Januari 2011 mama's deel 3 NA CRASH

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Wen1975, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mimi83

mimi83 Niet meer actief

goeiemorgen!!!

Hopenlijk gaat het vandaag met de hele club beter..
    Martin is weer te werk en die is nu met colin onderweg naar mijn schoonmoeder. Dus colin is lekker daar vandaag.
    Hij heeft gister bij de buurtjes goed geslapen en goed gegeten en vannacht voor het eerst weer doorgeslapen sinds vrijdag. Hij was ook heerlijk te gebruiken vanochtend..

Ik ga vandaag op mijn gemakje de kerstboom en mijn kerstdorp doen endenk ik nog even een bakkie bij mijn moeder, die heeft de oppas op mijn neefje..en heeft haar huis ook al lekker in de kerst.

2. 3dewonder

3dewonder Actief lid

1 dec 2010
    170
    0
    0
    assen
    hallo goedemorgen

wat een bende hier op de weg net me kinderen naar school gebracht normaal 10 minuten dik half uur er over gedaan (met de auto )
    en dan loop je nog voorzichtig om niet te vallen gaat hele tijd goed ben je op weg naar je auto naar de jongste te hebben weg gebracht wil je instappen en dan maak je toch een glijder :x
    gelukkig zo gedraait dat niet op me buik terecht ben gekomen maar op me heup dus nu nog slechter te been dan ik al was :(
    ken niet eens meer auto rijden van de pijn dus me man probeert straks naar huis te komen om de kids weer van school te halen
    maar even rustig aan doen vandaag ;)

3. maartje85

maartje85 Actief lid

27 mrt 2010
    459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen allemaal!

Ik was erg vroeg wakker vandaag; mijn man gaat altijd om 06.00 uur uit bed en ik kon daarna ook niet mee rin slaap komen. Heb om 7 uur maar de tv aangezet ... Vandaag lekker een dagje thuis en vanavond wat drinken met vriendinnen.

@Elif: kan me je frustratie goed voorstellen, hoor. Maar je blijft het houden denk ik dat sommige mensen zich ergeren aan anderen. Neemt niet weg dat sommige mensen ook echt niet netjes zijn, haha.

En een dag eerder uitgerekend, haha, goed zeg!

@Miracle: fijn dat alles goed was, en dat de tramconducteur/machinist je liet zitten, haha.

@Wen: aaaah, maandag al inleiden! Jeetje nu gaat het echt snel voor sommige meiden hier. Ik over drie weken al.
    Vertel jij aan familie en vrienden dat je ingeleid gaat worden en wanneer, of hou je dat voor jezelf, je partner en ouders?

@Mimi: Heerlijk he, kerst?! Hier ook al lekker versiert :) Fijne dag en veel plezier bij je moeder.

4. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    3dewonder dat is een teleurstelling,doe je voorzichtig val je toch,doe maar rustig aan vandaag.

Maartje lekker he een rustig dagje en dan vanavond lekker even met vriendinnen wat gaan drinken.

Wen wat fijn dat je maandag jullie kleintje al in je armen mag houden,heerlijk,ik ben jaloers op je.
    Hier gaat de de kerstboom er (nog) niet in,ik ben niet in de stemming,ik kan ook vandaag weer niks doen.
    Het gevoel in mijn li-been is weg (zwangerschaps ischias),mijn enkels/voeten zijn dik met rode puntjes,mijn aambeien zijn enorm en ik voel me nog steeds niet goed.
    Dit worden nog hele lange weken zeg of alle kwalen moet ineens afnemen.

5. 3dewonder

3dewonder Actief lid

1 dec 2010
    170
    0
    0
    assen
    @vlinder
    dankje wel rustig aan doen zal wel moeten ken niet eens meer op me been staan

maar als ikzo lees doe jij dan ook lekker rustig aan en succes de laatste weekjes

6. mimi83

mimi83 Niet meer actief

aaaaaaaaaaaarrrrggg ik krijg de lampjes niet in de boom, doet te zeer.. Ik laat ze normaal eigenlijk altijd zitten, maar ze moesten er nu uit de boom moest nodig even weer goed in elkaar gezet worden hij heeft de verhuizing niet zo goed overleefd namelijk. Dus gister hem weer mooi gemaakt en nu lukt het niet om de lampjes te doen.. bah, bah.. nou zeg.
    Martin zei al doe ik vanavond wel liefie.. Ga jij nou maar een beetje rustig aan doen..

Dus ik ga nu maar een bakkie doen wasmachine drait dus die is zelf aan het werk en dan vanmiddag op mijn gemake mijn kerstdorp doen..

7. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Maria: wil je niet zo eng vallen. hopelijk red hij het om de meiden op te halen. Zodat jij er niet uit hoeft..

8. 3dewonder

3dewonder Actief lid

1 dec 2010
    170
    0
    0
    assen
    hoi hij belde net al hij komt mooi om half 11 naar huis dus ik ken lekker binnen blijven gelukkig maar want ken niet eens meer op me been staan
    maar het is hier ook echt een bende best wat sneeuw gevallen dus ken ook niet zien waar nog glad is enzovoort
    ik ga zo lekker op me gemakkie liggen op de bank heup doet me zeer en heb hele tijd al harde buiken dus ik doe echt niet veel vandaag :(

9. mimi83

mimi83 Niet meer actief

he had al gereageerd op je hyves.. geef je lichaam de tijd he..

Nou ik smeer hem naar mijn mams..

10. 3dewonder

3dewonder Actief lid

1 dec 2010
    170
    0
    0
    assen
    had het gelezen veel plezier bij je mam's

11. brademarie

brademarie Fanatiek lid

17 dec 2009
    1.091
    0
    0
    NULL
    NULL
    even een zwaai vanuit het ziekenhuis
    infuus zit, eerste poging was een ramp en de naald ging door mn ader heen met het resultaat dat ik een zeer pijlijke en dikke pols heb.. maar nu loopt het netjes in mn rechterhand, dus niet klagen

het ctg was prima, op het vorige ctg van 2 weken terug was nog geen activiteit van weeen te zien en nu zag je elke keer wel een boog komen en dat voelde ik ook, wist ik veel dat dat voor weeen/oefen weeen zijn.. dacht gewoon dat de kleine draaide, dus grappig om te kunnen zien op het scherm.

als alles goed gaat mag ik dus na dit infuus vanavond naar huis, mits bloeddruk goed blijft en de andere controles ook.. hb lekker mn laptop mee en een boek, dus ik vermaak me vast wel even. Lig alleen op een 2 pers kamer misschien komt er zo nog wel iemand bij..

3e wonder zou je niet ff voor de zekerheid de dokter bellen voor je been?

wendy wat is de verwachting vh inleiden, hoe lang kan zoiets duren? mijn gyn had het over dagen als je nog geen ontsluiting hebt?

12. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Snel een reactie voordat mijn visite komt ;): Maandag gaan ze kijken of ik überhaupt al ontsluiting heb. Als ik ontsluiting heb dan zal ik een infuus krijgen en anders met gel. Met gel kan het idd dezelfde dag gebeuren, maar kan ook nog een paar dagen duren. Ik ga er maar heen met het idee dat het een tijd kan duren, dan kan het alleen maar meevallen.

Ik hoop dat je vanavond weer lekker thuis bent, want niets is zo lekker als je eigen bedje is mijn eigen ervaring na mijn opname. :D

13. maartje85

maartje85 Actief lid

27 mrt 2010
    459
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Wen: hebben ze het ook met je gehad over een ballonkatheter? Bij mij is dat de 'procedure' : kijken of er al ontsluiting of verweking is, als dit niet zo is een ballonkatheter plaatsen en prostaglandinegel. Die katheter blijft 10 uur zitten en zorgt voor 3 cm onsluiting. Als die ontsluiting er is krij ik pas een infuus met wee-opwekkers, of worden de vliezen gebroken.

14. 3dewonder

3dewonder Actief lid

1 dec 2010
    170
    0
    0
    assen
    @brademarie
    hallo
    ik wil nog ff afwachten vandaag als nog een beetje afzakt zo niet bel ik wel ff want is nie handig met 2 kleine kinderen in huis en amper te been zijn gr

15. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    Wen spannend meid!! heel veel succes maandag!!

Brademarie jij sterkte in het zh hopenlijk mag je gauw weer naar huis!

3dewonder hier is het ook een drama qua gladheid, ging gisteren ook bijna onderuit! kijk maar goed uit!

Hier heerst er buikgriep in huis, zoontje heeft me vanmorgen helemaal ondergespuugd, nu gaat het gelukkig weer wat beter.

16. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Zo nu ga ik er even goed voor zitten om op iedereen te reageren, eindelijk tijd/energie ervoor.

@Moosey Bedankt voor het plaatsen van het buddy-berichtje. Ik hoop dat je snel het "goede nieuws" berichtje mag plaatsen volgende week. ;)

@Mimi Auw kind overdwars, da's niet fijn. Misschien inmiddels toch zelf in de goede richting gaan liggen? En die lampjes idd door je man laten doen. ;)

@Maartje Wat fijn dat jij ook al een datum in het vooruitzicht hebt en ach oud&nieuw in het zkh is ook weer eens een ervaring apart. :D Misschien beval je wel als al het vuurwerk aan het knallen is. :p Overigens hier niet over een ballonkatheter gehad, dus geen idee of dat een optie is. En fijn om nog een illegale (naast Lauwie) in het topic te hebben. :D

@Lauwie Fijn dat alles goed was bij de vk.

