Januari 2011 mama's deel 3 NA CRASH

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Wen1975, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ahh de meeting moet wel doorgaan hoor! Desnoods eerder dan. Ik vind 35 weken niet zo'n probleem, als ik me niet goed voe die dag kan ik altijd nog niet gaan ;) Maar goed eerder kan dus ook. Misschien even opnieuw inventariseren of is dat teveel gedoe?

Namen: volgens mij zijn wij er uit. Maar dat kan volgende week weer anders zijn ;)

2. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    Kinderverzorgster (ook afgestudeerd als leerkracht
    West-Vlaanderen, België
    @lauwie: Ik zal eens kijken bij mijn namenlijst en je een PB'tje sturen...

3. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    Aanrader: voor lauwie en anderen natuurlijk. Er bestaat een boekje dat heet Rockin Names. Ik vond daar heel veel leuke namen in staan!

4. IrisB

IrisB Fanatiek lid

Ik lees straks weer bij, maar eerst even re-inventarisatie van de meeting (u vraagt, wij draaien, Juju :p - wou gisteren al posten, maar weer te lang geslapen 's middags ;) )

MEETING MEETING MEETING

Wie wou er mee + voorkeur stad:
    Charpi - Den Bosch
    Cyntje78 - Den Bosch
    Danjay - geen voorkeur
    IrisB - Utrecht
    JuJu - Utrecht
    Maartje85 - Den Bosch
    Moosey - Den Bosch
    Naomi123 - ?
    Wen1975 - Utrecht

Data waarop max. 2 mensen niet kunnen:
    zondag 17 oktober (paniek - heel erg kort dag :p )
    zaterdag 23 oktober
    zondag 24 oktober
    zaterdag 30 oktober
    zaterdag 6 november
    zondag 7 november

Heb een aantal mensen al een tijdje niet gezien :( Dus we kijken wel even. Graag opnieuw een PB sturen en natuurlijk mogen andere dames ook nog mee :D

Soit. Nu maar beetje voortdoen. Moet nog paar wassen er doorheen draaien en boodschappen doen. Vandaag helaas geen kans om een IrisBmarmot te zijn, want moet op IrisBkind passen ;)

Fijne woesndag allemaal!

5. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @namen Hier staat de naam al een hele tijd vast. Het is wel een top 20 naam, maar ook weer niet. :D We hebben er een iets andere twist aan gegeven. :p

@Meeting Alle data die op het lijstje staan zijn wat mij betreft prima. Idd al een tijdje een aantal niet gezien, wel jammer.

@ego Ik had eigenlijk mijn GTT vanmorgen, maar heb sinds gisteren last van mijn buik en vanmorgen nog eens hoofdpijn erbij. Tot overmaat van ramp staan mijn ribben volgens mij ook weer verkeerd, want heb echt veel pijn weer. :( Dus zag het echt niet zitten om daar 2 uur rond te handen zonder dat ik goed kan zitten ergens.

6. Tese

Tese Niet meer actief

Goeiemorgen allemaal!

M'n kleine spook was vanochtend om 6.15 al wakker. Maar aangezien ik slecht slaap heeft manlief hem eruit gehaald en aangekleed enz. Was ik heel blij mee! En ik maar chagrijnig doen tegen hem schaam schaam...

7. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Wen nee dat meen je niet zitten ze weer verkeerd:(
    Pfff dat lijkt me idd erg pijnlijk zeg.

8. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @irisb: haal mij maar van het lijstje van de meeting af, ik heb zo vreselijk weinig tijd momenteel en alle dagen zitten zo vol dat ik de zondag die vrij is ook graag even vrij wil houden.
    vind het heeeeel erg jammer want het lijkt me erg leuk, maar ik trek het momenteel niet.

9. mimi83

mimi83 Niet meer actief

ahhhh ik verveel me...

zo moest er even uit..

10. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Aaaah mimi doe toch maar goed rustig aan heh!!!

11. mimi83

mimi83 Niet meer actief

mijn zusje gaat flut boekjes voor me halen.. heb hier nog wel het een en ander liggen,maar da's allemaal medische verhalen.. dan ga ik weer raar dromen.. dus heb de boekjes dorpsleven bij haar besteld.. hihi ze zou net naar de winkel gaan dus dat scheelt.

ik heb een mini was gedraaid vanochtend.. 1 setje, 1 broekje, 4 paar sokjes, 2 wieglakentjes, 3 hoeslaken ledikant en 1 ledikant dekbedhoesje en een wikkeldoek.

