Januari 2011 mama's deel 3 NA CRASH

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Wen1975, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Voel me gewoon echt niet lekker, dus mijn man zei ook al dat ik moest bellen. Beter 1x voor niets dan 1x te laat.

2. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Hey, vriendin is pas bevallen van een jongetje dat ook achter liep in groei met 34 weken al 1 kg minder als wat normaal hoort te zijn.

Hij is gehaald met 37 weken...omdat hij het buiten de buik gewoon beter had als erbinnnen....en hij doet het super! Is nu bijna 3 weken oud..en al in bedje en mag volgende week naar huis toe! (hij woog 1700 gram bijna en nu 1900 bijna!! dus echt super)

Maar maatje 44..........daar verzuipt ie in.........:D
    (hij was heel sterk in de buik, goede beweger enz enz...deed het gewoon goed en nu dus ook alleen klein....)

3. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Nou ik ga maar weer naar het zkh :(. De gyn wil me toch weer aan de CTG hebben en de bloeddruk e.d. controleren. Ik hoop spoedig te kunnen laten weten hoe of wat.

4. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    sterkte wen!! en veel succes met CTG enz....hopelijk is het niets en gewoon te zware meds!

5. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    wen, goed dat je gebeld hebt als je je zorgen maakt! hoop dat je snel teruggebeld wordt!

juju, leuk kamertje!! speciaal die meubeltjes met een herinnering! en de naam vind ik ook super. hebben wij ook nog overwogen, maar past niet bij de naam van mijn dochter :)

6. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Sterkte wen.
    Ocharme het zit je echt niet mee:(

7. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    wen, succes!

8. maartje85

maartje85 Actief lid

27 mrt 2010
    459
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Wen: succes en sterkte. En ik ben het helemaal met je eens hoor, beter 1 keer te veel bellen dan 1 keer te laat. Maar jij bent de enig edie kan beoordelen wanneer, jij bent de enige die precies weet hie (slecht) je je voelt.

We duimen allemaal voor je!

9. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    Lauwie, 1600gr is te klein voor het aantal weken, ze zit zelfs onder de onderste lijn

Cyntje, ik ben benieuwd wat jou gyn morgen zegt, en idd het gaat helemaal goed komen:)

Wen, goed dat je gebeld hebt!

10. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    Kinderverzorgster (ook afgestudeerd als leerkracht
    West-Vlaanderen, België
    Er is bij mij thuis vorige nacht weer niet veel geslapen. Daarom gaat Sem bij mijn schoonouders slapen de komende nachten. Want hij word telkens wakker als Casje huilt 's nachts en dan is hij de hele dag moe en lastig. En eindelijk zijn de doopsuikers af!

@brademarie: Ik hou me vooral bezig met forummen, lezen, tv en dvd kijken en tot nu toe met de doopsuikers.

@cyntje78: Oh nee, hopelijk mag je je ukkie toch nog effe bij je houden meid. Wel goed datze je nu zo goed gaan volgen. Veel sterkte! *knuffel*

11. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    youngmom, hoe gaat het nu met cas? vind het echt sneu hoor!

12. mimi83

mimi83 Niet meer actief

jee meiden wat een drama hier.. niet leuk..

Wen: succes meid..

Brademarie: gewoon lekker kletsten hier hoor.. tjee vochtdumpings.. had er nog nooit van gehoort en o te lezen mis ik niets.. bah hoop voor je dat het niet veel erger word.

youngmom: arme kleine mannen.. hopenlijk slapen ze vannacht allebei wat beter er je vriend dus ook..

cyntje: oo meid, wat akelig zeg.. dat is best veel achterliggen..niet schuldig voelen omdat je man een hoop zou moeten doen dan hoor.. die kleien in jouw buik is belangrijker als wel huishouden dan ook. goed dat je moeder komt.. dan krijg jij je rust wel.;)

moosey: 1600 gram bij 33 weken..2000 a 2200 gram is normaal ron 33 weken toch, als ik het goed heb..

normale groei nu is zo'n 200 gram per week.. maar dat geld bij jullie dan zeker niet moosey en cyntje??

sorry verder ben ik het vergeten..

Hier nog even wat te eten voorbereiden en was doen.. dan is het klaar heb behoorlijk last van het gevoel dat er een baby uitvloept..

vanochtend in ziekenhuis gelukkig weer geen trombose gevonden, dus hoef nu niet meer terug. tenzij pijn veel erger word. Heb 1 rondje hema gedaan voor onze sinterkerst viering (dobbelen), had gelukkig al kado's voor meeste kids. nu nog voor 2 kindjes wat en 2 dobbel kado's , die mag martin halen.
    1 van de kids kado's zoek ik uit via internet , de andere is voor een knulletje van 6 jaar dat redt martin heeeeeeeel goed:D.
    net alles ingepakt.. dat ga ik zo nog wel even boven zetten, ander skomt colin straks thuis en he kado'tjes..

13. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Nou ben weer thuis en eigenlijk ben ik geen meter opgeschoten. CTG was goed, bloeddruk nog wel te hoog. Moest zelf maar kijken of ik vandaag mijn medicijnen nog in zou nemen of niet. Hij wilde daar geen beslissing over nemen, want dat zou niet zo leuk zijn tegenover mijn eigen gyn. :( Moet haar morgen maar bellen en dan overleggen. Urine is ook nagekeken en de assistente zei dat daar een spoortje eiwit in zat. De gyn zei dat dat goed was omdat iedereen dat had. :( Dat had ik echt nog niet eerder gehoord, alleen of het goed was of niet. Ik snap er echt helemaal even niets meer van, alsof ik voor een kleinigheidje langs kom. Waarom moest ik überhaupt zo stel op sprong langs komen als ze toch geen beslissing maken? Dan had het net zo goed tot morgen kunnen wachten als mijn eigen gyn er weer was. Ben echt een boos nu... (goed voor de bloeddruk :p)

Sorry voor de klaagzang, maar moest het even kwijt.

14. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    mimi, fijn dat er geen trombose gevonden is en je niet terug hoeft te komen. moet je wel bij de gyn blijven?

wen, nou dat schiet ook niet op zeg. heb je de medicijnen nog genomen? ben benieuwd wat de gyn morgen zegt.

15. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Nee heb ze niet meer ingenomen. Die van vanmorgen is langzaam aan het uitwerken, dus dufheid, droge mond en hoofdpijn verdwijnen nu langzaam. Heb nog wel last van maag en darmen, maar die hebben denk ik langer nodig om te herstellen.

@Mimi Fijn dat het toch geen trombose is en je niet meer hoeft terug te komen.

@youngmom Wat een vervelende situatie zeg. Fijn dat de Sem nu in ieder geval een goede nachtrust krijgt, maar ach die arme Cas zeg... Dit is echt zo'n situatie waar je echt thuis voor zou willen zijn, zal voor jou ook absoluut niet makkelijk zijn.

16. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    Kinderverzorgster (ook afgestudeerd als leerkracht
    West-Vlaanderen, België
    @wen1975: Het is inderdaad ook niet fijn voor mij, absoluut niet! Maar ja we moeten er van uit gaan dat ze het vanavond toch wat beter zullen hebben.

17. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    Hee wen...wat een gedoe inderdaad. Vervelend dat je laatste deel van de zwangerschap nu zo moet lopen.

@Mimi: fijn dat de controle goed was. Baby eruit floepen? Nog maar even niet toch?!

@ Youngmom wat zielig voor je kleine mannetje. Zo ziek.

Hier snotverkouden! Altijd heerlijk zo als je weekend bijna begint. :( Hier vooral veel uitstekende lichaamsdelen van de kleine te zien. Erg grappig

18. brademarie

brademarie Fanatiek lid

17 dec 2009
    1.091
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ wen wat raar dat je zo behandeld bent, eerst de stuipen op het lijf gejaagd en dan zo nonchalant... ik zou morgen anders gewoon even belen met de afdeling, dit is wel erg onduidelijk...misschien bedoelde de gyn wel het eiwit van bijv. afscheiding in de urine? kweet ook niet hoor.. maar vind het maar raar dat ze zo dubieus ermee omgaan... ook niet goed voor je bloeddruk lijkt me!

@ marije, vervelend die verkoudheid... lekker verse jus drinken, goed uitrusten zodat het niet erger gaat worden, is zo vermoeiend die snotjes!
    En idd je zal altijd zien zo vlak voor het weekend...

@youngmoum, fijn dat ze nu in elk geval wle beiden zo hun aandacht en rust kunnen krijgen.. jullie kunnen alle hulp zo hard gebruiken nu.. en jij dna in dat vervelende zh... dikke knuffel! pff wat lijkt me dat lastig!

@mimi fijn geen trombose, wat een geruststelling, maar hou het goed in de gaten en bewaak je grenzen goed.. dit zijn natuurlijk serieuze waarschuwingen die je lichaam je geeft.. wij gaan ook dobbelen 1 dag en de andere dag lootjes, ook leuk! (moet ook nog op stap voor kadootjes.. morgen maar eens aan wagen als het lukt)

@cyntje en leeuw, julie zitten een beetje in dezelfde situatie dus.. lastig ook hoor.. weten ze nu ook waardoor de groeiachterstand veroorzaakt wordt? ligt dat dan aan de placenta ofzo? of weten ze dat zowiezo niet?

een dikke knuffel voor iedereen die er 1 kan gebruiken!!!!

19. brademarie

brademarie Fanatiek lid

17 dec 2009
    1.091
    0
    0
    NULL
    NULL
    ego: we hebben de 4d echo gehad.... wat heerlijk zonder al die medische poespas in het ziekenhuis je kleintje bewonderen.. gelukkig doet de baby het zo goed in mijn buik ondanks mijn tekorten nu.. ik kan echt weer even opladen aan deze mooie beelden.. zAt er best wel een beetje doorheen merk ik nu..

het was zo schattig, mini me zat eerst met het voetje voor het gezicht en denavelstreng lag er ook voor, dus moest even op mijn zij draaien en weer terug, beetje porren en kuchen en toen liet onze uk zich goed zien, op de navelstreng na die heeft de echoscopiste een beetje weg kunnen werken op de beelden.
    kleine loopt een weekje voor op de groei, heeft lange bovenbenen en grote voetjes (ze meette ze op aan de onderkant en kwam op 7 cm?!! uit), maar papa lief is ook 2 meter, dus dat is niet heel gek.

ik zal wat foto's plaatsen.. op een gegeven moment begon de kleine te gapen uitgebreid en stak het tongetje nog even uit, zo cute!

komen de pics van een lekker bol toetje:

20. brademarie

brademarie Fanatiek lid

17 dec 2009
    1.091
    0
    0
    NULL
    NULL
    en foto 2...

heerlijk tegen de placenta aan kroelen...
    zooo cute om te zien!

Deel Deze Pagina