@marije2121: Ja we hebben inderdaad een beetje dezelfde smaak qua namen. En nu nog een neef van mij die papa word op (uitgerekend) 19 dec en dan is het aan ons. Er staat nu een nieuwe poll bij het namen toppic. @wen1975: Inderdaad dat was één van onze namen die we vast hadden staan.
Ik heb gestemd op Maik. Die naam heb ik zelf namelijk ook nog even op mijn lijstje gehad. Ik hou van stoere namen. Ilya doet me denken aan een meisje, omdat ik een vriendinnetje had die zo heette... maar dat is voor mij persoonlijk
@wen1975: Nee we gaan toch voor een andere naam. @marije2121: Ilya is hier toch zeker een jongensnaam. Ik vind Maik ook super stoer
Ja het is ook maar net wat je gewend bent. En net als bijv. Robin of Noa(h). Deze namen worden ook voor jongens en meisjes gebruikt. Gewoon doen wat je leuk vindt
Wat lees ik allemaal weer op 1 dag! Mimi jeetje wat schrikken, is het nu wel afgezakt??? Pffff zit je ook niet mee heh. Ik vind in ons topic best veel vrouwen met problemen op het laatste van de zwangerschap Naomi jullie meid doet het goed heh!! En zo'n modelbenen al Houdt haar maar in de gaten straks Youngmom neeeee heh weer??? Zoals we zeggen het is of de duivel ermee speelt xxx
Goedenmorgen allemaal, @Mimi Hoe gaat het vandaag met de weeën? Hier gaat het allemaal nog hetzelfde. Had gisteren een hele erg offday, zag het helemaal niet meer zitten. Manlief maakt zich grote zorgen om me, dus heeft hij me gisteravond mee uiteten genomen: Naar de MC Donalds. Was ik er toch even uit. De kleine was erg actief gisteravond, hele buik ging heen en weer. Onderaan deed het ook weer zeer, net alsof hij weer om zijn as wilde draaien. Dat is best pijnlijk terwijl hij al "vast" ligt, dat kan ik je wel vertellen. Fijn weekend allemaal!
Oei wen dat klinkt idd pijnlijk !! En uiteten leukkkk , zoal je al zei je was er tenminste idd uit. Dat is soms al heeeeeeeeeeeeeel veel waard idd
Meneer heeft dit van maandag op dinsdag ook gedaan, bijna geen oog dicht gedaan zo zeer deed het. Leek net of hij zonder weeën/persen zichzelf eruit wilde drukken. De volgende dag bij de vk bleek ook wel dat waarom het pijn deed: hij was van rechts naar links gaan liggen. Wel apart, want hij heeft vanaf het begin rechts gelegen en krijg nu ineens rechts de trappen ipv links. Ach nu al een dwarsligger, dat belooft nog wat voor de toekomst.
Wat een nieuws weer hier! Heel veel sterkte en knuffels voor iedereen die het nodig heeft!! @Mimi: Hoe is het nu?! @Wendy: Ooooh, ik herken het. Hier zit hij al een paar weken vast met zijn hoofdje maar hij draait wel pirouettejes want bij elke controle ligt zijn rug weer ergens anders. En dat kan inderdaad soms best pijn doen!! Ik had 2 dagen geleden ook het idee dat hij zich eruit wilde wringen!!
