Januari 2011 mama's deel 3 NA CRASH

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Wen1975, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    wat fijn wen dat alles tot nu toe goed lijkt. Hopelijk mag je naar huis en moet je een datum terug komen om te bevallen! succes meis.

2. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @wen: fijn dat de CTG goed was!! hopelijk mag je lekker naar huis en hoef je pas terug te komen wanneer je gaat bevallen!

3. maartje85

maartje85 Actief lid

27 mrt 2010
    459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou dames, dat was me het bezoekje wel aan de gyn!
    Ik ben inmiddels weer een beetje bijgekomen, maar moet mijn verwachtingen en planning nog aanpassen in mijn hoofd.
    Ik zou tussen de 38 en 40 weken moeten bevallen i.v.m de controle op de erfelijke oogziekte. 38 weken is precies op oudjaarsdag, dus ik ging ervan uit dat ze na oud&nieuw zouden beginnen met inleiden.
    Dat wordt dus eerder... 29 december wordt ik opgenomen en wordt waarschijnlijk een ballonkatheter geplaatst om de baarmoedermond op te rekken (rijpen) en een dag later zal de inleiding starten.
    Ons meisje wordt dus naar alle waarschijnlijkheid nog in 2010 geboren.

Ik vind het fijn dat er nu een datum vast staat, 20 december moet ik nog een keer op controle bij mijn eigen gyn. Helaas is zij vrij als ik voor het inleiden moet komen, en wordt ik dan door een verloskundige van het ziekenhuis geholpen. Een hoop aanpassingen voor mijn gevoel dus.

4. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    @Wen: Ik hoop ook dat je naar huis gaat met een datum.

@Maartje: Jeetje, dan moet je inderdaad even switchen in je hoofd.
    Dit jaar nog! Maar wel fijn dat er een datum is.

Net mijn schoonzusje op bezoek gehad. Ze had alleen hele sterke parfum op en mijn ontbijt kwam er dus uit haha! Ik zei maar dat het kwam omdat ik slecht had geslapen....:D
    Dadelijk komt mijn moeder en gaan we gezellig even shoppen.
    Fijne dag allemaal!

5. maartje85

maartje85 Actief lid

27 mrt 2010
    459
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Moosey, haha, ik heb dat ook van sterke luchtjes, kokhals reflex. Als er dan nog eten bovenin je maag zit...

Officieel ben ik nu dus illegaal in dit topic, hoewel de kans bestaat dat ze er pas 1 januari uitkomt ;)

6. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    wen, fijn dat alles goed is met de kleine! hoe gaat het met jouw klachten? hoop dat je een datum mee krijgt en dat je het niet te ver weg vindt!

maartje, dat lijkt me wel even wennen allemaal. wel fijn dat je een datum hebt!

moosey, hmm dat is niet echt lekker! ben je ook nog steeds misselijk of was dat nu ineens weer?

net bij de vk geweest. alles weer goed, onderdruk bloeddruk prima, hij ligt mooi ingedaald, ze dacht dat ie iets groter was dan mijn dochter (maar niet zo groot dat ik me zorgen hoefde te maken :D). het was de vk die bij mijn vorige bevalling was en ze wist nog allemaal dingen van die bevalling. ze zei ook nog dat ik het zo goed gedaan had, was fijn om te horen!

7. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    maartje, gezellig nog een illegale ;)

8. maartje85

maartje85 Actief lid

27 mrt 2010
    459
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Lauwie: dat is fijn, alles prima dus?!

@ego: ik vergeet (door de spanning) helemaal te vertellen dat ons meisje he tnog prima doet in mijn buik :) Ze ligt al sinds de 31 weken met het hoofd naar beneden. Was nu aan het indalen, maar het hoofdje was nog wel te bewegen. Haar hartslag ging snel, maar wel erg duidelijk en krachtig, ook prima dus.

9. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Hey meiden,ik lees strax even bij,ben nu erg moe n.l
    Ik heb oefenweeën,brandend maagzuur en zeer waarschijnlijk de buikgriep,Mimi bedankt he,ik wist niet dat het ook al aanstekelijk was via internet:D.
    Ook heb ik door vannacht flinke aambeien,het gaat even niet zoals ik zou willen.
    Ik heb een uur aan de ctg gelegen en de kleine doet het goed,geen echte weeën activiteit en ook verder konden ze geen aanwijzingen vinden dat de kleine er al uit wil,dus op zich goed nieuws,helaas voel ik me echt k*t en ga nu mijn bed zoeken.
    Bedankt voor jullie medeleven en ik reageer later op de rest.

10. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Maartje wel fijn dat je nu een datum weet meid..... en dat alles goed is met je kleine meid....

Lauwie fijn dat de controle weer goed was....

Moosey veel plezier met shoppen....

Wen fijn dat de ctg enzo goed is..... ben benieuwd of je naar huis mag en een datum mee krijgt.... nog even volhouden....

Youngmom, weer een dat verder, hoe gaat het vandaag?

Vlinder ging toch naar het zh voor een extra check? Ben benieuwd meid.... hoop dat die buikpijn nog geen weeen betekend...

Slecht slapen, hier al een paar dagen, pffffff lig maar te draaien in bed en kan gewoon niet lekker liggen... ben moe genoeg, maar slapen ho maar....

Vandaag 35 weekjes..... weer een week om, nog effe volhouden....:D

11. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Wen wat goed dat alles goed is met de kleine en waarschijnlijk een datum spannend!!

Maartje ook een datum en dit jaar al!
    Ach ja het scheelt maar een paar dagen met 2011;):D

Vlinder pfff buikgriep ook al dat klinkt niet goed.
    Wat hebben de meiden toch allemaal :(

Hier alleen maar veel vocht, lig weer met mijn benen omhoog ;)

12. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @vlinder: fijn dat het goed gaat met de kleine!!
    rust maar lekker uit,beterschap meis! *knuffel* snap dat je je ellendig voelt met alles zo tegelijk.

13. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    vlinder, vervelend meis, dikke knuffel!

charpi, balen van het slapen

elif, balen van het vocht

14. brademarie

brademarie Fanatiek lid

17 dec 2009
    1.091
    0
    0
    NULL
    NULL
    haai alemaal wat hebben we toch een heerlijk kwakkelkluppie zo van de januari mama's hihi

wen super dat de ctg's in elk geval goed zijn en hopelijk mag je straks lekker naar huis terug!
    mimi nu al zo'n dwarsliggertje hihi... dat beloofd wat he;)

vlinder succes met je klachten, rust goed uit, heb je wat tegen de aambeien gekregen?

elif lekker met de beentjes hoog, tv aan.. boekie dr bij... relax "zennnn"

maartje fijn dat ales goed me tjou en de beeb gaat.. dat nieuws kunnen we hier ook heeeel goed gebruiken :) en dat het voor oud en nieuw alemaal ingeleid gaat worden dat is wel even aanpassen/ bijsturen... gelukkig ben je in goede handen en wordt je goed geholpen... even al die nieuwe info verwerken, komt goed, het is ook niet niks!

shopse moosey!!!

ego: hier controle bij de gyn... 1e reactie van de gyn: wat zie jij er benauwd uit nou daar ging ik hoor... Morgen word ik opgenomen voor een dag aan het infuus met vocht en dan word ik extra goed in de gaten gehouden want het kan ook een averechts effect hebben.. oké dat wist ik nog niet. Als alles goed gaat mag ik dan die avond weer naar huis toe en dan overleggen de artsen en dan is het vooralsnog de bedoeling dat ik zaterdag weer een dagopname krijg. en daN als het zo lukt zal dit een aantal keren herhaald worden tot de bevalling, mits d esituatie niet verslechterd, want dan kom ik echt niet onder een echte opname uit.

Inleiden zonder ontsluiting doen ze bij mij nu niet, dat zou te elastend zijn en mijn lijf trekt dat zo verzwakt niet meer met alle mogelijke gevolgen van dien voor de baby. (Buiten mijn eigen gezondheid natuurlijk ook) Maar als over bijv. 2 weken blijkt dat ik al is het maar 1cm, ontsluiting heb, dan breken ze de vliezen en wordt er wel ingeleid.

