Hallo allemaal, Hier weer even een berichtje van mij. Ik ben net weer thuis gekomen en daar ben ik erg blij mee. Weer lekker in mijn eigen bedje slapen en mijn lieve hondjes om me heen. En nog belangrijker: maandag word ik weer opgenomen om ingeleid te worden. Aan de ene kant een opluchting om een datum te hebben om naar uit te kijken maar aan de andere kant komt het ook wel erg dichtbij allemaal ineens. Ik ga nu eerst even lekker eten en probeer vanavond en anders morgen op iedereen te reageren wat er allemaal gekletst is sinds gisteren. Liefs Wendy
Wauw Wen maandag word je ingeleid!!! Gaat idd in een keer heel erg snel zeg jeetje hihihi. Wat spannend zeg. Maar uhhmm je blijft wel schrijven hier heh
Haai ladies, @Young mom, fijn dat je ej jongens eindelijk weer in je armen hebt kunnen sluiten. Zal wel een werelds gevoel geweest zijn ze eindelijk weer te knuffelen en live te horen kleppen. @ Wen, jeetje, maandag inleiden, dat gaat wel heel erg snel zeg! Heerlijk voor je dat je duidelijkheid hebt en dat je over ene weekje al mama bent! @rest, nog iemand met een datum, mooie datum 29 dec, overals mooi tussen in Vlinder was ziek dacht ik, beterschap meis! Rest helaas vergeten. vandaag ff geproefd hoe het dalijk is met 2 kids, mijn neefje kwam een dagje. Hij is 11 weken, dus het was flink aanpoten, maar zoooo leuk! Heerlijk als zo'n ventje naar je lacht. Ga lekker bankie hangen, want ben kapot!
Oooooh meiden die zwangerschapshormonen werken echt op mijn gemoedsrust. Ik ben me zoooooooooooooooooo aan het ergeren over een bepaald topic grrrrrrrrrr
Nou in het zwanger worden topic. Had ik niet moeten lezen. Dat MMM meiden meer respect moeten tonen voor andere meiden. En als er wat gezegd word door mij of zelfs meiden wat niet in de MMM zitten nou dan zijn we kortzichtig . Aaaaaaaah. Oh ja en ik/ wij ( mmm meiden) gunde niemand een baby pffffff. Maar ga niet meer reageren ahum wijs heh
ik snap je frustaties denk ik heel goed hoor! zal eens kijken of ik het kan vinden kan ik ff lezen.... ik denk eerder dat andere meiden meer respect moeten hebben voor meiden die wel in de MMM zitten.. heel slim dat je niet meer gaat reageren!!
Oh maar lieverd het gaat er niet om dat ik bv wij meer recht hebben of dergelijke. Ik ben voor iedereen blij, en zeker als ze niet de mmm in hoeven. Net ff een helder moment daarnet. Ging hier eens uitrekenen qua cyclus uitrekenen van de uitgerekende datum. Ons mannetje loopt telkens wat voor( 1 a 2 weken) maar nu blijkt dat ik me ( wauw) 1 dag verrekend heb en dus uitgerekend ben voor de 24e januari ipv de 25e whahahah. Blond
@Wen: Ooooh, wat spannend! Ik hou mijn telefoon vanaf maandag extra in de gaten!! @Elif: Ik ga het ook even lezen. En wat een muts ben jij zeg ! Een dag verrekend hihi!
Hahahaha ja zie je dat mijn zwangerschapshormonen al snel werkte als zwangerschapsdementie hahahha. Nou ik zag bij eisprong 5 mei staan , denk huh wat 5 mei. Die was 4 mei! En dat weet ik natuurlijk heel zeker na de iui en de pregnyl, die de eisprong veroorzaakte de 4e Dus we gaan naar een even datum ipv oneven
hey meiden, net bijgelezen, maar weet al niet meer wat er allemaal gezegd is.. ga zo de zetel in, want ben helemaal op. @vlinder: beterschap meisje! en gaviscon helpt héél goed bij maagzuur.. ik leef praktisch op gaviscon de laatste weken @wen: spannend! zo dichtbij ineens.. @maartje: wat 'n hoop aanpassingen, maar 't is goed dat je nu weet waar je aan toe bent.. de rest: sorry, weet 't echt niet meer.. knuf!
