Januari 2011 mama's deel 3 NA CRASH

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Wen1975, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    Hoi meiden...
    Vandaag drukke dag gehad met huishouden. Ook lichtjes in een buiten boompje gedaan. Ziet er erg gezellig uit. De box hebben we maar in elkaar gezet. Die stond al weken in de doos in de woonkamer. Nou dan kun je hem net zo goed neerzetten natuurlijk. Dus die staat. Katten vinden het maar vreemd.
    Vanavond viert mij vriend zijn verjaardag voor vrienden. Gelukkig niet thuis, maar in een kroegje hier vlakbij. Scheelt mij weer regelen en schoonmaken :D heeft hij goed geregeld!

Morgen neem ik even rustig de tijd om al jullie verhaaltjes te lezen! Fijne avond allemaal!

2. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    Kinderverzorgster (ook afgestudeerd als leerkracht
    West-Vlaanderen, België
    @mimi83: Inderdaad het word een huisje waar wij tussentijds ingaan voor we binnen kunnen in ons eigen koophuis. En zoals je zegt, als ik niet beval voor 20 dec (wat ik hoop vol te houden) dan kom ik daar nooit meer... Ahja ik heb de foto's gezien en we hebben nu lekker veel plaats voor de jongens EN de ukkies :)
    En wat een knapperd heb jij toch zeg!

3. mimi83

mimi83 Niet meer actief

thanx.. hihi vinden wij ook hoor. met zijn grote bruine kijkers met ellenlange wimpers en perfecte wenkbrauwen en blonde haar..

Die wenkbrauwen heeft hij van zijn vader, is heel oneerlijk hoor zijn mannen en ze zijn echt zo mooi gevormd, geen haar teveel of tehoog. Enigste is soms 1 lang haar..als vrouw heb je er vaak zoveel werk aan.
    wimpers heeft hij van mij het bruine ook hoor trouwens..

dat je de ruimte hebt is het lekkerst natuurlijk..

Marije: dat heb je (of je vriend eigenlijk) goed geregeld!! veel plezier vanavond.

4. mimi83

mimi83 Niet meer actief

meiden ik redt het niet om alles weer terug te reageren waar ik een tijdje geleden gebleven ben. sorry voor iedereen die waar ik niet op gereageerd heb. normal ga ik eens per paar dagen alle pagina's terug tot waar ik gebleven ben.. nu hou ik het even op de laatste 3 a4 pagina's ..

brademarie:"geweldig die 3d foto's ..en nu al holle bolle gijsje.. haha

maartje: lekker verlof..leuk zo'n vader ne dochter dagje.

naomi:hoe was de echo?en de verkoudheid..lange benen dus en verder alles goed lekker en geen geklooi met een bed.. lekker.

wen: hoe is het nu??lekker dat je even uit eten wasbij de mac. gewoon even wat anders is vaak al genoeg..

youngmom: nog geen ontsluiting, dat gaat goed dus..hoe is het met cas zijn pijn?? en heeft sem wel wat geslapen vannacht?hihi jij ook lekker mac..

ink: ja geweldig he.. ondeugend meneertje.. geniet van je verlof..
    marije: rust lukt wel, doe niets .. buiten plassen, soms wat drinken halen en lezen, laptopen, tv kijken en mario'en met martin op de wii.
    hoop dat het nog steeds goed gaat met je collega en haar kleine..

lauwie: hopenlijk heb je een heerlijk weekendje weg..lekker gezwommen, heerlijk zeg..whhhaaaa over 8 dagen mag al bevallen:D

elif: hoe is het met jou..

trieke: welkom (terug) wat moet er allemaal nog gebeuren aan jullie kamertje? ach uitzet is 1 dagje op stap even wassen wat nodig is en klaar met 2 dagen weer gedaan..

cyntje: fijn dat alles goed was met de kleine, hebben ze ook weer een schatting gewicht gemaakt of doen ze dat maandag?e alles zo goed als klaar lekke. ziekenhuis tas staat hier zelfs in de auto..;) maar jah.. situatie is ook weer belachelijk bij mij natuurlijk.

marije:: tja dan kan hij net zo goed in elkaar.. als ze er in willen de katten, aluminiumfolie erin leggen he.. vinden ze een verschrikkelijk geluid.

wat betreft mezelf: is het weer wat afgezwakt naar harde buiken waarvan 3 op de 5 pijnlijk.. en zo'n 4 a 10 per uur. dus gaat goed..
    zo ik hou van holland kijken lekker met mijn man op de bank.

5. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    Kinderverzorgster (ook afgestudeerd als leerkracht
    West-Vlaanderen, België
    @mimi83: Cas heeft nog steeds pijn. Is er echt aan te zien want nu zit hij de hele tijd stil terwijl hij anders geen seconde rustig is. Sem had wel wat geslapen maar die twee zijn echt moeilijk te scheiden. Ze zijn vandaag de heel dag bij 'oma buur' geweest. Dat is niet echt hun oma maar zij heeft geen kleinkinderen en daardoor verwend ze mijn jongens maar.
    En ja hoor, die McDonalds was super lekker... :D

6. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    mimi, ik vind het een superreactie! en wat een heerlijk ventje!
    ja, 8 dagen al :$, maar ik verwacht (en hoop!) dat het nog wel een paar weken duurt. ik denk niet dat ik de eerste zal zijn hier ;). mooi dat de harde buiken wat minder worden.
    en het weekendje is heerlijk! nu lekker lezen bij de open haard!

youngmom, zielig dat hij er nog steeds zoveel last van heeft. waren ook wel heel veel hechtingen, he? ik vind daan leuk en heel leuk passen bij de andere namen.

wen, hoe is het nu?

zijn er meer die 'veilig bevallen' lezen? ik vind het echt een aanrader! heeft mij vorige bevalling erg goed geholpen! ben m nu weer aan het lezen.

7. mimi83

mimi83 Niet meer actief

hemeiden, allemaal een relax zondag..

hier niet werden om 6.45 gewekt door een gillende kleine jongen, die had naar gedroomt en mijn lijf wist zich geen raad met de adrealine dus die ging maar weer vol in de weeen..
    martin is op een gegeven moment maar naar beneden gegaan met colin , kon hem even niet erbij hebben(colin spelend)..
    nu zo'n 12 a 15 weetjes/buiken per uur. maar ben bekaf.. bleh..
    gaan lange weken worden zo, het is veel heftiger als bij colin..

8. mimi83

mimi83 Niet meer actief

#2188 mimi83, 28 nov 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 nov 2010
    even foto's gemaakt net.. 31 + 6.. let niet op mijn super schattige pjamabroek;) het is zondag en mijn lijf werkt niet mee.

9. mimi83

mimi83 Niet meer actief

en mijn tijgervelletje bloot.. die donkere vlek op mijn rechtezij is mijn huidziekte die dus uitbreid nu onder invoed van zwangerschap.:(

10. mimi83

mimi83 Niet meer actief

en ik helemaal .. zo kan je de proportie van de toeterbuik het beste zien..;)

11. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    mimi, wat een grote buik al! mooi hoor! heb je last van die huidziekte? of geeft het alleen die vlekken?

12. mimi83

mimi83 Niet meer actief

jep ben huge..

heb er last van helaas.. sinds de buik ook zo groot is dat daar spanning op staat. het gevoel dat er een voetje op je rib/zij zit en in de weg zit?? zo voelt het en daarbij brand of jeukt het ..
    de vlek op mijn borst blijft redelijk gelijk is wel wat gegroeit maar niet zo heel erg .. deze op mijn zij wel, het laatste stuk richting midden van buik, zeg maar vanaf de knik dat is nieuw en je ziet al een klein vlekje iets hoger nog veder naar het midden , dat ontwikkelt ook..

13. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Mimi lieve schat op iedereen gereageerd.
    En zichzelf niet lekker voelen.
    Hopelijk vandaag wat beter??
    Wat een heerlijk mannetje heb je trouwens:D ben benieuwd naar het meisje in je buik ;)
    En een mooie buik hoor!!
    Maar het klinkt echt niet prettig voor je:(

Lauwie ja erg om te horen dat er zoveel meiden zijn wat zo'n einde van de zwangerschap hebben:(

Hier gisteren naar Köln geweest naar de kerstmarkt, met een collega en zijn vrouw ( van mijn man) heel erg vermoeiend allemaal.
    Vandaag dus een echte rustdag.

xxx

14. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Mimi ik vind je buik prachtig!

15. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @mimi: wat een prachtige buik!! lekker groot hihi.
    snap je heel goed dat ie soms in de weg zit!

@elif: leuk kerstmarkt! nog wat gekocht, of alleen rond gekeken?

hier gisteren dagje gewerkt en savonds frisbeefeestje. het werken ging haast niet meer van de pijn in mn bekken, echt niet leuk! volgende week zaterdag laatste keer, eens kijken hoe het gaat dan. ga een krukje bij de kassa weg zetten zodat ik niet elke keer naar achteren hoef te lopen om te kunnen zitten, want voordat ik kan gaan zitten komt er weer een klant...
    savonds dus ook niets gedaan met de hond maar de houten stoelen waren ook niet echt lekker om op te zitten. om half 9 dus al van ellende naar huis gegaan. vannacht slecht geslapen ivm verkoudheid en de pijn in mn bekken. hopelijk vannacht beter!