Maar eerst even morgen afwachten.. ben zo opgelucht dat de gyn, dit heeft kunnen regelen.. er valt voor nu een hele last van mn schouders...
    \met de baby nog steeds alles prima, goed gegroeid weer (deze mama in spe ook... :$mijn god!) lag nog met koppie naar beneden en nog uitgebreid kunnen bewonderen met de echo.. we boffen echt met deze lieve gyn!

tot zover.. ik ga even rusten, ik ben benauwd en een beetje uitgeput.. xxxx

15. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    mijn buik met 36,1 weken!!!

16. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    Kinderverzorgster (ook afgestudeerd als leerkracht
    West-Vlaanderen, België
    @mimi83: Ik zou gewoon doen wat ik zelf wil. Dus als jij die draaipoging niet wil zou ik dat gewoon duidelijk maken en niet doen. Ze kunnen je toch niet verplichten. Maar jullie meisje doet precies wel gewoon haar eigen ding zo te horen!

@lauwie: Ik ben de nacht goed doorgekomen. Enkel (soms pijnlijke) harde buiken tijdens het douchen en erna maar dat wil niets zeggen want die had ik tijdens mijn bedrustperiode ook. Ik vind het zo jammer voor mijn vriend dat hij Loecke niet kan zien vandaag. Is al het 4de jaar op rij!!!!4

@maartje85: Ik kan me wel voorstellen dat het goed is als er een datum vast staat. Weet je toch wat er zal komen hé.

@charpi: Vandaag gaat eigenlijk wel goed. De verpleegsters zeggen me allemaal hoe hard ze het zien dat ik gelukkig ben nu ik mijn jongens weer kan knuffelen.

17. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    Hoi meiden ik verwaarloos jullie :S Sorry!!!!

Laatste weken nog erg druk met mijn werk. Laatste dingen voor de overdracht in orde maken, mentorklasje en mijn andere klassen. Wie mijn lessen uberhaupt over gaat nemen is nog niet eens bekend. Fijn. Daarnaast deze week nog oudergesprekken en nog een cursusje.

Ik lees wel mee. Dus blijf wel op de hoogte van jullie verhalen.
    Zie dat een aantal meiden de kleine beeb al veel eerder verwachten dan gepland. Spannend!

Hier gaat het nog goed en kleine is nu meer aan het draaien en duwen dan dat het nog kan schoppen. Het begint aardig vol te worden in het buikie.

Nou meiden in mijn verlof ben ik erg sowieso weer vaker! nog 1.5 week

18. mimi83

mimi83 Niet meer actief

he meiden,

Ik heb alles weer lekker gelezen en ga proberen morgen te reageren..

vlinder: tjoh buikgriep aanstekelijk over sms en internet die is nieuwe.. beterschap he.. Gelukkig was er niets met de kleine

Tja we hebben wel een kwakkelclub zo zeg..
    Brademarie: super dat de gyn zo met je mee denkt. dagopnames zijn een stuk beter hanteerbaar denk ik voor jouw als de nachten ook blijven...

19. maartje85

maartje85 Actief lid

27 mrt 2010
    459
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Marije: oei, jouw laatste loodjes op het werk zijn ook vrij zwaar zo te lezen, succes, nog even en dan ook lekker vrij :)

@ego: begin aan het idee te wennen dat we een december kindje krijgen. Wonderbaarlijk hoe snel je je aanpast, er is nou eenmaal niets ana te veranderen en dit is het beste voor ons kindje. Ik hoop dat ik op de grote dag ook zo relaxed ben en vol vertrouwen ;)

20. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Meiden ik reageer hopelijk morgen op jullie,ik ben nog steeds niet fit,ik ben met mezelf aan.
    Mijn aambeien lijken met het uur te groeien en mijn buik doet nog steeds behoorlijk pijn.Ik heb Sperti gekocht voor de aambeien en rennie's voor het brandende maagzuur,nu de buikgriep nog uit zieken.
    We zijn idd een kwakkelclubje Mimi,lieven meiden bedankt voor jullie steun en tot morgen.

Deel Deze Pagina