Die heb ik net opgehangen, dat was de laatste was die echt moet voor de geboorte.. en waarvan 1 broek , sokken en wikkeldoek in de ziekenhuis babytas moeten en wieglakentje- 1 in wieg en 1 in kinderwagen. Dus dat is geregeld.. kan het wel voelen aan spanning, maar harde buiken valt mee.

Meer zal ik niet doen.. ik ben omgeven door colin's speelgoed maar ik ga het NIET opruimen.. dat is teveel bukken.

Colin komt net voorbij met de buuf en 3 meiden, die gaan een rondje wandelen.. even mama zwaaien en rennen maar.. lekker buiten.. hihi

12. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Lief hoor:D

Nee niet te veel bukken idd ;)

13. Ink1313

Ink1313 Actief lid

20 apr 2010
    300
    0
    16
    NULL
    Nederland
    Ha allemaal,
    @mimi, pfff al dat rustig aan doen, het is dat voor een goed doel is he? Duik strakkies maar lekker de flutboekjes in, ff verstand op nul en lekker lezen.

Pfff, hier was er vanmorgen ook een om 6 uur al wakker, en ene partij vervelend zeg, niet normaal! Luisteren lukt heel de dag al niet en druk....heb het nu al gehad en het is pas half 12...Om half 5 mag hij lekker naar de gym, heeft mama ffies rust. Ik heb hem nu heeeel pedagogisch verantwoord met een boterhammetje achter de tv gestald. Stomme filmpjes kijken, hopelijk kan ik zo nog ffies getrekt op de bank.

Bukken lukt mij ook niet meer zo goed. Niet alleen omdat het fysiek niet lekker zit, maar meer omdat ik dan moet overgeven. Pfff, dan komt alles omhoog en voel ik me direct vreselijk misselijk. Herkennen jullie dit?

14. mimi83

mimi83 Niet meer actief

jep ik hoef dat niet overtegeven ,maar ben wel gelijk misselijk.. ik geef alleen over als ik ween heb:( zondag nacht dus of als ons allerliefste ukkie in mijn buik weer eens vol in mijn maag trapt nu al 4 x gehad en hoppa!! ook vaak dat ze trapt en dat het dan wel omhoog komt maar tot mijn slokdarm;).. vanochtend wou ik martin een kus geven.. hij bukt naar me.. ik zeg wacht.. hmmmmbppp voelde alles omhoog komen..bah.. fijn dank je kleine meid..

15. mimi83

mimi83 Niet meer actief

hij kwam net op de terugweg even kusje brengen.. haha zo knap dat hij heel goed snapt dat hij de hele dag bij sabrina is ook al ziet hij mij wel..

Hij komt dan kusje geven en zwaait gelijk en wijst naar sabrina.. zo van nu ga ik weer met haar mee dag mama.. :D.. schatje

16. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ah wat schattig zeg!!
    Ben eens benieuwd hoe je meid "anders" zal zijn als Colin.
    Ze zeggen wel dat jongens heel lief zijn( weet het niet heh)

Hier gelukkig nog niet dat ik aan het overgeven kom doordat hij mij trapt.
    Maar mijn blaas heeft wel zwaar te verduren hihi.
    Gisteren ineens zo'n irritant hard gevoel aan mijn buik.
    Dacht dat het een harde buik was, maar niks was minder waar.
    Meneertje lag met zijn rug helemaal strak tegen mijn buik aan , aan een kant dan.
    De andere kant van mijn buik was heel zacht en kon ik induwen.
    Voelde echt zijn hoofdje en kontje heel hard tegen mijn buik.

Gisteravond gingen we naar bed toe, en ik voel dan altijd aan hem hoe die ligt en of hij evt ff reageerd( wat hij al de hele dag doet eigenlijk)
    Zegt mijn man: Ocharme laat kleineke toch, je moet hem niet wakker maken.
    Je mag hem niet plagen heh mama.

Hij is nu al een trotse papa:D

17. mimi83

mimi83 Niet meer actief

:Dahhh wat lief van je man.Maar zeg maar hij plaagt mama ook dus mag ik terugplagen haha

Over het algemeen zijn jongens iets minder heftig qua reactie.. tja dat zit er dan al in.. meisjes kunnen heel pinnig en venijnig zijn.. maar de aard van het beestje zegt vaak het meeste ...