@Vlinder Vervelend dat je een buikgriep en aambeien hebt, wel fijn dat alles met de kleine goed gaat. Hoe gaat het vandaag met je?

@Charpi Ook al weer 35 weekjes, gefeliciteerd. Balen dat je zo slecht slaapt.

@Elif Getver ook al vocht vasthouden, weet helaas hoe dat voelt. En had dat topic al onder ogen gehad, slaat echt helemaal nergens op. Uiteraard blijf ik gewoon hier schrijven, ook al ben ik bevallen. ;)

@Naomi Mooi buikje!

@youngmom Wat fijn dat je eindelijk je zoontjes weer in je armen hebt kunnen sluiten, nu kan je tenminste weer een beetje ontspannen. Nu hopen dat de kleintjes nog even blijven zitten.

@Marije Jouw verlof ook bijna in zicht, lekker hoor.

@Miracle Fijn dat alles goed was bij de cardioloog. En eindelijk eens over de naam van jullie kleine meid, weer iets om van het lijstje te kunnen strepen.

@3dewonder Jeetje schrik me naar dat je uitgegleden bent vanmorgen. Rustig aan en fijn dat je man de kids straks kan ophalen. Bij twijfel wel je vk bellen he!

@Danjay Ook al buikgriep bij jullie thuis, beterschap voor je zoontje.

Zo volgens mij heb ik iedereen gehad... :)

Hier vanmorgen intake van een gastouderbureau gehad aangezien het kdv wrs geen plek heeft. Moet zeggen dat het wel heel fijn klinkt allemaal, dus maar meteen gezegd dat ze mogen gaan zoeken.

Verder is het hier nog steeds onwerkelijk dat ik wrs volgende week mama word. Moet ook nog wel even het e.e.a. regelen hier thuis, zoals opvang voor de honden e.d. Als dat geregeld is dan kan ik me focussen op de bevalling. Wij hebben het gewoon aan iedereen verteld dat we ingeleid worden maandag, zeker aan de ouders. Kon bijna niet anders na mijn opname en ze maken zich al zo'n zorgen om me. Maar volgens mij hadden ze al een poultje gemaakt over wanneer de kleine zou komen. ;):p:D Ik hoop eigenlijk dat hij vandaag of morgen gewoon uit zichzelf gaat komen, ijdele hoop wrs hoor. ;)

Fijne dag allemaal!

17. 3dewonder

3dewonder Actief lid

1 dec 2010
    170
    0
    0
    assen
    @danjay jij ook als daar zo glad is

@wendy1975 ik heb alleen last van de heup de beeb zit nog wel lekker warm en heb gelukkig daar geen last van heb me zo kunnen draaien dat me heup alles heeft opgevangen zal morgen wel lekker bont en blauw zijn

18. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    @wen: wat spannend maandag al inleiden..... ben heel benieuwd!!

Gaan jullie allemaal nog kerstkaarten versturen?

19. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    Kinderverzorgster (ook afgestudeerd als leerkracht
    West-Vlaanderen, België
    @vlinder: Zorg nu maar eerst voor jezelf, dat je terug fit word!

@wen1975: Fijn dat je terug thuis bent. En maandag al! En ik die dacht dat ik hier de eerste zou gaan worden. Nuja er zijn wel nog een paar dagen waarin die 2 van mij hun zinnen kunnen zetten om ter wereld te komen ;)

@ink1313: Haha ja hoor wat hoor ik hen graag praten. Morgen komen ze terug op bezoek. Ik voel me ook veel beter nu.

@charpi: Voorlopig hebben ze nog geen zin om te komen denk ik :)

20. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @3dewonder: doe rustig aan meis, je heup zal inderdaad wel blauw worden!

@wen: spannend he hihi het lijkt me ook heel gek als je weet dat je over een week mama bent!

@marije: ja de kerstkaarten zijn hier bijna allemaal al de deur uit:p

hier gelukkig vandaag weer een drukke beeb. ze was gisteren erg rustig!! zo kende ik haar helemaal niet, dus ff flink wakker geschud savonds en toen bewoog ze wel wat gelukkig.
    vandaag is ze weer de hele dag bezig zoals ik gewend ben!
    vannacht behoorlijk wat buikpijn gehad, ik denk voorweeën.
    ze deden in ieder geval wel echt pijn. nu ook nog af en toe maar minder heftig als vannacht.

Deel Deze Pagina