16. mimi83

mimi83 Niet meer actief

he meiden,

Nu gaat het beter.. alleen wat harde buiken , niet eens echt pijnlijk erg lekker,..

Martin is allemaal wii spellen voor me aan het downloaden ..jeeeh..
    en heeft de deur gezaagd van de babykamer, moet even wachten met scharnieren erin zetten want colin slaapt.Dus we zijn maar weer even aan het mario-én , staat nu even op pauze mijn broer belde..

Elif: waarschijnlijk heeft ons meisje dus zo goed als hetzelfde gezichtje maar bruine haren!!! alle vrouwen aan martins kant en aan mijn kant zijn bruin. de mannen worden vaak later ook bruin maar zijn hun kinder jaren blond.. zoals colin dus..
    en ze krijgt in ieder geval slag in haar haar , misschien wel mijn krullen die ik als klein meisje had.. bijna zwarte pijpenkrullen tot op mijn billen, toen het eenmaal gegroeit was natuurlijk.. ben ook heel benieuwd.

dank jullie voor de buik complimenten.. ik werd ook regelmatig aangestaart als ik antwoord gaf op de vrag.. hoelang moet je nog?? zo'n 10 weken.. eehh 3 weken zei je nee 10 ... oooooooo... zooo

onze fam doet niet aan kleine buikjes.. mijn zusje had ook zo'n bobbel..en die is 15 cm kleiner als mij.. haha..

elif lekker naar de kerst markt geweest..inderdaad nu maar even rustig aan..

noami: denk jij om jezelf.. is geen schande he om da laatste weken gewoon met de hond een ommetje te doen en na de bevaaling weer naar training te gaan.. met bekken klachten zitten op een houten stoel is niet echt geod voor je ..
    Als je op je zij slaapt heb je nem ik aan al een kussen tussen je benen> en opstaat daar op je zij te draaien, benen uit bed te laten glijden en dan pas overeind komen..

17. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    jemig, zit ik uit te leggen dat ons kleintje een groeiachterstand heeft, krijg ik als antwoord dat ik gezonder moet eten!
    Sommige mensen snappen er ook echt niks van bah bah

moest er ff uit.. ga nu bijlezen

18. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    Youngmom, mooi dat jullie een huis hebben, zal wel een hele last van je zijn afgevallen

Lauwie, ik heb het boek veilig bevallen in de kast liggen, zal er binnenkort eens mee beginnen te lezen, ik denk steeds, ach kan nog wel hihi

Mimi, beste buik zeg

naomi, arme jij, een krukje lijkt me wel beter dan steeds heen en weer te lopen

Gister kwam ik nog een ovutestje tegen, en er voor de grap even overheen gepiest, nou mijn eitje stond op springen hoor, knalde ervan af haha

19. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    Haha leeuw: hup seksen. Nu ben je vruchtbaar! :D

@mimi: ik zie jou al heel fanatiek achter die wii zitten ! Ik zou trots zijn op je grote buikje!! Vind het altijd leuk die hele grote buiken. Zie je tenminste echt goed dat je zwanger bent! :D Al zal het gerust wel eens lastig zijn met dagelijkse dingen.
    @Naomi: als het nou echt niet gaat, stop je toch gewoon wat eerder met werken? Wat niet gaat gaat niet toch ?!

Hier net me laatste tenniswedstrijd met winst afgesloten. Het is mooi geweest :D

20. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Mimi Wow wat een mooie giga buik heb jij al.

@Leeuw Huh Gezonder leven omdat je kindje een achterstand heeft? :$:( Ik zeg maar niets... ;):p

@Marije Allereerst respect dat je tot nu toe zo actief bent geweest nog met sporten en veel werken. Fijn dat je je laatste tenniswedstrijd met winst hebt af kunnen sluiten.

@Elif Naar een Kerstmarkt geweest? Jeetje meid dat je dat nog vol kan houden, wel leuk uiteraard om heen te gaan. Groot gelijk dat je vandaag een rustdag hebt genomen.

@Naomi Wel een beetje aan jezelf denken hoor!

@hyves Meiden die lid zijn van onze hyves, heb zojuist een blog neergezet met een erg leuke oproep. Althans vind ik. :D Dus gauw kijken!

Hier gaat het redelijk, in ieder geval beter dan gisteren. Wel veel last van menstruatieklachten en weer veel vloedverlies. Gisteravond mijn eerste echte wee gehad, leuk hoor zo'n harde voetbal in je buik. :D:p

Deel Deze Pagina