he meiden, ben moe de kleine meid ook. Ze beweegt nog prima, maar de kracht is eruit.. voor mijn buik wel lekker natuurlijk.. maar vind het wel zielig. Nog steeds 7 a 15 harde buiken en weeen per uur. heb wel geslapen, wat dat betreft is mijn mazzel dat ik chronisch rugpatiente ben en dus mezelf geleerd heb met pijn even goed in te slapen. maar word wel veel waker en slaap onrustig natuurlijk.. tja wat wil je met een bowlingbal in je buik. martin is nu met colin even een boodschapje doen en ze hebben net samen de vaatwasser uitgeruimd.. hihi.. colin haalt dan de borden eruit en zet ze 1 voor 1 op hun plek, die staan nl. voor hem op schouderhoogte dus daar kan hij prima bij.. en elke keer klappen voor zichzelf als er een bord op zijn plek staat. hihi.. wen/moosey: ja dat voelt soms echt neit fijn weet het nog van colin, deze kleine gaat nog steeds in/uit, in/uit mijn bekken.. elif: ben het nu ook echt wel zat hoor, wil mijn lichaam terug en niet de hele dag pijn.. nog 5 a 7 weken, als alles goed gaat en dan is het voor mij klaar het zwanger zijn. youngmom: wat k*t dat jullei nu nog met de namen in het gedrang komen.. :x
Hallo Dames, Helemaal in het begin heb ik ook af en toe met jullie meegekletst maar toen nog onder mijn vorige profielnaam. Ik hoop dat alles goed met jullie gaat, het aftellen is begonnen he?! Ik vind het zoooooo snel gaan, beetje te snel eerlijk gezegd Er moet nog veel aan het kamertje gebeuren en moet echt gaan kijken wat ik nog nodig heb voor de uitzet. Erg he, ik merk dat ik er nu veeeel minder mee bezig ben dan tijdens mijn zwangerschap van Roan. Veel succes met de laatste loodjes en ik kom af en toe ff gluren hier
elif, idd veel dames hier waar de laatste loodjes wel erg zwaar zijn! youngmom, balen van de naam. zoek je nu 1 nieuwe of weer 2? hier gaat het eigenlijk wel lekker zolang ik maar niet teveel doe. vanochtend gezwommen. wat is het toch heerlijk om je smurf zo te zien genieten! ik mag morgen over een week al thuis bevallen! en ik moet nog zoveel doen!
@elif82: Ja dus inderdaad opnieuw zoeken. Ik weet dat de kans 50% is dat het meisjes zijn maar ik vind het toch belangrijk om jongensnamen te hebben ook. @wen1975: Mijn vriend heeft me vanmiddag McDonalds gebracht naar het ziekenhuis. Veel beter dan ziekenhuiseten @mimi83: Jammer voor jou dat het zo lastig word. Maar wel leuk van Colin, moest wel lachen als ik je stukje over hem las @trieske: Welkom hier! @lauwie: Ik zoek maar 1 naam meer hoor, de andere naam blijft sowieso. Ik vind 1 naam opnieuw vinden al genoeg...
Dag dames, Sterkte en beterschap voor iedereen die er even genoeg van heeft of met pijn en kwalen te maken heeft! @hier: vanochtend lekker met mijn vader naar de markt geweest en wat gedronken bij een restaurantje. Mijn moeder is werken en mijn man ook (zwarte piet spelen in het kasteel hier in de stad) dus wij hadden een vader/dochter-dag haha. Nu afwassen en lekker uitrusten op de bank
Mijn vriend is vandaag gaan kijken naar een huisje en we hebben het! Dus dat is weer een last die wegvalt... gelukkig. @maartje85: Leuk zo'n vader-dochter-dag
youngmom: een tijdelijk huurhuisje bedoel je denk ik.. Lekker zeg.. een plekje om thuis te komen straks. wel raar want als jij nog niet bevalt de komende 4 weken, dan moeten jullei uit het oude huis zijn toch?? dus dan kom je daar niet meer terug.. dat lijkt me vreemd.. even spammen met mijn mannetje hoordie is net lekker in de gootsteen in bad geweest. we hebben zo'n grote witte gootsteen, dus dat is ideaal.. Op deze foto kijkt hij heerlijk ondeugend naar martin..
Hahaha, Mimi, wat een heerlijk ventje zeg! Ondeugd straalt eraf, geweldig gewoon! @the others: sterkte wie sterkte nodig heeft voor de laatste loodjes meiden! Zelf heb ik vanaf nu heeeerlijk verlof, ga er volop van genieten!
Even een korte update voordat ik me zo klaar ga maken voor de visite.... Ukje deed het gisteren goed tijdens de ctg. En er is nog genoeg vruchtwater. A.s. maandag weer een ochtendje ziekenhuis en mijn moeder gaat gezellig mee. Ziekenhuistas staat klaar En ook het kamertje is bijna klaar! Nu is het wachten en genieten van de laatste weekjes want ohhh... meiden het duurt niet lang meer voor ons allen!