwie : ja heerlijk een schoonmaakster, misschien dat ik het wel weer zlef ga doen na de bevalling en herstel tijd. maar dat zien we wel, als ik wajong geregeld krijg dan laat ik haar gewoon blijven en anders denk ik dat ik het zelf doe. Ik heb namelijk besloten dat ik na de bevaaling mijn lichaam eerst ruim de tijd geef te hersteellen en ik dus niet perse na 3 maande werk ga zoeken. eerst volledig mezelf en dan pas werken. dan financieel maar iets minder (krijg wel ww, en evt. dus wajong) maar mijn lichaam gaat even voor. wen : ben benieuwd morgen, goed dat je vriend meegaat en inderdaad de tas mee in de auto kan geen kwaad..
Net 45min aan de telefoon gehangen met mijn vriend. Ze waren pas om 20u thuis. Hij had Sem onmiddellijk in bed gedaan. Cas ligt nu op de zetel want hij heeft veel pijn. Mijn vriend zal Cas bij hem in bed nemen om Sem niet te wekken vannacht. Cas moet nu zeker de rest van de week thuis blijven en rusten. Dus komt de buurvrouw babysitten de rest van de week. En ik vrees dat hij het met dat stilzitten even moeilijk zal hebben als zijn mama.
moosey, dank voor de link. ze zijn helaas dicht tot in januari mimi, ja het moet financieel wel uit kunnen, he? ik neem volgend jaar ouderschapsverlof (een dag per week) en ik twijfel ook wel eens of ik dan weer zelf elke week schoon zal maken. moosey, anders zet je die nijn op een lijstje voor als iemand vraagt wat je wil hebben? weet niet wat ie kost, maar misschien van je werk ofzo?
@Youngmom: Hopelijk heeft Cas een beetje kunnen slapen vannacht (en jij ook!). @Lauwie: Jammer dat de webshop dicht is tot januari. Maar ik denk dat als je op MP kijkt of een beetje Googled, er wel meer webshops zijn die kussenhoezen maken. Een goed idee van jou om niet alles te kopen maar ook dingen over te laten om te vragen als kraamcadeau! Anders heb ik niks meer te wensen over!
Moet er om 11:20 zijn, verwacht alleen niet dat ik met 10 min. buiten sta dit keer. @Moosey Dank je wel, buddy!