@Elif: Verstandig om er niet meer op in te gaan. Dat is echt zo'n topic zonder einde en die makkelijk uit de hand loopt.
Whahaha ja als hij er bijna uitkomt. Maar ach dat neemt de pret niet weg de banner toch nog 1 dag verder te mogen zetten
Moosey jij ook alweer 36 weken jeetje. Ik zei toenstraks tegen manlief na het nieuws van wen, goh de eerste januari mama gaat al bevallen. Nu komt het ineens erg kortbij zeg! Er gaan al meiden bevallen! En toen ik hem vertelde dat ik me 1 dag had verrekend zei hij: Oooooooh hij komt toch tussen de 10e en de 15e! Denkt hij dan
Hay meiden, Ik ben vandaag bij de cardioloog geweest, en ze hebben mn hartactiviteit gemeten ofzoXD nahjah het zag er goed uit, mooi rustig geen gekke dingetjes. Ik moet nog een keertje terug komen voor een echo van mn hart te laten maken, kon helaas vandaag niet, die gene was er namelijk niet.. wel erg jammer maar helaas We verwachten geen gekke dingen die we nog niet weten hihi Verder zijn me vriend en ik EINDELIJK het helemaal eens over de naam voor ons meisje ben ik wel ontzettend blij mee!! Me kleine meisje was ontdeugend vandaag moest mn adem inhoude en me buik mocht ook niet bewegen, wat doet mevrouw die gaat lekker ligge trappe en draaie dus me hele buik heen en weer enz.. konde we opnieuw beginne we moeste er wel om lache die vrouw zei lijkt net een alien zo in je buik hihi zeg zo ja noem dr soms wel eens ET ghehe Verder ben ik niet uitgegleden, maar gut wat ben ik kapot zeg van dat dagje weg nou mag ik 10 december weer, maar dan gaat me ventje wel mee, kan ik op hem leunen als ik t ff niet meer trek, heb bijna hele weg naar huis geslapen gewoon echt TE erg tis dat ik licht slaap anders was t niet goed gekomenXD en de tram was ook nog eens dr mee uitgeschede onderweg naar adam centraal, en we waren net een paar haltes van het ziekenhuis weg iedereen moes uitstappe kwam die man naar me toe zegt ie wrm blijf jij zitten, zeg zo nou meneer, als je denkt dat ik dat stuk ga lope heb je t mis, zegt ie wrm dat dan zeg zo nou ik ben hoogzwanger.. zegt ie ow verrek ja.. nu je t zegt zie ik t ja.. blijf maar lkkr zitten tot de tram komt om te slepen XD vraag ik wel of ie gewoon naar t station wil rijden dus heb VIP behandeling gehad haha
Miracle, fijn dat de controle helemaal goed was van je hart, wel jammer dat je nog een keertje ervoor terug moet.... Kan me goed voorstellen dat je helemaal kapot was aan het einde van de dag.... gelukkig gaan morgen je mannetje mee.... Vlinder, beterschap meissie.... Wen, wowwwwwwww zou jij dan de eerste januari-mama worden meid..... maandag inleiden dus volgende week een baby.... ben helemaal enthousiast!!!!! Youngmom, en blijven de ukkies nog braaf zitten.... ik hoop het wel, hoe langer hoe beter.... Elif, je niets aantrekken van die topic..... die meiden weten niet wat ze zeggen..... de mmm is echt zwaar..... tuurlijk gun je iedereen een zwangerschap, maar als je al jaren in de molen zit, dan is het soms moeilijk om iedereen om je heen maar zwanger te zien worden..... Maartje, fijn dat je begint te wennen aan het idee van een decemberkindje.... Hier weer eens een goede nacht gehad, ben wel vroeg wakker, maar heb tenminste een aantal uren heerlijk geslapen