Januari 2011 mama's deel 3 NA CRASH

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Wen1975, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brademarie

brademarie Fanatiek lid

17 dec 2009
    1.091
    0
    0
    NULL
    NULL
    moosey bedankt voor het doorgeven.. wen heel veel sterkte in het zh

Verder kan ik nu echt ff niet teruglezen en reageren op iedereen dus ik hou het kort met dit berichtje

morgen terug naar de gyn. voor controle, ik ben bang dat ik een opaname in het zh niet heel lang meer kan uitstellen, heb nu aleen nog maar moeilijke en benauwde dagen gehad.. ik hoop dat ik gewoon voor een dagje aan het infuus kan en dan weer naar huis... ik heb gewoon zo'n zh trauma sinds alle operaties en de laatste x was 2 jaar terug 6 weken rondom kerst en oud en nieuw.. dus ben hier een emo wrak maar weet ook heus wel dat het beter is om te gaan....

2. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    brademarie, veel sterkte dan morgen. ik hoop dat je met een hele korte opname opknapt!

vlinder, zo gaat het met elk paar schoenen dus het zal wel goedkomen ;)

3. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    Kinderverzorgster (ook afgestudeerd als leerkracht
    West-Vlaanderen, België
    Ooooooh ik ben zo blij!!!! Mijn twee schatten kunnen knuffelen! Tot Casje zei: "Mama, Casje bijna plat" Gekkie! :D
    Ze waren ook zo blij om mij terug te zien. Binnen de 10sec zaten ze bij mij op bed. En ook waren ze echt super blij met de sintkadootjes die ik bij mij had. Alhoewel Sem zich wel afvroeg hoe de sint was binnengeraakt zonder schoorsteen :D

4. maartje85

maartje85 Actief lid

27 mrt 2010
    459
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Lauwie: nee krijg (helaas ;)) niet iedere keer een echo, want daar kunnen ze inderdaad niets op zien mbt de oogjes. Ik wordt wel rond de 38 weken zoiezo ingeleid, zodat ze er snel bij kunnen zijn als het 'mis' is. Ik hoop dat ik morgen hoor wat de planning zal zijn. Waarschijnlijk nog 1 controle over twee weken en daarna is het al bijna zover ...
    Ik ga ervanuit dat de inleiding net na oud&nieuw gepland wordt.

5. mimi83

mimi83 Niet meer actief

yougmom: WAT HEEEEEEERRLIJK!!!!!

6. Miracle1990

Miracle1990 Niet meer actief

@Young: ahww lekker meis!!:) dat zal jou ook heel veel goeds doen om ze ff lekker bij je te hebbe:D
    fijn!!:)

xx

7. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    youngmom, heerlijk om te lezen!

maartje, spannend morgen. hoop dat je een datum hoort!

wij gaan zo op kraamvisite :)

8. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @youngmom: super!!!! fijn dat je je jongens hebt kunnen knuffelen :D

@wen: heel veel sterkte meissie!!

9. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    Kinderverzorgster (ook afgestudeerd als leerkracht
    West-Vlaanderen, België
    Hihi, ik ben zo hard aan het nagenieten van het bezoek van mijn jongens. Heb echt weer een energiestoot gekregen om weer verder te gaan. Kan er echt weer tegen...
    Morgen wel een dag waar ik niet naar uit kijk maar ik heb het gevoel dat ik dat wel aan kan nu.
    Straks heerlijk slapen :)

10. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Youngmom wat heerlijk dat het bezoek van jou jongens zo geweldig was,lekker slapen straks en ik hoop dat je twee kleintjes in je buik nog even blijven zitten.

Ik ga zo ook mijn bed op zoeken,zijn jullie s'avonds ook zo uitgeteld,ik probeer gewoon op te blijven tot na 21.00 maar lig het liefst al om 19.00

11. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Even snel een berichtje van mij. Ik ben voor in ieder geval vannacht opgenomen in het ziekenhuis. CTG was vanmiddag goed, nu morgenochtend weer eraan en bloedprikken. Aan de hand daarvan wordt er verder besloten. Op zijn vroegst willen ze me maandag inleiden. Als ik meer weet, laat ik het uiteraard weten.

12. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    @Youngmom: Wat fijn :) :) :)!!!!

Ik kon eindelijk een keertje vroeg slapen, word ik net wakker gebeld :x. Had nog wel expres mijn mobiel uitgezet maar het was op de vaste telefoon. Grrr!
    Maar goed, het voordeel is dat ik morgen niet veel hoef te doen. Ik krijg eerst mijn schoonmoeder op visite en 's-middags mijn moeder maar daar hoef je niet fit voor te zijn (alhoewel, al dat gekakel ;)). Vind het superleuk dat ik zoveel bezoek krijg van familie en vrienden maar heb nu ook wel weer zin in een dagje voor mezelf!
    Heb gisteren trouwens partneravond gehad bij de zwangerschapsgym en sindsdien dringt het volgens mij ook een beetje bij de aanstaande papa door :D! Maar ik ben zo trots op hem! De andere mannen deden een beetje stoer maar hij vroeg heel veel en wilde alles weten! En toen hij mij moest leren puffen was ik verkocht haha! Hij deed dat zo lief. *Smelt*

Sterkte voor iedereen die het nodig heeft!!

13. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    @Wen: Spannend zeg!! Als je weer nieuws hebt dan hoor ik het wel en geef ik het meteen hier door. Nogmaals veel sterkte en succes!!!

14. mimi83

mimi83 Niet meer actief

he meiden,

Kwam nog even om het hoekje gluren..
    Vandaag bij de vk geweest, kleine doet het goed, mijn lichaam ook. nu zo'n10 kg gegroeit in totaal, heel netjes dus. bloeddruk mooi laag.

Ze kunnen heel lastig voelen met de hand hoe ze ligt, dus de vk twijfelde en heeft zelfs op de kaart de kleine met haar hoofd naar beneden getekend met een vraag teken.. hihi zo ligt ze dus duidelijk NIET, ze voelt precies hetzelfde als woensdag met de echo in het ziekenhuis en toen lag ze dus in stuit en ze is nu zoveel rustiger, maar voel de voetjes duidelijk beneden, maar goed over 2 weken een liggings echo. en dat is de bedoeling dan kunnen ze het zien.

Ik vind het wel heel moeilijk omdat ik me dus echt niet druk maak of ze wel of niet draait, zelfs liever niet( in ieder geval tot de laatste dagen) want zo in stuit zijn de kleine meid en mijn buik gewoon veel rustiger. nou schijnt het blijkbaar heel normaal te zijn dat er een draaipoging gedaan word, maar dat wil ik dus niet. ze draait niet zomaar en ik vind het zelf geen prettig idee dat ze weer terug gedwongen word,waarbij dus aan de reden dat ze gedraait is voorbij gegaan word, waarschijnlijk zat ze behoorlijk klem tegen mijn placenta aan, missschien knelde ze daardoor iets af, de week voordat ze draaide was ze heel onrustig.. daarnaast acht ik de kans groot dat ze gewoon weer terug draait of de bevalling daarna direct inzet.
    Ik heb het al tegen 1 vk gezegd en die zat me aan te kijken alsof ze water zag branden, de vk waar ik vanochtend was die zei gelijk als ze dan nog zo ligt , je hebt een mooie ruime buik en dan kunnen we gan afspreken wanneer we gaan draaien , met de gyn. in besprekeing evt. enz..
    Dat zit me niet erg lekker, blijkbaar gaan ze er allemaal vanuit dat er eerst gedraaid word..

sorry voor het het lange verhaal, moest het even kwijt..

15. mimi83

mimi83 Niet meer actief

wen : Ben benieuwd wat ze gaan doen, en ik hoop dat ze je iets de pijn kunnen verlichten

16. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    mimi als jij geen draaipoging wilt niet doen!

Ik ben het met je eens, er is een reden dat beebs zo laat nog omdraaien....

Trouwens, je zou wel kunnen informeren naar een stuitbevalling...dat kan toch ook gewoon als er verder geen risico's zijn? (is wel zwaar...maar er zijn zoveel babies die zo geboren worden)

Het hoeft niet altijd meteen een keizersnede te worden bij een stuit, hoewel ze daar wel meteen naar toe grijpen hier in NL...

Groetjes,
    Miranda

17. mimi83

mimi83 Niet meer actief

zeligt in volkomen stuit dus dat gaat hem dan maar moeilijk worden, daarnaast is ons meisje draagster hemofilie.. met dus een stollingsafwijking die laag of hoger kan zijn dat weet niemand. er mag NIET aan haar getrokken enz. word. vacuum/tang e.d. mag niet. dus stuit bevalling die voor haar zwaarder is en dus met een hoge kans op interne bloedingen bij de kleine, ga ik dus niet doen. Zal waaarschijnlijk ook zeer afgeraden worden door het hemofilie team. ;) en dan is er ook nog mijn chronische rug, die niet langer persweeen mag verduren als 1 uur.
    Dus dat is gewoon geen optie voor ons..

18. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ik zou ook niet kiezen voor een draaipoging en hoewel ze in Nederland mijns inziens juist niet graag voor een keizersnede kiezen zou ik dat juist wel willen bij een stuit. Minste risico voor de baby. Succes in ieder geval enne voet bij stuk houden hoor! Je gevoel blijven volgen.

19. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    kijk ik zei ook als er geen andere dingen zijn die het risico verhogen..maar jouw meisje heeft redenen genoeg om er idd met keizersnede uit te worden gehaald hihi.

Volkomen stuit wat is dat ook alweer? met de benen naar beneden toch? ipv omhoog langs haar lijfje?

20. mimi83

mimi83 Niet meer actief

volkomen is met beentjes en voetjes naar beneden inderdaad, dat zakt dus heel makkelijk, maar ben je nog niet volledig ontsloten en daarnaast zakt de navelstreng heel makkelijk mee en die kan dan dus afgekneld worden..

met een onvolkomen stuit (beentjes omhoog) kan stuitbevalling wel omdat dan de billetjes eerst komen, die zijn ook groter als 10 cm dus daarop moet je ook uitrekken zeg maar..;)

Deel Deze Pagina