Januari 2011 mama's deel 3 NA CRASH

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Wen1975, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brademarie

brademarie Fanatiek lid

17 dec 2009
    1.091
    0
    0
    NULL
    NULL
    en de laatste foto die ik plaats,

een gapend holle bolle gijsje hihi :D

2. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ohh wat superlief Brademarie!

Knuf voor de meiden die het nodig hebben.. wat een nare berichten hier :(

3. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    Brademarie: wat een onwijs leuke foto's. Vooral die laatste ;)

4. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    bradem,arie, wat een mooie foto's! heel schattig!

5. maartje85

maartje85 Actief lid

27 mrt 2010
    459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames,

Weer veel gebeurd in een dag lees ik:

@Wen: wat naar dat je nu nog meer in onduidelijkheid zit. En vreemde reactie van de arts inderdaad. Vandaag lekker even met je eigen gyn overleggen, die kent ook je 'voorgeschiedenis', wat erg fijn is.

@Brademarie: Wat een schattige foto's! Echt een snoepie. Ons meisje loopt ook een week voor in groei, ook haar vader is bijna 2 meter :)

@Youngmom: arme jongetjes! Hopelijk is de rust snel weder gekeerd en slaapt je zoontje goed bij zijn opa en oma.

@Marije: beterschap en veel vitamine C he?! ;)

@Mimi; houdt dat kleintje nog maar even binnen, haha.

Ego: vandaag laatste werkdag en dan heerlijk verlof. Ben er nu ook wel aan toe hoor:) lekker veel uitrusten, leuke dingen doen in een lager tempo, huisje aan kant en de komende feestdagen.

6. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @brademarie: leuke fotos meid!!!

@wen: pfff balen zeg die onduidelijkheid *knuffel*

@ marije: beterschap!

@maartje: jippie laatste dagje!! geniet lekker van je verlof straks!

hier ook erg verkouden bah bah. hopelijk ben ik er snel vanaf!

om 10.50 hebben we groeiecho ik heb er super veel zin in! hopelijk is alles goed met ons meisje en schatten ze haar niet te groot:p

7. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hoi meiden heb berichtje gehad van mimi.

sms1: hi meiden vk is onderweg. heb om de 3 minuten ruim 1 minuut weeën. Martin is hier, voelt serieus. Houd jullie op de hoogte.

sms2: nou mag thuis blijven wel volledige rust, niet meer voor Colin zorgen. bmm nog achterin, geen verschil met vorige keer te voelen. bij andere pijn of twijfel weer aan de bel trekken. Net als bij Colin zal het gewoon blijven klooien en zolang de bmm blijft waar die is geen punt, alleen heel vervelend voor mij.

@mimi: sterkte meissie!! hopelijk zijn de weeën een beetje vol te houden en stoppen ze snel weer!

8. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Wow mimi je houdt het wel spannend! Ik hoop dat de kleine meid nog even binnen blijft zitten hoor.

@Brademarie Mooie foto´s van jullie kleine!

@Maartje Veel plezier met je laatste werkdag en daarna lekker genieten van je verlof!

@Naomi Veel plezier met je echo zometeen!

Hier aan het wachten totdat ik door het zkh teruggebeld word. Zal wel weinig veranderen vermoed ik en zal het wel af moeten wachten.

9. mimi83

mimi83 Niet meer actief

he meiden, ik lees wel reageer niet zo veel hoor.. ween blijven.. blehh..

10. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @mimi: hopelijk zijn de weeën al een beetje afgenomen!

@wen: al bericht van het zkh??

hier net echo en controle gehad :D
    alles was helemaal goed. onze kleine meid doet het prima! ze werd nu geschat op 2271 gram dus netjes. de metingen kwamen allemaal rond de 33/34 weken uit behalve de beentjes die kwamen op een goede 40 weken uit, dus lange benen heeft ze zeker haha.
    ze was al een beetje ingedaald, dus ze verwachten niet dat ze nog zal draaien.
    bloeddruk was ook weer prima en ik heb nagevraagd of ik gewoon boven mag bevallen en dat mag :D:D
    ben zoooo blij dan hoeven we geen bed naar beneden te sjouwen! er werd gezegd dat ze het niet zo heel nauw nemen met de grens van 100 kg en aangezien ik er nu nog net onder zit mocht ik gewoon lekker boven bevallen :)

11. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Zojuist gebeld door mijn gyn zelf en mocht voorlopig stoppen met mijn medicijnen. A.s. dinsdag moet ik terug komen bij haar en vooraf bloed laten prikken. Dan kijken we verder wat we gaan doen. Zij dacht ook dat ik niet tegen de medicijnen kon en dat hadden wel meer mensen. Verder wel in de gaten blijven houden en als ik me onzeker ergens over voelde doordat er symptomen bij kwamen dan moest ik meteen aan de bel trekken.