Colin heeft de aard van martin hij is heel rustig en makkelijk. Je kan wel (vooral mijn schoonmoeder ziet het verschil;):D) merken dat er vanmijn kant meer drift en koppigheid in zit als hij iets vind of iets niet wil.

Maar we denken allebei dat deze kleine echt een van soest is (mijn meisjesnaam) en dat betekend een kleine spinnekop, ik bennog het rustigst en makkelijkst in de fam.
    Over het algemeen zijn het verschrikkelijk eigenwijze, extraverte,toegakelijke en open maar koppige mensen in mijn kant van de fam.

Dus we zijn benieuwd, ach martin en ik zijn allebei vrij rustig in doen en laten en makkelijk in de omgang, dus dat scheelt.. ze moet iets van mama erven en dan kan het ook nog het betere deel van de familietrekjes zijn toch..

We hopen ook dat ze mama's donkere pijpekrullen (als kind) erft:D..
    haar met slag is het sowieso , heeft colin ook en wij allebei. Colin is alleen donkerblond net als martin dat hij klein was..;) die twee lijken zoveel op elkaar dat martin dezelfde leeftijd had als colin, dat ik gewoon eng. Als ik een foto laat zien van martin en niets zeg denken de meeste dat het colin is.:$

18. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ongelooflijk heh dat ze zoveel op elkaar lijken!!
    Ik hoop stiekem dat ik dat ook krijg te horen zoals meerderen met kid verleden dat hij toch echt op zijn papa lijkt:D
    Ik was als baby heel erg getint, zwarte haren en heeeeeeeele donkere ogen.
    Dus ben eens benieuwd hoe hij word:)

Manlief heeft ook karaktertrekjes van zijn oma's en ooms waar hij zelf soms gek van word, dan zegt hij soms, wel goed eigenlijk zo kan de kleine die karaktereigenschappen iig nooit hebben.

Ik was als kind zeiden mijn ouders ook altijd wel rustig en niet erg van roepen enz.
    Babbelen kon ik wel snel ahum, sneller dan lopen:D
    Dus ben eens benieuwd hahahah.

19. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Over de donkere krullen die had ik ook:D
    Die kon je uittrekken en sprongen zo weer terug hihih:D

20. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    Kinderverzorgster (ook afgestudeerd als leerkracht
    West-Vlaanderen, België
    Bericht vanuit bed: Vannacht weer een super zware nacht gehad. Een 3-tal uurtjes geslapen en het begint serieus op mijn humeur te slaan...

@wen1975: Doe je wel effe rustig aan? Want dat klinkt toch allemaal best serieus :$

@mimi83: Hier nog zo iemand die zich verveeld, al heb ik het gevoel dat ik dagen lang kan slapen, het lukt me echt niet! Toch goed voor onze kids dat ze met andere mensen toch even naar buiten kunnen hé... Ook al heb ik het er denk ik moeilijker mee dat ik niet mee kan dan zij... :)

@Ink1313: Ik kan je bergijpen hoor met die boterham voor de tv. Wij doen dat zo weinig mogelijk maar als dat de manier is of effe stilte te hebben in huis (en ze niet buiten kunnen) is dit toch wel de oplossing. Want soms stijgt het lawaai dat die twee maken me echt in het hoofd. Maar over mijn jongens klaag ik niet, want ik besef heel veel geluk met hen te hebben... ;)

@elif82: Klink alsof hij het nu al opneemt voor zijn zoon. Hier ook zo de mannen tegen de vrouw (ah ik ben alleen). Wat doet dit me hopen op 2 meiden zeg, dan zijn we hier thuis weer in evenwicht :D

Zo de jongens komen hier binnengerent, gedaan met de rust voor vandaag tot ze naar bed gaan...
    Cas: "Mama, Cas en Sem thuis." Komt hij heel dicht bij mijn buik staan en kijkt hij er zo naar en na een minuutje "Ah, flink hoor" :D:D
    Sem: "Mama meekomen naar living, bij Sem en Cas zitten" (dus denk ik dat maar effe te gaan doen)
    Wat zijn ze toch lief hé *smelt*

Deel Deze Pagina