@Mimi Vervelend dat de weeën blijven, moeten die wel weer weggaan? Zei de vk dat dit voorweeën waren?

@Naomi Fijn dat alles goed was en wow idd een meisje met lange benen.

12. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @wen: fijn dat je even met de med. mag stoppen! hopelijk blijft het allemaal goed gaan!!

ja inderdaad een meisje met lange benen hihi, ben benieuwd strakjes, hopelijk is het wel een beetje in verhouding!

13. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    Kinderverzorgster (ook afgestudeerd als leerkracht
    West-Vlaanderen, België
    Gyn-nieuws: de ukkies zijn goed gegroeid (iets lichter dan bij een één-ling maar dat is normaal) en ik heb nog geen opening dus toch goed nieuws vandaag.

@brademarie: Wat een leuke foto's van je ukkie :)

@mimi83: Hopelijk duurd dit zo niet te lang voor je. En houden je weeën op. Het is nog veel te vroeg voor de eerste januari-baby hoor!

@naomi123: Zo, dan is je meisje nu al een model met haar lange benen ;)

14. mimi83

mimi83 Niet meer actief

net in slaap gevallen op de bank.. te moe om de oogjes nog open te houden...
    echte scherpte is er nu af , pijnlijke harde buiken blijven nu gelukkig onregelmatig. ook niet elke 3 min. maar zeg duurt zeg maar 2 min. dan weer 10 min.dan weer 4 min dan weer 8 min. enz. enz. als ik opsta is het raak en beweeg ook.

Wen dit zijn dus inderdaad voorweeen want ze doen niets, bij colin ook 8 weken gehad hoor meiden, dus ik weet wat het is.. helaas. ik weet ook dat ik over 2 weken niet beter meer weet en de pijn niet echt meer voel.

o ja vlinder: leeft mee per sms; ze is zondag in het ziekenhuis geweest , ze had veel slijmverlies met roze bloed, maarwas niets geks gevonden. ze hoort maandag of ze zwangerschapssuiker heeft.
    Mist ons en volgende week heeft ze weer internet..

15. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    Dank jullie wel meiden,

@mimi: Neem je rust ! En als je moe bent, gewoon lekker slaapje doen inderdaad.

@youngmom: fijn dat het goed gaat met de kleintjes!!
    @Wen: fijn dat je mag stoppen met de medicijnen. Hopelijk blijf je je goed voelen.

Hier mijn collega'tje is in haar eerste verlofweek opgenomen in het ziekenhuis met zwangerschapsvergiftiging en vandaag bevallen van een dochtertje. En ze moest dus gewoon nog 4 weken. Gelukkig gaat het goed.

Ik hoor net dat wij een drankje gaan doen in de stad. Gezellig. Was lekker op tijd klaar met werk. Dus ik spreek jullie vanavond weer meiden!! XX

16. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    West-Vlaanderen, België
    Sem is vorige nacht pas om 21u in slaap geraakt. Hij miste zijn broertje en vroeg de heel tijd om Casje. Die op zijn beurt toch 4 uurtjes aan een stuk heeft geslapen. Hij word toch wat verwend door onze buurvrouw heb ik zo het voorgevoel :)

17. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    meiden, ben een weekend weg. veel succes allemaal en hou t rustig he?

18. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Heel fijn weekend, meid en geniet ervan!

19. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    West-Vlaanderen, België
    Oké nu ben ik het echt helemaal beu! Net nieuws gekregen: één van de beste vrienden van mijn vriend is vandaag voor de tweede keer papa geworden. Zoontje, geboren op 40w1d, 53cm, 4120gr, broertje van Jorhi en de naam... KNOX! Mag ik een gefrustreerd raken aub?

20. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    @youngmom: jeetje wat is dat bij jullie in de fam en vriendenkring. Zo'n zelfde idee over namen! Wel erg toevallig!. Wat ga je nu doen? Je had nog een paar namen toch? Wel lastig als je voor jezelf al gewend bent aan de namen.

Deel Deze Pagina